الین چائو درباره اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ درباره خود صحبت می کند

چائو در آن زمان در بیانیه‌ای گفت: «دیروز، کشور ما یک رویداد آسیب‌زا و کاملاً قابل اجتناب را تجربه کرد، زیرا حامیان رئیس‌جمهور پس از تجمعی که وی سخنرانی کرد به ساختمان کنگره یورش بردند. همانطور که مطمئنم در مورد بسیاری از شما صدق می کند، این موضوع مرا عمیقاً آزار داده است، به گونه ای که به سادگی نمی توانم آن را کنار بگذارم.

او در تلاش است تا از ما قدرت بگیرد. او انواع و اقسام چیزهای ظالمانه را می گوید و من به هیچ یک از آنها پاسخ نمی دهم.

ترامپ قبلاً چائو را که با میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا ازدواج کرده بود، نامیده بود، نام های نژادپرستانه ترامپ در Truth Social این هفته دوباره چائو و مک کانل را مورد هدف قرار داد و سعی کرد آنها را به اسناد طبقه بندی شده ای که در یک فضای اداری در واشنگتن دی سی یافت شده است مرتبط کند. که توسط رئیس جمهور جو بایدن استفاده شده است.

چائو در بیانیه‌ای به USA TODAY گفت: «وقتی من جوان بودم، برخی افراد عمداً نام مرا اشتباه نوشتند یا اشتباه تلفظ کردند. «آسیایی‌آمریکایی‌ها سخت کار کرده‌اند تا این تجربه را برای نسل بعدی تغییر دهند. به نظر می‌رسد او این را درک نمی‌کند، چیزی که در مورد او بسیار بیشتر از آن چیزی است که در مورد آمریکایی‌های آسیایی می‌گوید.»

USA TODAY برای اظهار نظر با دفاتر چائو و ترامپ تماس گرفته است.

چائو ماه گذشته در مصاحبه ای با سی ان ان به اظهارات ترامپ پرداخت و آنها را “مسخره نژادپرستانه” خواند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: الین چائو به آخرین توهین نژادپرستانه دونالد ترامپ پاسخ داد



منبعالین چائو، وزیر اسبق حمل و نقل، پس از اظهارنظرهای نژادپرستانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، علیه او صحبت کرد.

چائو در دوران دولت ترامپ وزیر حمل و نقل بود. او اولین وزیر کابینه بود که پس از شورش کنگره، که در آن گروهی از معترضان طرفدار ترامپ به ساختمان کنگره هجوم بردند، در تلاشی برای از بین بردن صدور گواهینامه کنگره برای انتخابات ریاست جمهوری 2020، استعفا داد.

Politico ابتدا بیانیه چائو را گزارش کرد.