ام. نایت شیامالان که قبل از تشخیص آفازی این بازیگر در 3 فیلم با بروس ویلیس کار کرده است، می گوید که همیشه او را به عنوان یک برادر بزرگ در نظر می گیرد.

رابطه حرفه ای کارگردان M. Night Shyamalan با بروس ویلیس بیش از دو دهه از اولین همکاری آنها می گذرد: فیلم ترسناک “حس ششم” محصول 1999.

شیامالان در مورد ویلیس با هالیوود ریپورتر گفت: «او یک ستاره واقعی سینماست. “من اینجا خودم را تحقیر نمی کنم، اما بیشتر اوقات یک آدم عصبی و کسل کننده هستم. اما وقتی برای اولین بار با او رفت و آمد کردم، جذابیت الکتریکی این یقه آبی و زیبا را احساس کردم. او می‌توانست با طنز و جذابیتش اتاقی را تصاحب کند و این چیزی است که می‌توانست در شخصیت‌هایش جا بیاندازد.”

M. Night Shyamalan اخیراً در مورد بروس ویلیس و وضعیت سلامتی او صحبت کرده است.کریس پیزلو/AP

  • کارگردان چیزی جز ستایش از ویلیس نداشت و او را یک “ستاره واقعی سینما” نامید.

  • شیامالان اعتراف کرد که تأثیر ماندگار ویلیس فراتر از حرفه کارگردان است.

    M. Night Shyamalan در مصاحبه اخیر بروس ویلیس و وضعیت او را مورد بحث قرار داد.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

او افزود: «این که او در زندگی من بسیار مهم باشد و کار من را شروع کند، بسیار مهم است. “خانواده های ما نیز بسیار صمیمی هستند و من همیشه به او به عنوان یک برادر بزرگ فکر می کنم و به یاد می آورم که چقدر از من محافظت کرد. بنابراین اتفاقاتی که با او می افتد برای یکی از اعضای خانواده رخ می دهد.”

شیامالان گفت: “من همیشه به او به عنوان یک برادر بزرگ فکر می کنم و به یاد می آورم که چقدر از من محافظت کرد.”

m night shyamalan

در مصاحبه اخیر، شیامالان که از آن زمان در سه فیلم با ویلیس کار کرده است (“نشکن”، “شکاف” و “شیشه”)، چیزی جز ستایش از این بازیگر که خانواده اش در مارس 2022 اعلام کردند او از بازیگری بازنشسته می شود، نداشت. به دلیل تشخیص آفازی او. آفازی که در اثر آسیب مغزی ایجاد می شود، بر توانایی فرد در درک و بیان گفتار تأثیر می گذارد.

ویلیس از زمان ورود به صحنه هالیوود در سال 1980 با نقش های بی اعتبار در فیلم هایی مانند “حکم” ساخته سیدنی لومت و شهرت در سریال ABC “Moonlighting” یک حرفه بازیگری به یاد ماندنی را ایجاد کرد که نزدیک به چهار دهه را در بر گرفت و با چرخش هایی در فیلم ها در آن فیلم ها نقش آفرینی کرد. مانند «سخت بمیر»، «داستان عامه پسند»، «شهر گناه» و «حس ششم». فیلم های او بیش از 5 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشته اند.