ارین برنت بریستلز از CNN در اظهار نظر “بانوی جوان” جمهوریخواه

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

تروی نلز، نماینده جمهوری خواه، اولین حضور دشواری در CNN بود – کسی که با خطاب کردن ارین برنت مجری کهنه کار به عنوان “بانوی جوان” الهام بخش مخالفت های تقریباً فوری بود.

CNN

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

“باشه. من می گویم که کمی – به نظر من – بی ادبانه بود.» برنت پاسخ داد. “اما خوشحالم که با من صحبت می کنی و با احترامی که سزاوارش هستی با تو رفتار خواهم کرد.”

CNN

او ادامه داد: “من به دوستانم – همکارانم در گروه آزادی – گفته ام که معتقد نیستم این نبردی است که ما باید انجام دهیم.” من فکر می‌کنم نبرد واقعی زمانی شروع می‌شود که ما در کنگره 118 تحت رهبری مک کارتی، تدوین قانون و سیاست را آغاز کنیم.»

برنت گفت: «او تلاش می‌کند حمایت مک‌کارتی را برای رئیس‌جمهور قفل کند و فقط گفت که مجلس احتمالاً به این زودی تعطیل نخواهد شد». “آیا برای رفتن تمام شب آماده ای؟”

اگر نظر نلز بداخلاق بود، برنت 46 ساله به او فرصتی داد تا آن را بپذیرد.

این مصاحبه در بحبوحه ادامه هرج و مرج انجام شد، زیرا جمهوری خواهان همچنان در مورد اینکه چه کسی باید رئیس بعدی مجلس شود، اختلاف نظر دارند. نلز، یکی از حامیان نماینده کوین مک کارتی (R-CA) نیز با وقاحت به اولین سفر او در “شبکه خبری کلینتون” اشاره کرد – نظری که برنت آن را “کمی بی ادبانه” اعلام کرد.

نلز پاسخ داد: «البته که بود» و بلافاصله افزود: «این اولین بار است که در شبکه خبری کلینتون حضور دارم. کاملا.”

خانم جوان نمی‌دانم اطلاع دارید یا نه، اما من یکی از اعضای گروه آزادی مجلس نیز هستم. نلز گفت، بنابراین من یکی از آن وطن پرستان اول آمریکا هستم. (جمهوری خواهانی که با نامزدی مک کارتی مخالفت کرده اند، مانند بوبرت و گاتز، نیز از آن گروه هستند.)

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

درست قبل از رویارویی، مجری سی‌ان‌ان از نلز پرسید که آیا مذاکره‌کنندگان در حزب او، مانند نماینده پاتریک مک‌هنری (R-NC) در پیروزی بر افرادی مانند لورن بوبرت (R-CO) و مت گیتز (R-FL) پیشرفتی داشته‌اند. ).

او گفت: “فکر می کنم وقتی مرا یک خانم جوان نامیدید، این یک تعریف بود.”

نلز پاسخ داد که «می‌تواند تا ژوئیه اینجا باشد» و همین امر باعث شد که برنت بپرسد که آیا او در ماندن با مک کارتی مرده است یا خیر.