سام هارتمن QB انتقال به نوتردام را اعلام کرد

در سال 2021، هارتمن 4228 یارد و 39 تاچ داون پرتاب کرد در حالی که ویک فارست 11 بر 3 پیش رفت، در نظرسنجی نهایی AP پانزدهم شد و بازی عنوان ACC را به پیت باخت.

او در فصل گذشته 63.1 درصد از پاس‌های خود را با 38 تاچ داون و 12 قطع توپ، بهترین رکورد دوران حرفه‌ای خود را با 3701 یارد انجام داد، که باعث شد دیکنز به رکورد 8-5 و پیروزی در گاسپاریلا باول در 23 دسامبر برسد.

هارتمن، یک بازیکن سه ساله در ویک فارست، به طور گسترده به عنوان بازیکن برتر در پورتال نقل و انتقالات در نظر گرفته می شد. او تصمیم خود را روز پنجشنبه اعلام کرد توییت کردن عکس های خودش با لباس نوتردام

هارتمن در سال 2018 16 پاس TD برای Demon Deacons به عنوان یک دانشجوی سال اول پرتاب کرد، اما سال بعد به یک نقش پشتیبان تنزل یافت و در چهار بازی بازی کرد و یک سال واجد شرایط بودن را حفظ کرد. او سپس به دلیل همه گیری یک سال اضافه دریافت کرد.

___

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25 برای خبرنامه 25 برتر AP در اینجا ثبت نام کنید: https://link.apnews.com/join/6nr /morning-wire-newsletter-footer-internal-ads





منبع

ساوت بند، هند (AP) – سام هارتمن در حال انتقال به نوتردام است و به فایتینگ ایرلندی یک کوارتربک پویا برای فصل دوم مربی مارکوس فریمن می دهد.

هارتمن 23 ساله با 110 تاچ داون رکورد کنفرانس سواحل اقیانوس اطلس را دارد. او یک سال واجد شرایط باقی مانده است.

نوتردام زیر نظر فریمن با نتیجه 9-4 پیش رفت که پس از جدایی برایان کلی برای LSU به عنوان مربی هدایت شد. فایتینگ ایرلندی فصل را با رتبه 5 در 25 برتر AP آغاز کرد اما دو بازی اول خود را باخت. آنها با 5 برد پیاپی اخیر به رده بندی بازگشتند و در حال حاضر در رده نوزدهم قرار دارند. نوتردام فصل خود را با پیروزی 45-38 مقابل شماره 20 کارولینای جنوبی در گیتور بول به پایان رساند.