یک مربی شخصی که به مشتری کمک کرد در مدت 8 ماه چربی و عضله‌سازی کند، نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهد

او می‌گوید: «همیشه در مورد افزایش است، خواه فقط یک تکرار اضافی، اضافه کردن یک ست اضافی، تغییر سرعت، تغییر وزن باشد.»

مربی شخصی استفانی تسنگاس گفت که به مشتری خود هیلی کورون در طی هشت ماه چربی بسوزاند و عضله بسازد.

  • Tsengas گفت که او مطمئن شد که Corron هر هفته به روش های کوچک پیشرفت می کند. او به تدریج او را از ماشین‌ها خارج کرد و مطمئن شد که کورون تمرین‌هایش را یادداشت می‌کند تا بتواند هر جلسه به آنها اضافه کند.

    او گفت که Tsengas ابتدا Corron را بر اصول اولیه تسلط داشت و سپس هر هفته پیشرفت کوچکی داشت.

  • Tsengas گفت که اضافه کردن کمی بیشتر وزن و تکرار هر هفته باعث می شود که او و مشتریانش نتایج را ببینند.اولیویا ونگر/ با اجازه استفانی تسنگاس

    کورون ابتدا بر اصول اولیه تسلط یافت

    Tsengas گفت که او از هدف Corron برای ایجاد یک برنامه تمرینی دو بار در هفته استفاده کرد که به کل بدن ضربه می زد و سپس به تدریج بر روی آن ایجاد کرد تا بهترین نتایج را بدست آورد. کورون گفت که تسنگاس اغلب او را از منطقه راحتی خود عبور می دهد، اما به او نشان می دهد که بدنش چقدر توانایی دارد.

    Tsengas گفت که تمرینات کششی بیشتر به پشت و عضله دوسر ضربه می زند. او گفت که کشش های لت، ردیف های دمبل تک بازو، کشش و حلقه های دوسر بازو، همه بخشی از برنامه اولیه کورون بودند. او گفت که یک روز پا برای کورون شامل تمریناتی مانند اسکات، فشار باسن، لانژ، اکستنشن پا و فر کردن ساق پا بود.

    Tsengas هر هفته کمی بیشتر اضافه می کند

    تسنگاس گفت که ثبات مهمترین بخش شروع یک برنامه تمرینی است. او گفت که پایبندی به یک برنامه از طریق بلوک های ذهنی و فیزیکی، بزرگترین چالش کورون بود.

    به گفته مربی شخصی استفانی تسنگاس، هیلی کورون 21 ساله زمانی که برای اولین بار در باشگاه راه می رفت، از خودش مطمئن نبود. این مربی مستقر در کلیولند در اولین جلسه یک سال پیش خود گفت، کورون در مورد چگونگی شروع یک تمرین روتین ناامن بود، اما می خواست چربی را کم کند، عضله بسازد و اعتماد به نفس بیشتری در بدنش به دست آورد.

    Tsengas همچنین گروه های عضلانی خاصی را که کورون علاقه مند به کار بر روی آنها بود، مانند شانه ها و عضلات باسن، مورد هدف قرار داد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    کورون گفت که آموزش با Tsengas به او آموخته است که پیشرفت اغلب کند است، اما داشتن اعتماد بیشتر به خود و بدنش باعث شده است که به این روند اعتماد کند.

    تمرینات فشاری بیشتر قفسه سینه، شانه ها و عضلات سه سر را هدف قرار می دهند. Tsengas Corron را با تمرینات فشاری مانند فشار قفسه سینه، پرواز قفسه سینه، پرس شانه، بالا بردن جانبی دمبل، بالا بردن جلو، فلای عقب دلت و فشار بر روی سه سر با کابل شروع کرد.

    تسنگاس دو روز در هفته با کورون ملاقات می‌کرد، که به گفته او میانگینی است که بیشتر مردم به آن متعهد می‌شوند. از آنجایی که کورون به دنبال ساخت عضله خاصی نبود، Tsengas گفت که تمرینات خود را به فشار، کشش و پاها تقسیم کرده است، راهی موثر برای اطمینان از اینکه شما به هر قسمت از بدن ضربه می زنید. تسنگاس گفت، کورون یک روز تمرینات فشار و کشش را انجام داد و روزی دیگر پاها را انجام داد.

    او گفت: “از زمانی که در ابتدا با او شروع کردم تا به امروز، تغییرات زیادی در خود می بینم که از آن بسیار راضی هستم. اما اکنون فقط می خواهم ادامه دهم، ادامه دهم.”

    به گفته تسنگاس، این مفهوم اضافه بار پیشرونده نامیده می‌شود، یعنی زمانی که شما به طور مداوم نیازهای فیزیکی بدن خود را افزایش می‌دهید تا سود را به حداکثر برسانید.

    او گفت که تمرینات را به تمرینات فشار، کشش و پا تقسیم کرده است تا به هر قسمت از بدن ضربه بزند.

    Tsengas به عنوان فردی که تازه وارد باشگاه شده است، گفت که برنامه اولیه کورون بر تسلط بر تکنیک تمرینات پایه متمرکز بود. او گفت که Corron را بیشتر با ماشین‌ها شروع کرده است زیرا آنها به تثبیت بدن شما کمک می‌کنند و عملکرد صحیح آن آسان‌تر است.

    کورون گفت که حدود دو ماه بعد شروع به دیدن تعریف عضلانی بیشتری کرد، اما وقتی Tsengas در هشت ماهگی عکس گرفت، متوجه واضح‌ترین کاهش چربی و افزایش عضله شد. کورون گفت که او همچنین با دیدن اینکه چقدر این برنامه موثر است، اعتماد به نفس بیشتری در باشگاه پیدا کرد. او اکنون بیش از یک سال است که با Tsengas تمرین کرده است.

    هیلی کورون
    سمت چپ: کورون در شروع برنامه اش. راست: کرون در 8 ماهگی.با حسن نیت از Stefanie Tsengas