به صوت مصاحبه‌های باب وودوارد با ترامپ گوش دهید که باعث شد رئیس‌جمهور سابق را به‌جای بی‌کفایتی، «خطری بی‌نظیر» بداند.

  • وودوارد قبلاً رئیس جمهور سابق را “مرد اشتباه” برای ریاست جمهوری توصیف کرده بود.

  • این نوارها به شنوندگان این امکان را می‌دهند که بشنوند که ترامپ مکرراً صحبت‌های ترامپ را قطع می‌کند و در مواقعی به تمسخر وودوارد می‌پردازد، در حالی که درباره مهم‌ترین مسائل سیاسی دوران ریاست‌جمهوری‌اش صحبت می‌کند، از جمله مدیریت او با همه‌گیری کووید-19، که وودوارد آن را «بزرگ‌ترین شکست ترامپ» توصیف کرد.

    در کلیپ هایی از نوارهای ترامپ که قبلاً توسط CNN منتشر شده بود، می توان شنید که ترامپ در مورد تحسین رهبران قدرتمندی مانند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون، رئیس جمهور کره شمالی صحبت می کند. در کلیپی دیگر، ترامپ همچنین به وودوارد می‌بالید که هیچ رئیس‌جمهور دیگری در هنگام استیضاح «سرسخت‌تر» از او نبود.

    وودوارد روز یکشنبه در واشنگتن پست نوشت: اما ترامپ یک خطر بی نظیر است.

باب وودوارد، روزنامه‌نگار واترگیت، پیش از انتشار مصاحبه‌های صوتی که قبلاً شنیده نشده بود با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، نوشت که پس از گوش دادن دوباره به نوارهای منتشر نشده، به این نتیجه رسید که ترامپ یک «خطر بی‌نظیر» است نه فقط «مرد اشتباه» “رئیس جمهور شدن

وودوارد در مقاله‌اش برای پست توضیح می‌دهد که تصمیم گرفت این نوارها را منتشر کند تا شخصیت ترامپ را به گونه‌ای به تصویر بکشد که کلام نوشته شده نمی‌توانست. وودوارد گفت: صدای ترامپ حضور او را بزرگتر می کند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

باب وودوارد گفت که نظرش را در مورد ترامپ پس از گوش دادن مجدد به مصاحبه های خودش تغییر داده است.

  • وودوارد نوشت: “دو سال بعد، متوجه شدم که به اندازه کافی دور نرفته ام. ترامپ یک خطر بی نظیر است.”

    وودوارد در مقاله‌ای برای واشنگتن پست که یکشنبه منتشر شد، که شامل بخش‌هایی از «نوارهای ترامپ» است که قبلاً منتشر نشده بود، نوشت که کتاب سال 2020 خود درباره ترامپ را با خواندن او «مرد اشتباهی برای این کار» به پایان رسانده است.

    وی ادامه داد: “وقتی به او در مورد طیفی از موضوعات از سیاست خارجی گرفته تا ویروس تا بی عدالتی نژادی گوش می دهید، واضح است که او نمی دانست چه کار کند. ترامپ غرق این کار شده بود. او تا حد زیادی از نیازها و رهبری جدا شده بود. انتظارات مردم و تمرکز مطلق او به ریاست جمهوری تبدیل شد.»

    وودوارد اکنون می گوید ارزیابی او از ترامپ به طور دقیق رئیس جمهور سابق را توصیف نمی کند.

    نماینده ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    «نوارهای ترامپ: بیست مصاحبه باب وودوارد با پرزیدنت ترامپ» که قرار است در 25 اکتبر منتشر شود، یک کتاب صوتی از مکالمات منتشر نشده قبلی بین این روزنامه نگار کهنه کار و تاجر تبدیل شده به سیاست است.