اتحادیه های بزرگ راه آهن بر سر قرارداد با مهندسان در حال تصویب اختلاف کردند

هر 12 نفر باید این قراردادها را برای جلوگیری از اعتصابی که می‌تواند زنجیره‌های تامین را فلج کند و اقتصاد پر استرس ایالات متحده را که هنوز از همه‌گیری در حال ظهور است، تأیید کنند.

راه آهن همچنین در پیشنهاد خود برای کاهش تعداد خدمه به یک نفر به عنوان بخشی از مذاکرات شکست خورد. اما مدیران بخش حمل و نقل اتحادیه بین المللی کارگران ورق فلزی، هوایی، ریلی و حمل و نقل همچنان این معامله را رد کردند.

اتحادیه‌هایی که قراردادهایشان را رد کردند، موافقت کردند که به میز مذاکره بازگردند تا قبل از مهلت اعتصاب جدید در اوایل ماه آینده، یک توافق جدید را منعقد کنند. اما این گفتگوها به بن بست رسیده است زیرا راه آهن از اضافه کردن زمان مریضی به آنچه قبلاً ارائه شده بود خودداری می کند.

یک رای تقسیم شده در روز دوشنبه از دو بزرگ‌ترین اتحادیه راه‌آهن به دنبال رد قراردادهای سه اتحادیه دیگر با راه‌آهن‌ها صورت گرفت که دولت بایدن به واسطه آن‌ها قبل از ضرب‌الاجل اولیه اعتصاب در سپتامبر کمک کرد. هفت اتحادیه کوچکتر این قرارداد پنج ساله را تایید کرده اند که علاوه بر افزایش 24 درصدی، شامل یک پاداش 5000 دلاری است.

راه‌آهن معتقد است که معاملات با اتحادیه‌ها باید دقیقاً از توصیه‌هایی پیروی کند که در تابستان امسال توسط هیئت داوری ویژه‌ای که جو بایدن منصوب کرده بود، انجام شود. این بخشی از دلیلی است که آنها نمی‌خواهند زمان مریضی با حقوق را ارائه دهند. به علاوه، راه‌آهن‌ها می‌گویند که اتحادیه‌ها در طول سال‌ها توافق کرده‌اند که به نفع دستمزد بالاتر و مزایای کوتاه‌مدت از کارافتادگی، از مرخصی پرداختی خودداری کنند.

اما بسیاری از اعضای اتحادیه به رد این قراردادها رای داده اند، زیرا به گفته آنها، آنها نمی توانند به برنامه های سخت و کیفیت زندگی کارکنان رسیدگی کنند.

کارگران ناامید از برنامه‌های سخت و تعدیل شغل‌های عمیق در صنعت، این قراردادها را رد کردند زیرا نگرانی‌های کلیدی کیفیت زندگی کارگران را حل نمی‌کنند. معاملات برای مهندسان و راهبری ها شامل وعده تلاش برای بهبود برنامه ریزی روزهای تعطیل معمولی و مذاکره بیشتر در مورد جزئیات این برنامه ها در هر راه آهن بود. اتحادیه‌هایی که نماینده مهندسان و راهبری‌ها هستند نیز سه روز مرخصی بدون حقوق در سال برای رسیدگی به نیازهای پزشکی دریافت می‌کنند، در صورتی که حداقل 30 روز قبل برنامه‌ریزی شده بود.

اوماها، نب (AP) – مهندسان راه‌آهن قرارداد خود را با راه‌آهن‌ها پذیرفتند که 24 درصد افزایش افزایش می‌دهد، اما شرکت‌های راه‌آهن این قرارداد را رد کردند و تردید بیشتری را در مورد اینکه آیا صنعت قادر خواهد بود تا قبل از ضرب‌الاجل ماه آینده بدون کمک، اختلاف کارگری را حل و فصل کند ایجاد کرد. کنگره

به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل است که کنگره باید برای حل و فصل اختلافات وارد عمل شود. اگر هر دو طرف نتوانند به توافق برسند، قانونگذاران این اختیار را دارند که شرایط قرارداد را اعمال کنند. صدها گروه تجاری از کنگره خواسته اند تا در صورت نیاز برای مداخله آماده باشد.

اتحادیه‌ها می‌گویند که مدت زیادی است که راه‌آهن برای ارائه زمان مریضی با حقوق به کارگران دیر شده است و همه‌گیری نیاز به آن را برجسته کرد.



منبع