تام برادی و ژیزل بوندشن با “مشکلات زناشویی” و “زندگی جداگانه” روبرو هستند:

بردی به تازگی بازنشسته شده بود و 40 روز بعد به NFL بازگشت.

در پادکست خود “بیا برویم!” پادکست این هفته، بردی گفت که به دلیل کارش در بسیاری از رویدادهای شخصی شرکت نکرده است.

این دو از سال 2009 ازدواج کرده اند. به گزارش Sports Illustrated، برادی در ماه فوریه از NFL بازنشسته شد و 40 روز بعد بازگشت. تاد بولز، سرمربی تیم تامپا بای در ماه آگوست گفت که او پیش از این در اردوی تمرینی امسال برای رسیدگی به یک “مسئله شخصی” مرخصی کوتاهی گرفته بود و این گمانه زنی ها را افزایش داد که ممکن است این موضوع به ازدواج او مربوط باشد.

بوندشن از اظهار نظر در مورد گزارش‌های تبلوید مبنی بر جدایی ادعایی آنها به مجله خودداری کرد. اما این مدل درمورد اینکه چگونه برای بریدی با رفتن به بوستون و “ایجاد پیله” برای بزرگ کردن فرزندانشان فضا را برای تحقق رویاهایش با NFL باز کرده است و اینکه چگونه آماده است تا رویاهای خود را خارج از کانون توجه دنبال کند.

سی ان ان روز چهارشنبه به نقل از دو منبع ناشناس گزارش داد، تام بریدی مدافع تیم تامپا بی بوکانرز و مدل ژیزل بوندشن در حال حاضر با “مشکلات زناشویی” و “زندگی جداگانه” روبرو هستند.

او به Elle گفت: «دیدن موفقیت فرزندانم و تبدیل شدن به انسان‌های کوچک زیبا که هستند، دیدن موفقیت او و رضایت‌مندی در حرفه‌اش – باعث خوشحالی من می‌شود. در این مرحله از زندگی، احساس می‌کنم در این زمینه کار خوبی انجام داده‌ام.»

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

من 23 سال است که کریسمس نداشته ام، و 23 سال است که روز شکرگزاری نداشته ام، تولدهایی را با افرادی که برایم مهم هستند که از آگوست تا اواخر ژانویه متولد شده اند جشن نگرفته ام. بردی گفت که می‌توانم در مراسم تدفین حضور داشته باشم و من نمی‌توانم در عروسی‌ها حضور داشته باشم. “فکر می‌کنم نقطه‌ای در زندگی شما پیش می‌آید که می‌گویید: “می‌دانی چیست؟ من سیر شدم و برای ادامه دادن و رفتن به بخش‌های دیگر زندگی کافی است و زمان کافی است.”

سی ان ان گزارش داد که تام بردی مدافع NFL و مدل Gisele Bündchen در ازدواج خود با مشکلاتی روبرو هستند.

  • این رسانه گزارش داد که این دو با هم زندگی نمی کنند.

  • او می‌گوید: «من فهرست بزرگی از کارهایی که باید انجام دهم، دارم، که می‌خواهم انجام دهم. در 42 سالگی احساس می‌کنم با هدفم ارتباط بیشتری دارم.»

    تام برادی شماره 12 از نیوانگلند پاتریوتز با همسرش ژیزل بوندشن پس از Super Bowl LIII در برابر لس آنجلس رامز در ورزشگاه مرسدس بنز در 3 فوریه 2019 در آتلانتا، جورجیا جشن می گیرد.کوین سی کاکس/گتی ایماژ