“این وضعیت اضطراری است”

هاروی واینستینAP Photo/Seth Wenig، فایل

  • آنها گفتند که دندان های مغول رسوا شده در حال پوسیدگی است و او نمی تواند در زندان از درمان کافی برخوردار شود.

  • واینستین قرار است در لس آنجلس به دلیل یازده مورد تجاوز جنسی علیه پنج زن در 10 اکتبر محاکمه شود.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

به گزارش پست، قاضی لیزا بی. لنچ به دادگاه گفت که این درخواست غیرعادی است، اما تیم او می تواند درخواست کتبی برای بررسی کار دندانپزشکی برای او داشته باشد.

وکلای هاروی واینستین در یک جلسه پیش از محاکمه در لس آنجلس بر سلامت دندان او تمرکز کردند.

  • مارک ورکسمن، وکیل واینستین، سال گذشته گفت: “او نمی تواند راه برود و نمی تواند ببیند.”

    به گزارش نیویورک پست، سلامت واینستین بار دیگر در جلسه پیش از محاکمه در روز چهارشنبه در کانون توجه قرار گرفت، جایی که تهیه کننده سابق فیلم محکوم به دادگاه برای رسیدگی به وضعیت دندان هایش قبل از شروع محاکمه هیئت منصفه اش در 10 اکتبر به دادگاه مراجعه کرد.

    این اولین بار نیست که وکلای واینستین می گویند که سلامت موکلشان در یک زندان شهرستانی بد است. سال گذشته، وکلای واینستین از وی درخواست کردند که تحت عمل جراحی چشم قرار گیرد و اجازه داشته باشد که برای محاکمه اش به جای کت و شلوار لباس بپوشد.

    هاروی واینستین

    وی با بیان اینکه دو گزینه ای که در زمان بازداشت به او داده شده این است که دندان ها را بدون تعویض دندان بکشند، افزود: من هر روز درد دارم، پوسیدگی دارم و نمی توانم غذا بخورم، زیرا دندان هایم از دست رفته است. یا اجازه دهید حفره ها به پوسیدگی ادامه دهند.

    واینستین برای اولین بار در 21 ژوئیه 2021 در دادگاه لس آنجلس در مورد 11 مورد تجاوز جنسی بی گناه اعتراف کرد. او پس از اینکه هیئت منصفه نیویورک او را در سال 2020 به تجاوز درجه سوم و اجبار محکوم کرد، در حال گذراندن حکم 23 سال زندان در نیویورک است. تجاوز جنسی به دو زن

    وکلای هاروی واینستین مدعی شدند که یک دندانپزشک زندانی پیشنهاد می کند که به معنای واقعی کلمه از این غول آبروریز هالیوود دندان بکشد، زیرا آنها قبل از دادگاه جنایات جنسی در ماه اکتبر در لس آنجلس به دادگاه در مورد سلامتی او هشدار دادند.

    واینستین روز چهارشنبه از روی ویلچر در دادگاه گفت: «این وضعیت یک وضعیت اضطراری است. “من هزینه دندانپزشکی را خواهم پرداخت … این فقط یک سفر و یک سفر خواهد بود.”