دم چلنجر وسواس سناتور هاولی با مردانگی را ترسناک می خواند

لوکاس کونس و جاش هاولی

کونس سال گذشته برای کاندیداتوری نامزد شد و به دنبال نامزدی دموکرات‌ها برای یکی دیگر از کرسی‌های سنای میسوری ایالات متحده بود، اما او در برابر وارث آبجو، ترودی بوش ولنتاین، که متعاقباً به اریک اشمیت جمهوری‌خواه، که اکنون به تازگی برای جانشینی روی بلانت سوگند خورده بود، شکست خورد. به دنبال انتخاب مجدد

کونس با مبارزات سخت غریبه نیست. این کهنه سرباز 13 ساله تفنگداران دریایی مدرک لیسانس خود را از ییل و دو مدرک حقوق گرفت: یک دکتر حقوقی از دانشگاه میسوری و یک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه کلمبیا. فراتر از تحصیلات و سابقه نظامی، او خاطرنشان می‌کند که برخلاف هاولی، در خانواده‌ای بزرگ شد که از نظر مالی با مشکل مواجه بود و حتی از قبض‌های پزشکی ورشکست شد.

این ویدیوی نزدیک به دو دقیقه و نیم بیش از ۲.۵ میلیون بار در توییتر دیده شده و ده ها هزار لایک به دست آورده است.

کونس با او صحبت کرد وکیل مدافع جمعه، انگیزه خود را برای رقابت با جمهوری خواه جناح راست توضیح داد.

کونس می‌گوید: “او مجبور نبود به خاطر ترسو و کلاهبردار بودنش پاسخگو باشد. و منظورم این است که این ایالت Show-Me است. او به ما نشان داده که او چیست.” و نکته اینجاست که او هنوز مجبور نبوده است که در مقابل میسوری ها به خاطر آن وحشت عجیب و غریب پاسخگو باشد.

اعلامیه کونس به صورت استراتژیک در سالگرد قیام 6 ژانویه اعلام شد.

کونس می‌گوید: «او فکر می‌کرد که می‌خواهد به او قدرت بدهد؛ او مشتش را بالا می‌گیرد و سعی می‌کند کاملاً شیک باشد. “و چیزهای دوم واقعی می شوند، او به سمت در می دود.”

او می افزاید: “و زمانی که کارم با او تمام شود، به شما می گویم که تک تک افراد ایالت و کشور متوجه خواهند شد که او چه شیاد، ترسو و جعلی است.”

لوکاس کونس و جاش هاولی

کونس می‌گوید: «آن مرد به کنترل وسواس دارد. او می‌خواهد ما را در اتاق خواب کنترل کند. او می‌خواهد ما را در مطب دکتر کنترل کند. او می‌خواهد نحوه کار ما را کنترل کند. مرد بودن، که حدس می‌زنم به معنای ساخته شدن در تصویر اوست.

کتاب هاولی، مردانگی: فضایل مردانه مورد نیاز آمریکا، قرار است در اردیبهشت ماه منتشر شود.

هاولی پیش از نقض ساختمان کنگره در سال 2021 مشتی را برای حمایت از شورشیان بلند کرد. تابستان گذشته، طی جلسه استماع کمیته منتخب مجلس در 6 ژانویه، شواهد ویدیویی نشان داد که هاولی بعداً با ترس از راهروهای کنگره می دوید. این ویدئو به طور گسترده در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت.

کونس ادامه می دهد: “من همین الان به شما می گویم، در عراق و افغانستان، اگر هر یک از ما تفنگداران دریایی داشت و از خطر فرار می کرد، دادگاه نظامی می شدیم. خب، این فرصت برای مردم میسوری است. الاغ او را محاکمه نظامی کند و او را از دفتر بیرون کند و بگوید: “شما برای انجام وظیفه مناسب نیستید، زیرا کلاهبردار و ترسو هستید.”



منبع

لوکاس کونس به خاطر سابقه فرار از خطر، فروش قطعات میسوری و فوق العاده ترسناک بودن در مورد مسائل اتاق خواب و مردانگی، هاولی را مورد ضربه قرار می دهد.

کونس یکی از متحدان سرسخت جامعه LGBTQ+ بوده است. بیش از یک سوم از کارکنان کمپین او در سال 2022 افراد LGBTQ+ بودند. علاوه بر این، برادر کونس، وارن، تراجنسیتی است و یکی از بزرگترین حامیان این سیاستمدار است.

یکی از دموکرات‌های میسوری روز جمعه در یک آگهی تبلیغاتی جذاب اعلام کرد که برای گرفتن کرسی سناتور جمهوری‌خواه جاش هاولی در سنای آمریکا در سال 2024 نامزد خواهد شد.