جنا الیس، وکیل ترامپ می گوید که 10 اظهارات نادرست در مورد انتخابات 2020 بیان کرده است، در کلرادو محکوم شده است.

رودی جولیانی، یکی دیگر از وکیل ترامپ، مجوز وکالتش در نیویورک و واشنگتن دی سی را به دلیل اظهارات نادرستی که در مورد انتخابات انجام داد به حالت تعلیق درآمد. شعبه استیناف دادگاه عالی نیویورک حکم داد که جولیانی “به طور آشکار اظهارات نادرست و گمراه کننده ای به دادگاه ها، قانونگذاران و عموم مردم ارائه کرده است.”

ترامپ، روسیه، بایدن: ایالات متحده به طور همزمان 3 بازپرس ویژه دارد. آنها چه هستند؟

سیدنی پاول، یکی دیگر از وکیل ترامپ، در ماه فوریه در کانون وکلای تگزاس از سمت خود برکنار شد. اما او در دعاوی حقوقی توسط سیستم های رأی گیری Dominion و Smartmatic همچنان متهم است.

تتر گفت: «همچنین زمانی که خط مستقیم بین اقدامات عمدی خانم الیس و حمله به ساختمان کنگره کشورمان در 6 ژانویه در نظر گرفته شود، انتقاد عمومی نتیجه رضایت‌بخشی نیست.

در Newsmax “Spicer & Co.” او گفت: “ما می دانیم که انتخابات به سرقت رفته است”

  • پل مانافورت: پل مانافورت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، با وزارت دادگستری تسویه حساب 3.1 میلیون دلاری کرد

    رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، در سمت چپ، در جریان یک کنفرانس خبری در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان، پنجشنبه 19 نوامبر 2020، در واشنگتن، به سیدنی پاول گوش می دهد.

    23 نوامبر 2020: الیس در “نمایش آری ملبر” در MSNBC گفت: “انتخابات به سرقت رفت و ترامپ با قاطعیت پیروز شد.”

  • لارج گفت: «طرف‌ها توافق دارند که (الیس) از طریق رفتار خود، اعتماد مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری را تضعیف کرد و وظیفه او در قبال صراحت را در قبال مردم نقض کرد.

    برایون لارج، قاضی انضباطی ناظر بر این شکایت، گفت که الیس با انجام رفتارهای «شامل عدم صداقت، کلاهبرداری، فریب یا ارائه نادرست» قوانین کافه کلرادو را نقض کرده است.

    مرکز دموکراسی متحد ایالات متحده شکایت اخلاقی را در مه 2022 به مشاور تنظیم مقررات دفتر دادستان کلرادو ارائه کرد.

    شرزر گفت: “دروغ های او صدمات پایداری به بار آورد و نام او برای همیشه با این حمله به دموکراسی ما مرتبط خواهد بود.”

    شرزر از ایالات متحده گفت که الیس از مجوز قانونی خود به عنوان بخشی از تلاش برای لغو انتخابات سوء استفاده کرده است.

    تحقیقات مجلس نمایندگان: جردن از مدیران سابق انجمن هیئت مدیره مدرسه و مسئول اطلاعات نادرست در مدیر بایدن احضار می کند. پویشگر

    الیس یکی از چندین وکیل ترامپ است که به دلیل تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020 تنبیه شده یا موضوع شکایت شده است.

    رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، در سمت چپ، در جریان یک کنفرانس خبری در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان، پنجشنبه 19 نوامبر 2020، در واشنگتن، به سیدنی پاول گوش می دهد.

    چه کسی دیگر تنبیه شده است؟

    گروه های مدافع 65 پروژه و مرکز دموکراسی متحد ایالات متحده شکایت های اخلاقی علیه الیس ارائه کردند. آرون شرزر، مشاور ارشد ایالات متحده، گفت که الیس بارها در تلویزیون و توییتر برای “ترویج این دروغ بی پروا مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020” رفت.

    وزارت دادگستری به دادگاه تجدیدنظر: از دونالد ترامپ به دلیل نقش داشتن در شورش 6 ژانویه می توان شکایت کرد

    اعضای تیم حقوقی رئیس جمهور دونالد ترامپ از جمله رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، سیدنی پاول و جنا الیس در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان، پنجشنبه 19 نوامبر 2020، در واشنگتن شرکت کردند.

    الیس چی گفت؟

    جنا الیس، یکی از وکلای رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، روز چهارشنبه توسط کانون وکلای کلرادو پس از اعتراف به 10 اظهارات نادرست درباره انتخابات 2020 مورد انتقاد قرار گرفت.

