اورز می خواهد برای تعمیر استادیوم نزدیک به 300 میلیون دلار به برورز بدهد

پول تعمیرات استادیوم یک بار پرداخت نقدی از سوی دولت است که در حال حاضر حدود 7 میلیارد دلار است. اما این پیشنهاد مطمئناً بحث‌های قدیمی را در مورد اینکه آیا تیم‌های ورزشی با مالکیت خصوصی مستحق کمک‌های عمومی برای ادامه فعالیت هستند یا نه – به ویژه شرکت‌های آبجو که از مالیات بر فروش که به ساخت استادیوم کمک کرده است، بسیار سود برده است.

به عنوان فرماندار، و همچنین کسی که اتفاقاً طرفدار مادام العمر برورز است، از فرصت تاریخی که امروز داریم برای حفظ لیگ برتر بیسبال برای بیست سال دیگر اینجا در میلواکی و ایجاد نسل جدیدی از طرفداران برورز بسیار هیجان‌زده هستم. او در بیانیه ای گفت: در ویسکانسین که می تواند مانند من برای تیم میزبان رشد کند.

ساخت و ساز شروع سختی داشت. مالیات میله ای برای انتقاد بود. سناتور ایالتی جمهوری خواه جورج پتاک در سال 1996 پس از تغییر رأی خود به طرح مالیاتی از «نه» به «آری» از سمت خود برکنار شد. و سه کارگر ساختمانی در سال 1999 در استادیوم کشته شدند که یک جرثقیل سقوط کرد و به آسانسور دیدبان آنها برخورد کرد.

این مالیات در نهایت در همان سال وضع شد و حدود 605 میلیون دلار قبل از انقضای آن در سال 2020 ایجاد شد. نام استادیوم در سال 2021 پس از انعقاد قرارداد 15 ساله حقوق نامگذاری با شرکت بیمه به American Family Field تغییر یافت.

اما پارک در نهایت ساخته شد. این استادیوم که به خاطر سقف متمایز و متمایزش معروف است، به مقصدی برای طرفداران بیسبال ویسکانسین تبدیل شد، زیرا برورز در اواخر دهه 2000 تجدید حیاتی را تجربه کرد و به اولین حضور خود در پلی آف پس از 26 سال در سال 2008 رسید. این تیم پنج سفر دیگر به پلی آف انجام داده است. از آن زمان، از جمله دو حضور در سری مسابقات قهرمانی لیگ ملی.

شلزینگر گفت: «آبجوسازی میلواکی متعهد به همکاری با سیاست‌گذاران در هر دو طرف راهرو است تا عمر فیلد آمریکایی خانواده را افزایش دهد و کمک کند لیگ برتر بیس‌بال در ویسکانسین برای نسل بعدی ممکن شود». میلواکی به‌عنوان کوچک‌ترین بازاری که توسط MLB تعریف شده است، برای فروش بلیت و رقابت به یک بالگرد برتر نیاز دارد – که حفظ و نگهداری محوطه توپ را بسیار حیاتی‌تر می‌کند.

استانداری روز سه شنبه اعلام کرد که بودجه اجرایی وی شامل 290 میلیون دلار از مازاد تعمیر ورزشگاه خواهد بود. اداره و تیم گفتند که در ازای دریافت این پول، آبجوها موافقت کرده اند که اجاره ورزشگاه خود را تا 13 سال تا سال 2043 تمدید کنند.

با این حال، این توافق به دور از یک توافق کامل است. اورز قرار است روز چهارشنبه بودجه کامل 2023-2025 خود را منتشر کند. جمهوری‌خواهان در کمیته مالی قدرتمند مجلس قانونگذاری، چهار ماه آینده را صرف بازنگری آن خواهند کرد تا اینکه برای تصویب به مجلس سنا و مجلس کامل ارسال شود. از آنجا، برنامه هزینه‌ها به اورز برمی‌گردد، که می‌تواند با استفاده از قدرت وتوی جزئی قدرتمند خود، دوباره آن را بازنویسی کند.

منطقه پارک بیسبال حرفه ای جنوب شرقی ویسکانسین اساساً به عنوان صاحبخانه برورز در استادیوم عمل می کند. اجاره‌ی برورز از منطقه می‌خواهد تا تعمیرات را پوشش دهد، اما دفتر اورس گفت که طبق گفته‌های فرمانداری و بریورز، پایان مالیات بر فروش، منطقه را با کمبود بودجه مواجه کرده است.

دفتر اورس گفت که پرداخت 290 میلیون دلاری به منطقه واریز می‌شود، که پول را سرمایه‌گذاری کرده و سود آن را جمع‌آوری می‌کند، زیرا وجوهی را برای پوشش تعمیرات پرداخت می‌کند.

شلزینگر آبجو گفت: «ما با بازگرداندن مالیات پنج شهرستان مخالفیم و آماده هستیم که قرارداد اجاره را برای آبجوسازی ها تمدید کنیم تا حداقل تا سال 2042 در American Family Field باقی بمانند.

این ورزشگاه در سال 2001 به عنوان پارک میلر افتتاح شد و جایگزین استادیوم قدیمی شهرستان میلواکی شد. قیمت ساخت و ساز حدود 392 میلیون دلار بود که عمدتاً از طریق مالیات بر فروش 0.1٪ اعمال شده در شهرستان میلواکی و چهار شهرستان دیگر اطراف استادیوم تأمین شد.

اسکات واکر، فرماندار سابق، یک جمهوری خواه، در آگوست 2015 لایحه ای را برای کمک 250 میلیون دلاری مالیات دهندگان برای کمک به پرداخت هزینه های انجمن Fiserv، عرصه میلواکی باکس، امضا کرد. ساکنان شهرستان براون در سال 2000 مالیات بر فروش نیم سنت را برای کمک به پرداخت هزینه های بازسازی در لامبو فیلد، خانه گرین بی پکرز، تصویب کردند. این مالیات در سال 2015 پس از تولید حدود 310 میلیون دلار منقضی شد.



منبع

مدیسون، ویز (AP) – فرماندار تونی اورز می‌خواهد نزدیک به 300 میلیون دلار از مازاد بودجه ویسکانسین به شرکت آبجوسازی میلواکی برای اجرای تعمیرات و نوسازی در American Family Field به میلواکی برورز بدهد.

ریک شلزینگر، رئیس عملیات تجاری برورز، در بیانیه‌ای گفت که این ورزشگاه از زمان افتتاح آن در سال 2001، تأثیری 2.5 میلیارد دلاری بر اقتصاد ایالت داشته است و سالانه میلیون‌ها دلار درآمد مالیاتی به ایالت کمک می‌کند.