یک باند مکزیکی اعلام کرد بابت کشته شدن آمریکایی ها عذرخواهی می کند

مقامات ایالتی فوراً وجود مظنونین جدید در بازداشت را تأیید نکردند.

در نامه‌ای که آسوشیتدپرس از طریق یک منبع مجری قانون در ایالت تاماولیپاس به دست آورده است، جناح عقرب‌ها از کارتل خلیج که گفته می‌شود مسئول ربودن آمریکایی‌ها بوده، از ساکنان ماتاموروس، زن مکزیکی که در تیراندازی جان خود را از دست داده و چهار آمریکایی و آنها عذرخواهی کرده است. خانواده ها.

یک مقام جداگانه امنیتی ایالتی گفت که پنج مرد را در داخل یکی از خودروهایی که مقامات در جستجوی آن بودند، همراه با نامه پیدا کردند. این مقام همچنین به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد زیرا آنها مجاز به صحبت در مورد این پرونده نیستند.

عکسی از پنج مرد به صورت روبه‌رو روی پیاده‌رو و صحافی‌شده همراه با نامه بود که توسط منبع به شرط ناشناس ماندن آنها با آسوشیتدپرس به اشتراک گذاشته شد زیرا مجاز به اشتراک‌گذاری سند نیستند.

جمعه گذشته، چهار آمریکایی از تگزاس وارد ماتاموروس شدند تا یکی از آنها بتواند عمل جراحی زیبایی انجام دهد. حوالی ظهر به آنها در مرکز شهر ماتاموروس تیراندازی شد و سپس در یک وانت بارگیری شدند.

کارتل‌های مواد مخدر برای ارعاب رقبا و مقامات اعلامیه‌هایی صادر می‌کنند، اما در مواقعی مانند این، برخی روابط عمومی را انجام می‌دهند تا بتوانند موقعیت‌هایی را که می‌تواند بر کسب‌وکارشان تأثیر بگذارد، هموار کنند.

در این نامه آمده است: «ما تصمیم گرفته‌ایم کسانی را که مستقیماً درگیر و مسئول این رویدادها بوده‌اند، که در همه حال تحت تصمیم‌گیری و عدم انضباط خودشان عمل کرده‌اند، تحویل دهیم». که شامل «احترام به جان و سعادت بی گناهان» است.

مقامات آنها را صبح سه شنبه در حومه شهر پیدا کردند که توسط مردی که دستگیر شد محافظت می شد. دو نفر از آمریکایی ها کشته شدند، یکی زخمی شد و دیگری آسیبی ندید.



منبع

سیوداد ویکتوریا، مکزیک (AP) – شخصی که ادعا می‌کند کارتل مواد مخدر مکزیکی است که گفته می‌شود مسئول ربودن چهار آمریکایی و کشتن دو نفر از آنها است، خشونت را محکوم کرده و ظاهراً اعضای خود را که درگیر آن بودند به مقامات تحویل داده است.