اکثر رای دهندگان سیاه پوست با مسدود کردن دوره تاریخ سیاه پوست توسط دیسانتیس مخالف هستند و بایدن را تایید می کنند

رای دهندگان سیاهپوست همچنین گفتند که تاریخ سیاهان در مدارس دولتی آموزش داده نمی شود. 70 درصد از رای دهندگان سیاه پوست گفتند که مدارس دولتی K-12 در مورد تاریخ سیاهپوستان «خیلی کم» آموزش می دهند.

اکثریت قاطع رای دهندگان سیاه پوست، 82 درصد، بایدن را تایید کردند. میزان محبوبیت بایدن نسبت به ماه گذشته، زمانی که 74 درصد از رأی دهندگان سیاهپوست او را تأیید کردند، هشت درصد افزایش داشت.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا همچنان در میان رای دهندگان سیاهپوست محبوبیت بالایی دارد.

پس از آن، 82 درصد از رای دهندگان سیاهپوست استفاده پلیس از زور را غیرقابل توجیه دانستند و 90 درصد گفتند که پلیس ممفیس که در ضرب و شتم نیکولز دخیل بودند، باید مجرم شناخته شوند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نظرسنجی: رای دهندگان سیاه پوست مسدود کردن کلاس تاریخ سیاهپوستان توسط DeSantis را تایید نمی کنند.



منبع

بر اساس یک نظرسنجی جدید، اکثر رای دهندگان سیاه پوست اقدامات اخیر ران دیسانتیس، فرماندار حزب جمهوری خواه فلوریدا را برای جلوگیری از تدریس کلاس دبیرستان تاریخ سیاه پوستان، که بخشی از تلاش های اخیر او برای تغییر شکل ایالت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است، تایید نمی کنند.

دموکرات های کنگره نیز محبوبیت خود را در میان رای دهندگان سیاه پوست افزایش دادند. 80 درصد از رای دهندگان سیاهپوست دموکرات ها را تایید کردند که نسبت به ماه گذشته شش درصد افزایش داشت.

فاصله سنی در تعداد تاییدیه بایدن

در حالی که بایدن در میان رأی دهندگان سیاه پوست از محبوبیت بالایی برخوردار است، دلایلی برای نگرانی وجود دارد.

ویدئویی از ضرب و شتم وحشیانه افسران پلیس ممفیس تایر نیکولز، یک مرد سیاهپوست 29 ساله که بعداً درگذشت، در اواخر ژانویه توجه ملی را برانگیخت.

بیش از نیمی، 51 درصد گفتند که «به شدت مخالفند»، در حالی که تنها 14 درصد گفتند که با این تصمیم موافق هستند.

نزدیک به 60 درصد از رأی دهندگان سیاه پوست گفتند که منابع اداره پلیس باید برای تأمین مالی خدمات اجتماعی منحرف شود، در حالی که تنها 8 درصد مخالف بودند.

آخرین نظرسنجی BlackTrack HIT Strategies در حالی انجام می شود که DeSantis به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در رقابت برای نامزدی ریاست جمهوری 2024 جمهوری خواه ظاهر شده است – رقابتی که پیامدهای مهمی برای جهت گیری حزب جمهوری خواه به طور کلی دارد.

نارضایتی از DeSantis

او گفت: «این موضوع دیگری است که در آن سیاستمداران حزب دمکرات با پایگاه واقعی حزب دمکرات همگام نیستند.

نظرسنجی در مورد بایدن چه چیزی را نشان داد؟

در میان رای دهندگان سیاه پوست بالای 50 سال، 88 درصد بایدن را تایید می کنند. اما این درصد در میان رای دهندگان سیاه پوست زیر 50 سال به 77 درصد کاهش می یابد که یک فاصله 11 درصدی است.

مرگ تایر نیکولز

این نظرسنجی از 16 تا 19 فوریه از طریق یک پانل انتخاب آنلاین انجام شد و دارای حاشیه خطای 3.1٪ است.

DeSantis مکرراً برنامه های تنوع، برابری و گنجاندن را در سراسر دانشگاه ها و کالج های دولتی در فلوریدا عقب نشینی کرده است.

این برای دموکرات ها چه معنایی دارد؟

در نهایت، مجلس نمایندگان گفت، رای دهندگان می خواهند “پلیس و امنیت عمومی را دوباره تصور کنند. اما رهبری حزب آنجا نیست.”

هاوس گفت که در حالی که شعار “کاهش پول پلیس” در میان رای دهندگان سیاهپوست محبوبیت ندارد، اما وقتی بدون استفاده از این شعار توضیح داده شود، حمایت بیشتری از آن صورت می گیرد.

هاوس همچنین گفت که آموزش تئوری نژاد انتقادی، که استدلال می کند نژادپرستی در قوانین و نهادهای ایالات متحده گنجانده شده است، اکثریت حمایت را در میان رای دهندگان سیاه پوست و دموکرات از همه نژادها جلب می کند.

مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «من فکر می‌کنم که هر جمهوری‌خواه که از این ابزارها (حمله به تاریخ سیاه‌پوستان) استفاده کند، فرصت بزرگی برای دموکرات‌ها برای بسیج رأی‌دهندگان سیاه‌پوست و رأی‌دهندگان دموکرات است.

نزدیک به دو سوم از رأی دهندگان سیاه پوست، 65 درصد، گفتند که با اقدامات DeSantis برای محدود کردن مطالعات آمریکایی آفریقایی-آمریکایی پیشرفته جایگذاری مخالفند.

“وقتی می گویید “آیا تامین مالی چیزهایی مانند خدمات اجتماعی، خدمات جایگزین، مشاوره و به حداکثر رساندن بودجه پلیس را ترجیح می دهید؟” اکثریت رای دهندگان سیاه پوست می گویند بله.” با این حال، این فقط برای رای دهندگان سیاه پوست صادق نیست. این برای آمریکایی ها به طور کلی صادق است.

جرمین هاوس، مدیر ارشد ارتباطات در HIT Strategies، گفت که حملات دیسانتیس علیه تاریخ سیاه پوستان و نظریه نژاد انتقادی می تواند به دموکرات ها کمک کند.

این نظرسنجی پس از سخنرانی بایدن در 7 فوریه انجام شد.