اگر هنوز کووید را نگرفته‌اید، آیا این به این معنی است که شما یک «سوپردگر» هستید؟ پزشک محلی وزن می کند

آلن می‌گوید که محققان در حال حاضر در حال حرکت برای یافتن چگونگی استفاده از ژن‌های “ابر داگرها” هستند تا بتوان آن را به نوعی درمان برای کمک به دیگران از بیمار شدن تبدیل کرد.



منبع

>> IRS قرار است 1.2 میلیارد دلار بازپرداخت به مالیات دهندگان خاص ارسال کند

در ضمن دکترها میگن ژنتیک خوبه.

آتن نورمن، ساکن دیتون، گفت: «من مبتلا به کووید نشده‌ام زیرا با مردم معاشرت نمی‌کنم، در شلوغی معاشرت نمی‌کنم. او به مرکز خبری 7 گفت که بیش از سه سال است که از ابتلا به کووید اجتناب کرده است.

>> جان ووس، بنیانگذار نمایندگی های خودرو در منطقه دیتون، در ۷۹ سالگی درگذشت

آلن گفت: «بنابراین، با نداشتن آن و داشتن چنین سطحی از نوردهی، ما احتمالاً تحت این تعریف «سوپردگر» واجد شرایط هستیم.

اگر کووید را نگرفته‌اید، پزشکان شما را «سوپردگر» خطاب می‌کنند.

آلن گفت که یک فرد می تواند در برابر برخی از ویروس ها مقاوم باشد اما نه همه ویروس ها، زیرا همه آنها به طور متفاوتی جهش می یابند.

وقتی صحبت از COVID-19، آنفولانزا، سرماخوردگی و سایر بیماری ها می شود، ممکن است یکی از افراد خوش شانسی باشید که به ندرت بیمار می شوند. برخی می گویند شانس است، برخی می گویند سیستم ایمنی خوبی است.

“به طور سنتی، آنچه ما پیدا کردیم این است که پروتئینی وجود دارد که توسط برخی از اجزای ژنتیکی کدگذاری شده است که کمی متفاوت است به طوری که اگر بخواهید، ویروس لزوماً همیشه سلول را آلوده نمی کند. در برخی موارد، متوجه شدیم که سلول را آلوده می‌کند، اما نمی‌تواند به روشی که معمولاً تکرار می‌شود، تکرار کند و بنابراین هیچ علامتی مشاهده نمی‌کنید.

با سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض کووید که همه ما در اطراف آن بوده‌ایم، مرکز خبری 7 از آلن پرسید که آیا ممکن است اگر آن را نداشته‌اید، یک «ابرآزارگر» باشید؟

دکتر جوزف آلن با مدیر پزشکی منطقه ای پریمیر هلث می گوید همه اینها در ژنتیک است.

آخرین اعداد از وزارت بهداشت اوهایو نشان می دهد که از مارس 2020، بیش از 3 میلیون اوهایوایی به کووید مبتلا شده اند – این تقریباً یک چهارم از همه ساکنان این ایالت است.