    در اینجا چیزی است که ما در مورد مورد می دانیم:

    جنا الیس در یک کنفرانس مطبوعاتی در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان در واشنگتن دی سی، در سال 2020 صحبت می کرد.

    30 نوامبر 2020: الیس در «صبح‌هایی با ماریا» در فاکس بیزینس گفت: «نتیجه این انتخابات در واقع تقلبی است، اشتباه است و ما می‌فهمیم که وقتی همه برگه‌های رای غیرقانونی را کم می‌کنیم، می‌بینیم که رئیس جمهور ترامپ واقعاً پیروز شد.»

  • تحقیقات جورجیا ترامپ: تور رسانه ای غیرمعمول رئیس هیئت منصفه جورجیا احتمالاً برای تحقیقات ترامپ دردسرساز خواهد شد

    لارج، قاضی انضباطی رئیس دادگاه عالی ایالتی، در 1 مارس جلسه ای را در مورد اظهارات نادرست الیس برگزار کرد. لارج گفت هیچ مورد قابل مقایسه با حقایق مشابه وجود ندارد.

    20 نوامبر 2020: الیس در مورد “صبح با ماریا” در فاکس بیزینس گفت: “ما سوگندنامه هایی از شاهدان داریم، ما ارعاب رای دهندگان داریم، ما برگه های رای دستکاری شده را داریم، ما انواع آماری داریم که نشان می دهد این بود. تلاشی هماهنگ در این ایالت ها برای انتقال آرا از ترامپ به بایدن، دستکاری در آرا و شمارش مخفیانه آنها…

  • او در فاکس نیوز مدعی شد که 500000 رای در آریزونا “غیرقانونی داده شده است.”

  • 20 نوامبر 2020: در «اسپایسر و شرکت»، الیس درباره نتایج در نوادا، میشیگان، پنسیلوانیا، ویسکانسین و جورجیا گفت که «در مجموع می‌دانیم که انتخابات از رئیس جمهور ترامپ دزدیده شده است و می‌توانیم آن را ثابت کنیم».

  • لارج او را با توهین عمومی تحریم کرد.

    به عنوان بخشی از حل و فصل انضباطی خود، او اذعان کرد که این اظهارات اظهارات نادرست است.

    مک کانل در مقابل مک کارتی: تاکر کارلسون و نوارهای 6 ژانویه شکاف ترامپ را بین مک کانل و مک کارتی عمیق تر می کند.

    اعضای تیم حقوقی رئیس جمهور دونالد ترامپ از جمله رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، سیدنی پاول و جنا الیس در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان، پنجشنبه 19 نوامبر 2020، در واشنگتن شرکت کردند.

    مایکل تتر، مدیر عامل پروژه 65، گفت که روند انضباطی باید پس از یک سال زمان برای تنبیه الیس به دلیل “دروغگویی به جهان در مورد تقلب در انتخابات 2020” اصلاح شود.

    از جمله اظهارات نادرست:

    • 5 دسامبر 2020: الیس در مورد “عدالت با قاضی جینین” در فاکس نیوز گفت: “ما بیش از 500000 رای (در آریزونا) داریم که به طور غیرقانونی داده شده است.”

    تاکر کارلسون گفت که از ترامپ «شوراً» متنفر است. نکاتی از اسناد شکایت Dominion-Fox News

    اظهارات نادرستی که الیس تأیید کرد عبارتند از:

    • جنا الیس در یک کنفرانس مطبوعاتی در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان در واشنگتن دی سی، در سال 2020 صحبت می کرد.

    قاضی: الیس “انگیزه خودخواهانه” داشت و “درگیر الگویی از رفتار نادرست” بود.

    الیس به فاکس بیزینس گفت که “در برگه های رای دستکاری شده است”

  • ماجرای دعوای Dominion چیست؟: Dominion Voting از فاکس نیوز به دلیل افترا در مورد ادعاهای تقلب در انتخابات شکایت کرد: آنچه ما می دانیم

    او حکم داد که عدم سوء رفتار قبلی او رفتار او را کاهش داده است. اما او حکم کرد که او دو عامل تشدید کننده در این پرونده دارد: “انگیزه خودخواهانه و او درگیر یک الگوی رفتار نادرست”.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جنا الیس وکیل ترامپ به دلیل ارائه نادرست از انتخابات 2020 مورد انتقاد قرار گرفت.



  • منبع