یکی از نامزدهای دموکرات بیش از 15.6 میلیون دلار برای شکست مارجوری تیلور گرین جمع آوری کرد. او با 31 امتیاز شکست خورد.

گل‌ها و گرین در طول مناظره در آتلانتا، GA در 16 اکتبر 2022.AP Photo/بن گری

در این سال، چارلز بوکر، قانونگذار سابق ایالت کنتاکی، بیش از 6 میلیون دلار در سال جاری برای کمپین خود علیه سناتور جمهوری خواه رند پل جمع آوری کرد، اما به سختی ضرر کرد. و تینا فورته، نامزد جمهوری خواه – رقیب سرسخت الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده دموکرات از نیویورک – 1.2 میلیون دلار برای کمپینی جمع آوری کرد که از زمان انتشار بیش از 40 امتیاز از دست داده است.

بر اساس پرونده های فدرال، مارکوس فلاورز، نامزد دموکرات، بیش از 15.6 میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی خود جمع آوری کرد تا در مقابل مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه از جورجیا قرار گیرد، مبلغی که مطمئناً حسادت هر کمپین کنگره را برمی انگیزد.

در سال 2020، امی مک گراث، نامزد دموکرات، بیش از 96 میلیون دلار برای به چالش کشیدن رهبر اکثریت آن زمان سنا، میچ مک کانل، جمع آوری کرد، در حالی که رئیس کنونی DNC، جیمی هریسون، بیش از 132 میلیون دلار در تلاشی ناگوار برای برکناری سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی جمع آوری کرد.

گل‌ها و گرین در طول مناظره در آتلانتا، GA در 16 اکتبر 2022.

و روز سه شنبه، او در انتخابات عمومی شکست خورد در منطقه 14 گرجستان با بیش از 31 امتیاز، بر اساس Decision Desk HQ.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوریخواه از جورجیا در گردهمایی ترامپ در ویلکس-بار، ایالت PA در 3 سپتامبر 2022.AP Photo/ مری آلتافر

  • طبق گزارش OpenSecrets، فلاورز ششمین جمع آوری کننده کمک مالی در میان تمام نامزدهای کنگره در این دوره از انتخابات بود که تنها رهبران حزب – از جمله نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، و ویپ استیو اسکالیز اقلیت مجلس نمایندگان – و نمایندگان مشهور دموکرات از آن فراتر رفتند. آدام شیف و کیتی پورتر از کالیفرنیا.

    این آخرین نمونه از دموکرات‌هایی است که با رویارویی با یک رقیب سرشناس GOP پول نقد دریافت می‌کنند.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوریخواه از جورجیا در گردهمایی ترامپ در ویلکس-بار، ایالت PA در 3 سپتامبر 2022.

مبلغی که فلاورز جمع آوری کرد برای یک کمپین کنگره بسیار زیاد است و بسیار بیشتر از میزان جمع آوری شده توسط آسیب پذیرترین اعضای حزب است.

بنابراین، رقابت بین گرین و فلاورز – که در یک منطقه عمدتاً روستایی برگزار شد که در سال 2020 بیش از 40 امتیاز از ترامپ حمایت کرد – می‌توان گران‌ترین رقابت کنگره در کل کشور را حداقل از نظر کل پول در نظر گرفت. توسط مبارزات انتخاباتی خود نامزدها مطرح شده است.

یکی از ایمیل‌های ارسال شده در 6 نوامبر با موضوع «هدف اضطراری راه‌اندازی شد» بود و به خوانندگان القا می‌کرد که کمپین چند میلیون دلاری Flowers ممکن است واقعاً با کمبود پول روبرو شود.

فلاورز در یک ایمیل جمع آوری کمک مالی ارسال شده در 7 نوامبر، شب قبل از انتخابات، نوشت: «فردا، با کمک شما، می توانیم با شکست دادن مارجوری تیلور گرین، تاریخ ساز شویم.

آن را با نامزدهای دموکرات در رقابت‌های رقابتی‌تر مقایسه کنید، که امسال بین 3 تا 10 میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند.

فلاورز، کارمند سابق پیمانکاری دفاعی و کهنه سرباز ارتش ایالات متحده با گذشته مشکوک، کمپین سنگینی را در رسانه های اجتماعی و درخواست های جمع آوری کمک های مالی مبتنی بر ایمیل انجام داد. بسیاری از صندوق جنگ او در جمع آوری کمک های مالی و تبلیغات دیجیتال، همراه با رسانه های سنتی تر صرف شد.

و درخواست‌های او عمدتاً بر روی نماینده کنگره جورجیا متمرکز بود که به دلیل سیاست‌های راست افراطی و توطئه‌آمیز و رابطه نزدیک با رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ مشهور است.

مبارزات انتخاباتی فلاور تنها آخرین نمونه از روند مداوم نامزدهای دموکرات دموکرات است که با مقابله با مخالفان جنجالی، پول نقد به دست آورده اند. و علیرغم اینکه مبارزات انتخاباتی او احتمالاً تخصیص منابع ضعیفی داشت، سال 2020 شاهد جمع آوری مبالغ حتی بیشتر از سوی نامزدهای طولانی مدت، عمدتاً دموکرات ها بود.

اما با در نظر گرفتن هزینه‌های بیرونی، این گران‌ترین رقابت نیست، که نشان‌دهنده‌ی قوی‌ای است که نشان می‌دهد رهبری حزب و گروه‌های موضوعی چگونه به رقابت نگاه می‌کنند، هم از نظر مخاطرات و هم از نظر شانس برنده شدن. با توجه به AdImpact، این افتخار عمدتاً به مسابقات نواحی سوئینگ در میشیگان، مین، نوادا، پنسیلوانیا و جاهای دیگر تعلق گرفت، جایی که گروه‌های خارجی مبالغ شش رقمی و هفت رقمی را در مسابقاتی که به عنوان کلیدی برای شکل دادن به کنترل مجلس تلقی می‌شوند، ریختند.

در مقابل، طبق گزارش ProPublica، انتخابات عمومی بین گرین و مارکوس تقریباً 82000 دلار هزینه خارجی داشت. بیش از نیمی از این هزینه ها از پروژه لینکلن ضد ترامپ تامین شده است.

او روز سه‌شنبه در رقابتی که هرگز برای دموکرات‌ها حتی از راه دور رقابتی نبود، با ۳۱ امتیاز شکست خورد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    مارکوس فلاورز، رقیب دموکرات مارجوری تیلور گرین، 15.6 میلیون دلار برای کمپین خود جمع آوری کرد.

  • عنوان ایمیل دیگری برای جمع آوری کمک مالی که در 7 نوامبر ارسال شد، و ظاهراً نام ایالتی را که او امیدوار بود در کنگره نمایندگی کند اشتباه املایی داشت، بخوانید: «جرج شایسته بهتر از MTG است».

    از طرف دیگر، گرین نیز علیرغم حضور در یک منطقه غیررقابتی، جمع‌آوری سرمایه غیرمعمولی پربار است و در این دوره نزدیک به 12 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

    در این ایمیل آمده است: “تیم مالی من به من می‌گوید که ما از معیارهای ماه نوامبر خود کم داریم – و آنها مرا تشویق کردند تا فوراً یک هدف جمع‌آوری کمک اضطراری را آغاز کنم.” “من می دانم که صندوق پستی شما احتمالاً در حال حاضر پر از درخواست های مبارزات انتخاباتی است. اما اجازه دهید ادعای خود را مطرح کنم: ما در حال ساختن گسترده ترین کمپین دمکراتیکی هستیم که این منطقه تا به حال دیده است – و MTG وحشت زده است.”