باب کاستاس طرفداران هیوستون آستروس را خشمگین کرد

داستی بیکر، مدیر Astros، که از سال 2008 تا 2013 سینسیناتی ردز را مدیریت کرد، یکی از اعضای قرمزها به سری جهانی 2022 است. بیکر، نهمین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر بیسبال توسط یک مربی، به دنبال اولین قهرمانی خود در سری جهانی به عنوان کاپیتان است.

باب کاستاس به عنوان میزبان TBS در جشن ALCS Astros خدمت کرد.

باب کاستاس به عنوان میزبان TBS در جشن ALCS Astros خدمت کرد.

ورزش را دوست دارید؟Subscribe now for unlimited access to Cincinnati.com ]

درست قبل از اینکه هیوستون آستروس قهرمانی خود در لیگ آمریکا را جشن بگیرد و یانکی های نیویورک را در اوایل صبح روز دوشنبه در زمین ورزشگاه یانکی جشن بگیرد، باب کاستاس میزبان TBS توانست با یک حرکت اشتباه خشم هواداران آستروس و نیوانگلند پاتریوتز را برانگیزد.

این مقاله در ابتدا در Cincinnati Enquirer منتشر شد: باب کاستاس طرفداران Astros و Pats را خشمگین می کند زیرا هیوستون پیروزی ALCS را جشن می گیرد.



منبع

کاستاس در حین پخش TBS گفت: “من نمی دانم شما بچه ها در مورد چیزی که من قرار است در آنجا قرار دهم چه فکری خواهید کرد.” “این به هیچ وجه کاری را که آستروس در سال 2017 انجام داد و هر چیزی که ممکن است در اطراف آن انجام داده باشد را توجیه نمی کند. آنها به دلیل آن تحریم شدند. برخی افراد می گویند تحریم ها به اندازه کافی سخت نبودند. اما حداقل قهرمانی آنها در سال 2017، برای بسیاری از افراد، یک نتیجه را به همراه دارد. ستاره ذهنی اگر یک ستاره رسمی نباشد. اما کسانی که همچنان می گویند که این موفقیت آنها را توضیح می دهد – مانند افرادی است که سعی می کنند تمام موفقیت های میهن پرستان و (سرمربی بیل) بلیچیک و (کواربازی تام) برادی را تحت عنوان قرار دهند. قبل از اولین قهرمانی رامز در سوپر بول، تمرین رامها را تخلیه کنید یا با نوار ضبط کنید. اینها جمع نمی شوند. این بچه ها شش سال متوالی در LCS بوده اند و چهار از شش سال به سری جهانی رفته اند. و می توانند دیگر به سطل های زباله نکوبید.”

به نظر می رسید کاستاس در حال تعارف بود، اما طرفداران توییتر دوست نداشتند که او تخلفات گذشته را مطرح کند.