امی روسوم برای موفقیت در نقش آنجلین، سینه های تقلبی 3 پوندی پوشید که او را تاول زد.


زنی (امی راسوم، 35 ساله) روی فرش قرمز با موهای بلند قهوه ای و یک لباس سرهنگ قرمز ژست می گیرد، سپس با کلاه گیس بلوند با سینه های ساختگی بزرگ برای برنامه تلویزیونی خود نشان داده می شود.

امی راسوم در ساخت فیلم «آنجلین» در «پاکاک» کمک کرد و در آن بازی خواهد کرد.گتی ایماژ/ طاووس

  • امی راسوم، ستاره سابق سریال «شرمانه»، پروژه تلویزیونی جدیدی را درباره نماد لس آنجلس پذیرفته است.

  • در یک مجموعه تلویزیونی جدید طاووس، راسوم نقش “آنجلین” را بازی می کند، زنی به یاد ماندنی که به خاطر بیلبوردهایش شناخته شده است.

  • پروفایل هالیوود ریپورتر می‌گوید راسوم هر روز ساعت‌ها برای نصب پروتز سینه صرف می‌کرد.

هنرپیشه امی راسوم در سریال تلویزیونی جدید طاووس به نام «آنجلین» که به نام زنی که به دلیل «ملکه بیلبورد» بودن در لس آنجلس به شهرت رسید، بازی می‌کند. برای تبدیل شدن به یک نماد دهه 80، راسوم تا پنج ساعت را روی صندلی آرایش گذراند و سینه های سنگینی را روی سینه اش اعمال کرد.

در پروفایل جدید هالیوود ریپورتر از این ستاره، روزنامه‌نگار Mikey O’Connell می‌نویسد که “رزوم از سینه‌های ساختگی تاول‌هایی داشت و به دلیل استفاده از دو جفت لنز تماسی و آرایش چشم در حین فیلمبرداری از مشکلات مجرای اشک رنج می‌برد.”

راسوم که از ابتدا “قهرمان” نمایش بوده است، در یک جلسه تجاری کلیدی با NBC یونیورسال با کت و شلوار کامل با سینه های سه پوندی جعلی و همه چیز حاضر شد.

راسوم به هالیوود ریپورتر گفت: «فیزیکی بودن شخصیت دشوار بود. “بدن سنگین است، اما باید احساس سبکی و جوشان داشته باشد.”

امی روسوم در نقش آنجلین، زنی با کلاه گیس بلوند بزرگ و لباس قرمز تنگ که انحنای بدنش را برجسته می کند.

امی راسوم در نقش آنجلین در سریال تلویزیونی.طاووس/NBC یونیورسال

راسوم از طریق شرکتش Composition 8، تهیه کننده اجرایی سریال است. همسرش، خالق «آقای روبات» سام اسماعیل، همچنین تهیه کننده اجرایی «آنجلین» است.

اسماعیل به هالیوود ریپورتر گفت: «وقتی می‌گویم مواقعی او را نمی‌شناختم چون در آن شخص گم شده بود، واقعاً منظورم این بود. “این همسر من است که در موردش صحبت می کنم. کمی عجیب است.”

آنجلین که در سال 1950 با نام رونیا تامار گلدبرگ به دنیا آمد، زمانی که هزینه ساخت یک سری بیلبورد در شهر کالیفرنیا در سال 1984 را پرداخت کرد، به بخش قابل تشخیصی از زندگی لس آنجلس تبدیل شد. بیلبوردها آنجلین را نشان می دادند که با لباس زیر زنانه با نامش با حروف داغ ژست گرفته بود. حروف صورتی

او به خاطر راندن کوروت صورتی تندش در شهر شهرت داشت و بیش از یک بار در مسابقات فرمانداری کالیفرنیا از بازیگری گرفته تا خوانندگی و مسابقه‌ای مشغول بوده است. در سال 2017، هالیوود ریپورتر داستانی را منتشر کرد که هویت واقعی آنجلین را فاش می کرد و او را به عنوان “دختر بزرگ شده محلی بازماندگان هولوکاست، یک یهودی که به درگ شیکسا پناه می برد” توصیف کرد.

راسوم پس از خواندن مقاله 2017 علاقه مند شد داستان آنجلین را در یک سری محدود تعریف کند و پنج سال بعد به هدفش رسید.

سریال محدود “Angelyne” از پنجشنبه 19 مه از برنامه استریم شبکه NBC به نام Peacock پخش خواهد شد.

مقاله اصلی اینسایدر را بخوانید



Source link