نماینده کنگره ژنرال Z، ران دیسانتیس را با 1 کلمه لعنتی تکه تکه می کند

نماینده ماکسول فراست (دولت فلوریدا) از ران دیسانتیس (رئیس جمهور) نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 و فرماندار فلوریدا به دلیل “فاشیسم” خود انتقاد کرد، زیرا او لوایح اخیراً مورد حمایت فرماندار را که سیاه پوستان و اعضای جامعه LGBTQ را هدف قرار می دهد پاره کرد. .

فراست، روز یکشنبه، افزود که “مشکل” فلوریدا می تواند مشکلی باشد که ایالات متحده در چند سال آینده با آن مواجه است.

این همان چیزی است که ما در فلوریدا با آن روبرو هستیم. و پیگیری آن سخت است زیرا به نظر می رسد قربانی جدیدی وجود دارد. هر روز یک صورتحساب جدید وجود دارد.

“و قسمت غم انگیز و غم انگیز اینجاست، جیم. او این کار را انجام می دهد زیرا در حزب جمهوری خواه برای او نظرسنجی بالایی دارد. و من فکر می‌کنم که در مورد وضعیت آن حزب در حال حاضر چیزهای زیادی می‌گوید.”

مربوط…





منبع

“اما ما باید آن را همانگونه که هست صدا کنیم. او از قدرت خود سوء استفاده می کند و از دولت برای هدف قرار دادن مخالفان سیاسی و دشمنان سیاسی استفاده می کند. و کلمه ای برای آن وجود دارد و آن فاشیسم است. و ما باید در مورد آن صادق باشیم.»

فراست سابقه انتقاد از دیسانتیس را دارد که سال گذشته او را در یک رویداد اخراج کرد و گفت “هیچکس نمی خواهد از او بشنود”. پس از آن که وی از فرماندار خواست تا در مورد خشونت با اسلحه اقدام کند.

فراست قبلاً گفته بود که او رجوع به DeSantis به عنوان یک “فاشیست” ماه گذشته.

اولین نماینده کنگره نسل Z، در طی مصاحبه ای با جیم آکوستا در “اتاق خبر CNN” در روز یکشنبه، دوباره فرماندار را به دلیل حمایت از قوانینی که بر زندگی ترنس ها و سیاه پوستان تأثیر می گذارد، دنبال کرد.

فراست گفت: «ما نیاز داریم که همه توجه کنند و در مورد آن صحبت کنند، اینکه او چگونه افراد ترنس را هدف قرار می دهد، نه تنها تاریخ سیاه پوستان، بلکه سیاه پوستان را به طور کلی، که تاریخ آمریکاست، و جوامع به حاشیه رانده شده در سراسر این ایالت را هدف قرار می دهد.

“من متوقف نمی شوم. این چیزی است که در حال وقوع است. وقتی فعالانه تحت ظلم قرار می گیریم زبانم را کم نمی کنم. فراست در توییتی نوشت: اینجا خانه من است.