پرداخت استورمی دنیلز با از سرگیری شهادت دادگاه، بر ترامپ و چک نویسی تمرکز می کند

رئيس جمهور سابق دونالد ترامپمحاکمه جنایی او روز جمعه در شهر نیویورک با شهادت دستیار اجرایی سابق او در کاخ سفید – شاهدی بسیار دوستانه تر از ستاره جذاب پنج شنبه، بازیگر فیلم بزرگسالان، استورمی دنیلز، از سر گرفته خواهد شد.

مادلین وسترهوت بعد از ظهر پنجشنبه بعد از ظهر روز پنجشنبه پس از آن که دنیلز صبح را با سوزان نچلس، وکیل ترامپ در جریان بازجویی متقابل درباره ادعای او مبنی بر اینکه در سال 2006 با ترامپ رابطه جنسی داشته است، دعوا کرد. درباره این اتهام در انتخابات ریاست جمهوری 2016 سکوت کرد. ترامپ بعداً هزینه‌های کوهن را بازپرداخت کرد زیرا دادستان‌ها اتهامات خود را با سوابق تجاری جعلی پوشانده بودند. ترامپ خود را بی گناه دانسته و ادعای دنیلز را رد کرده است.

زمانی که نچلس از او در مورد پست‌های پست مختلف در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله یکی از شخصی که از او به عنوان “فاحشه سالخورده” یاد کرده بود، دانیلز احساساتی شد.

به‌روزرسانی‌های زنده در مورد محاکمه ترامپ را دنبال کنید

نچلس بازجویی متقابل خود از وسترهوت را نیز روز پنجشنبه آغاز کرد، اما با لمسی بسیار ملایم تر. وسترهوت در مورد اینکه چقدر از کار کردن برای ترامپ هیجان زده بود شهادت داده بود و وقتی دادستان ها از او در مورد خروجش از کاخ سفید در آگوست 2019 پرسیدند، اشک ریخت. او گفت که کار کردن برای ترامپ “شگفت انگیز” است و او “بسیار” است. رئیس خوب» که رابطه نزدیک و محبت آمیزی با همسرش ملانیا ترامپ داشت.

این تصویر در تضاد با شهادت دنیلز است، که گفت ترامپ به او گفته بود که نگران همسرش نباشد در حالی که در اتاق هتلش در حال پاس دادن به همسرش بود، پس از ملاقات آنها در یک تورنمنت گلف افراد مشهور در دریاچه تاهو، نوادا، در سال 2006.

وسترهوت گفت یکی از وظایف او این بود که به عنوان یک واسطه بین ترامپ و سازمان ترامپ در مورد مسائلی که نیاز به توجه او یا شرکت دارد، مانند برنامه سفر، ایمیل یا تماس های تلفنی او، اقدام کند.

او در سال 2017 از رونا گراف، دستیار ترامپ در شرکت، فهرستی از مخاطبین ترامپ را خواست که طبق ایمیلی که به هیئت منصفه نشان داده شد، گراف برای او فرستاد. این فهرست شامل اطلاعاتی برای کوهن و دیوید پکر، ناشر سابق National Enquirer بود که شهادت داد با ترامپ و کوهن برای سرکوب داستان‌های رسوایی درباره ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی‌اش در سال 2016 کار می‌کرد.

وسترهوت شهادت داد که ترامپ وقتی چک های شخصی را به او می داد تا امضا کند مراقب بود و اگر در مورد هر یک از آنها سؤالی داشت با مدیر مالی شرکتش، آلن وایسلبرگ، تماس می گرفت – دادستان ها احتمالاً از اطلاعاتی استفاده می کنند تا استدلال کنند که ترامپ خوب است. آگاه است که برای چه چیزی به کوهن پول می دهد.

تاد بلانچ، وکیل ترامپ، روز پنجشنبه در پایان دادگاه برای محاکمه نامشروع اقدام کرد و استدلال کرد که شهادت دنیلز – از جمله ادعای او مبنی بر اینکه ترامپ هنگام رابطه جنسی از کاندوم استفاده نکرده است – ناعادلانه و تعصب آمیز است. او این ادعای کاندوم را «سوت سگ برای تجاوز» خواند.

قاضی ایالتی خوان مرچان موافقت کرد که نباید از دانیلز در مورد کاندوم سوال می شد، اما خاطرنشان کرد که هیچ اعتراضی به این سطر بازجویی وجود ندارد که به گفته او او را گیج کرده است.

او گفت: من نمی فهمم.

او تقاضای شکنجه بلانچ و همچنین درخواست او را رد کرد تا دستور تهوع ترامپ را از حمله به شاهدان لغو کند تا به او اجازه دهد به شهادت دنیلز پاسخ دهد.

به نظر می رسد دانیلز به این درخواست پنج شنبه شب در X پاسخ داد.

“مردان واقعی با سوگند خوردن و حضور در دادگاه به شهادت پاسخ می دهند. اوه…صبر کنید. بی خیال.” او نوشت.

این پست ممکن است برای دنیلز مشکل ساز شود. پس از اینکه بلانچ در اوایل دادگاه شکایت کرد که دنیلز و کوهن به طور علنی به ترامپ حمله کرده اند، مرچان پیشنهاد کرد که اگر به این کار ادامه دهند، می توانند از دستور تهوع خارج شوند و گفت که این دستور نباید از «شمشیر به جای سپر» استفاده شود. “

علاوه بر وسترهات، یکی از کارمندان دفتر دادستان منطقه منهتن نیز قرار است روز جمعه برای شهادت در مورد برخی از پست های رسانه های اجتماعی ترامپ در جایگاه حاضر شود. دادستان ها گفته اند که امیدوارند بتوانند پرونده خود را تا 21 ماه مه به پایان برسانند، و این احتمال وجود دارد که کوهن در هفته آینده شهادت دهد.

مشخص نیست که آیا ترامپ در دفاع از خود شهادت خواهد داد یا خیر. او هیچ تعهدی به این کار ندارد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع