یافتن پناهگاه امن در آینده تغییرات آب و هوایی: جنوب شرقی

با این حال، شایان ذکر است که از زمان انتشار تحلیل نیویورک تایمز/پروپوبلیکا در سال 2020، آب و هوا به گرم شدن ادامه داده است و برخی از خطرات خود را آشکارتر کرده است.

بخش بزرگی از جنوب شرقی که شامل ویرجینیا، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، فلوریدا، جورجیا، آلاباما، می سی سی پی، لوئیزیانا، آرکانزاس، تنسی و کنتاکی می شود، دارای خط ساحلی آسیب پذیری هستند. سواحل لوئیزیانا بدترین ایالت در منطقه را به خود اختصاص داده است و پنج شهرستان آن – پریش سنت مارتین، آسومپشن پریش، جفرسون دیویس پریش، پریش لیوینگستون و پریش سنت جان باپتیست – در مجموع در ایالات متحده در رتبه 10 پایینی قرار دارند. بخشی به دلیل این واقعیت ساده است که بسیاری از آن زمین در دهه های آینده زیر آب خواهد بود.

این تجزیه و تحلیل شامل شش دسته اصلی – تنش گرمایی، ترکیب گرما و رطوبت (لامپ مرطوب)، تلفات محصول، آتش‌سوزی‌های بسیار بزرگ، افزایش سطح آب دریا و خسارات اقتصادی – بود و هر شهرستان را بر اساس تأثیر تغییر آب و هوا بر روی آن با دو رتبه‌بندی کرد. سناریوهای انتشار: زیاد و متوسط.

خانه های تریلر ویران شده پس از طوفان یان در فورت مایرز بیچ، فلوریدا دیده می شوند (ریکاردو آردوئنگو/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

حتی برای افرادی که فورت مایرز یا نیواورلئان یا هر مکانی را که توسط بلایای طبیعی ویران شده است – سیل کنتاکی – ترک می کنند، آنها فقط نمی گویند “تغییرات آب و هوا تنها ملاحظات اصلی من است، درست است؟” خانا گفت. آنها می گویند، “خوب، نزدیک ترین مکان که در آن مسکن مقرون به صرفه وجود دارد، جایی که ممکن است بتوانم شغلی پیدا کنم، کجا برای بچه هایم مدرسه وجود دارد، کجاست”، همه اینها.

در اواخر ژوئیه، شهرستان لچر کنتاکی، که به عنوان یازدهمین امن ترین در جنوب شرقی رتبه بندی شد، با بارش نزدیک به 16 اینچ در طول چهار روز مواجه شد. سرویس ملی هواشناسی در وب‌سایت خود اعلام کرد این بارندگی‌ها «باعث میزان بارندگی بیش از 4» در ساعت در مناطق پیچیده شد که منجر به تأثیرات ویرانگر گسترده شد.

Roanoke، ویرجینیا، در میان ایمن ترین شهرستان ها از نظر خطر تغییرات آب و هوایی است. (پیتر زای/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ)

در جوامعی مانند خلیج تامپا، فلوریدا، آب شور دریاها در حال حاضر نفوذ به آب‌های زیرزمینی را آغاز کرده است و شرکت‌های برق را مجبور می‌کند برای ادامه تامین آب آشامیدنی کافی برای مردم، به کارخانه‌های نمک‌زدایی تکیه کنند. شهرهایی مانند ساحل میامی شروع به خرج کردن دلارهای مالیاتی برای بلند کردن جاده ها و نصب پمپ های آب کرده اند زیرا سیل به دلیل افزایش سطح دریا به یک اتفاق رایج تبدیل شده است.

مردی در مقابل خانه ویران شده خود پس از طوفان ایان در Matlacha، فلوریدا ایستاده است.

مطالعه‌ای در سال 2021 که در مجله Geophysical Research Letters منتشر شد، نشان داد که به لطف تغییرات آب و هوایی، ایالت‌هایی مانند لوئیزیانا، می‌سی‌سی‌پی و فلوریدا دو برابر بیشتر احتمال دارد که طوفان‌های استوایی متوالی را تجربه کنند، یعنی کمتر از 10 روز بین آنها تا سال 2100 خواهد بود.

جیل ترپانیر، دانشمند آب و هوا و جغرافیدان در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، به Earth.com گفت: «حتی بهترین سناریوی این بدترین سناریوی هنوز هم ویرانی برای سواحل است. به همین دلیل است که پناهندگان آب و هوا وجود دارند. آنها افرادی هستند که آواره شده اند زیرا به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی دیگر نمی توانند در یک منطقه زندگی کنند.

همانطور که خانا اشاره می کند، تغییرات آب و هوایی واقعاً یک عامل جدید در محاسبه محل استقرار است و اغلب تا زمانی که فاجعه رخ ندهد در آن نقشی ندارد. بر اساس داده‌های اداره سرشماری ایالات متحده، سال قبل از اینکه طوفان ایان ساحل خلیج فارس را ویران کند، منطقه فورت مایرز ششمین منطقه با سریع‌ترین رشد در کشور بود.



منبع

مردی در مقابل خانه ویران شده خود در پی طوفان یان در ماتلاچا، فلوریدا ایستاده است.

بر اساس مطالعه سال 2021 توسط سازمان زمین شناسی ایالات متحده، معادل یک زمین فوتبال از تالاب ها در دلتای رودخانه می سی سی پی هر ساعت ناپدید می شود – در 25 سال گذشته هر سال 16 مایل مربع.

دریاچه های سفید و بزرگ در دلتای رودخانه می سی سی پی در ساحلی لوئیزیانا.

آژانس حفاظت از محیط زیست در وب سایت خود می گوید: “تغییرات آب و هوا باعث طوفان های مکرر و شدیدتر می شود و باعث افزایش سیل می شود” در جنوب شرقی ایالات متحده.

بر اساس تجزیه و تحلیل سال 2020 که توسط ProPublica و نیویورک تایمز از یافته های ارائه شده توسط Rhodium Group منتشر شد، جنوب شرقی خانه 9 کشور از 10 شهرستان بدترین رتبه بندی کلی در ایالات متحده از نظر ترکیبی از خطرات تغییرات آب و هوایی است.

در اواخر اکتبر، گزارشی از سوی سازمان ملل به این نتیجه رسید که میانگین دمای جهانی در مسیر افزایش 2.1 درجه سانتیگراد به 2.9 درجه سانتیگراد تا سال 2100 است. . با این حال، فهمیدن اینکه در دهه های آینده کجا باید سوار شوید، کار آسانی نیست.

دریاچه های سفید و بزرگ در دلتای رودخانه می سی سی پی در ساحلی لوئیزیانا. (مارلی میلر/UCG/گروه یونیورسال تصاویر از طریق گتی ایماژ)

محاسبه خطر آب و هوا به تعدادی از عوامل سرگیجه‌آور بستگی دارد، از جمله شانس، عرض جغرافیایی، ارتفاع، نگهداری از زیرساخت‌ها، الگوهای آب و هوایی درازمدت، رفتار قابل پیش‌بینی جریان جت و اینکه چگونه گرم شدن آب‌های اقیانوس می‌تواند بر فرکانس ال نینو/لا تأثیر بگذارد. چرخه های نینا

اما این فقط جوامع ساحلی نیستند که با آینده تیره و تار تغییرات آب و هوایی روبرو هستند. انتظار می‌رود در سال‌های آینده دما در کل منطقه افزایش یابد و چرخه آب را بیشتر تغییر دهد.

«دما افزایش می‌یابد و در نتیجه موج‌های گرمای مکرر و خطرناک‌تر می‌شود و به طور بالقوه منجر به خشکسالی‌های شدیدتر می‌شود. رویدادهای بارندگی شدید معمولاً مکرر و شدیدتر می شوند.

درک این موضوع که افزایش دما به طور چشمگیری احتمال وقوع یک رویداد شدید باران را افزایش می دهد، با تجربه واقعی چنین رویدادی متفاوت است و ممکن است باعث نشود که فرد به طور کلی منطقه ای را رها کند.

نمایی از ساختمان های آسیب دیده از سیل در لوئیزیانا.

امیلی فرانسوا پس از طوفان آیدا در ژان لافیت، لا. (جان لوچر/AP) از میان آب سیل در کنار خانه آسیب دیده سیل خود عبور می کند.

بر اساس برآورد RMS، یک شرکت مدلسازی ریسک، خسارات بیمه ناشی از طوفان ایان، که بیش از 100 نفر را در فلوریدا کشته است، بین 53 تا 74 میلیارد دلار پیش بینی می شود. بر اساس گزارش Insurance Business America، علاوه بر این مبلغ خیره کننده، برنامه ملی بیمه سیل ممکن است با ضرر 10 میلیارد دلاری بیشتری روبرو شود. این طوفان بحث هایی را در مورد اینکه آیا ساکنان بهتر است به جای بازسازی در چنین منطقه آسیب پذیر، جابه جا شوند یا خیر، ایجاد کرده است.

این مجموعه اخبار یاهو، مناطق مختلف کشور را از نظر خطرات تغییرات آب و هوایی که اکنون با آن مواجه هستند و در سال های آینده تجربه خواهند کرد، تجزیه و تحلیل می کند.

در هر منطقه ای در کشور، مکان های بهتر و بدتری برای زندگی در مورد خطرات آب و هوایی وجود دارد. بر اساس تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز و پروپوبلیکا در سال 2020، بریستول سیتی، ویرجینیا، یک حوزه قضایی مستقل واقع در بخش غربی دور از ایالت در ارتفاع 1620 فوتی از سطح دریا، به عنوان بیست و نهمین امن ترین شهرستان در ایالات متحده از نظر رتبه بندی می شود. تغییرات آب و هوایی به طور کلی خطرات را به همراه دارد و سومین امن ترین منطقه برای کل منطقه است. شهرهای بیشتر کوهستانی ویرجینیا – هریسونبرگ، نورتون، دانویل، لینچبورگ، مارتینسویل، رادفورد، روانوک و سالم در میان 10 شهرستان برتر در جنوب شرقی قرار دارند.

Roanoke، ویرجینیا، در میان ایمن ترین شهرستان ها از نظر خطر تغییرات آب و هوایی است.

جنوب شرقی

یافتن پناهگاه امن در آینده تغییرات آب و هوایی: جنوب شرقی

شهرستان هاید کارولینای شمالی و کولتون و بوفورت کارولینای جنوبی، که آخرین آنها شامل جزیره هیلتون هد می‌شود، نیز در مجموع در رده 10 انتهایی قرار داشتند، در حالی که شهرستان جکسون می‌سی‌سی‌پی نیز به دلیل رتبه‌بندی بسیار بالای لامپ‌های مرطوب در این فهرست مشکوک قرار گرفت. به لطف ترکیبی از نمرات ضعیف در پیاز مرطوب، عملکرد محصولات کشاورزی، افزایش سطح دریا و ضررهای اقتصادی احتمالی ناشی از تغییرات آب و هوایی، شهرستان بوفورت بدترین رتبه را در 48 ایالت پایین‌تر ایالات متحده کسب کرد.

جسی کینان، دانشیار املاک و مستغلات در دانشکده معماری دانشگاه تولین، به یاهو نیوز گفت: «میلیون‌ها و احتمالاً ده‌ها میلیون آمریکایی» به دلیل آب و هوا تا پایان قرن جابجا خواهند شد. “مردم به دلیل مناطق مدرسه، مقرون به صرفه بودن، فرصت های شغلی نقل مکان می کنند. رانندگان زیادی وجود دارند و من فکر می‌کنم احتمالاً بهتر است به این موضوع فکر کنیم زیرا «اکنون آب و هوا یکی از این عوامل است».

خانه های تریلر ویران شده پس از طوفان ایان در فورت مایرز بیچ، فلوریدا دیده می شود.

از آنجایی که پیامدهای منفی افزایش دمای جهانی به دلیل سوزاندن بی‌امان سوخت‌های فسیلی توسط بشر در جوامع سراسر ایالات متحده آشکارتر می‌شود، نگرانی در مورد یافتن مکانی برای زندگی ایمن از آسیب‌های تغییرات آب و هوایی نیز افزایش یافته است.

نمایی از ساختمان های آسیب دیده از سیل در لوئیزیانا. (جاناتان ارنست/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

بر اساس داده‌های سازمان ملی اقیانوسی و جوی، سطح دریاها در ایالت‌هایی مانند فلوریدا که سیستم‌های گرمسیری مانند ایان را حتی خطرناک‌تر می‌کند، از سال 1950 به طور متوسط ​​8 اینچ افزایش یافته است، و انتظار می‌رود که سطح دریاها تا 8 تا 9 اینچ افزایش یابد. 2050 به دلیل سرعت ذوب یخ های قطبی و یخچال های طبیعی.

ویرانی هایی که در ماه سپتامبر توسط طوفان ایان ایجاد شد، آخرین نمونه از خطرات شدیدی است که تغییرات آب و هوایی در سراسر منطقه تشدید کرده است. در حالی که طوفان‌ها قرن‌ها قبل از ظهور موتور احتراق داخلی، جنوب شرق را تهدید می‌کردند، دهه‌ها تحقیق نشان داده است که افزایش دمای جهانی طوفان‌ها را مرطوب‌تر، بادتر، کندتر می‌کند و می‌تواند سریع‌تر از دنیای قبل از تغییرات آب و هوایی افزایش یابد.

در مجموع، 43 نفر در نتیجه سیل ناگهانی در شرق کنتاکی کشته شدند که 4 نفر از آنها در شهرستان لچر هستند. بلندترین قله این شهرستان کوه سیاه 3750 فوت است، در حالی که پایین ترین ارتفاع آن 940 است. در ماه ژوئیه، این توپوگرافی با بارش شدید باران آزمایش شد، به گونه ای که ساکنان محلی در طول عمر خود به ندرت دیده بودند، و طبق مدل سازی کامپیوتری، با ادامه دما. برای صعود، منطقه می تواند انتظار داشته باشد که با آزمایشات بیشتری روبرو شود.

دریا در لوئیزیانا با سرعتی خاص بالا می‌آید – هر 2 سال یک اینچ – تا حد زیادی به این دلیل که زمین در امتداد ساحل نیز در حال غرق شدن است. در واقع، از سال 1950، سطح دریا در اطراف جزیره گراند، که در سواحل لوئیزیانا در خلیج مکزیک قرار دارد، 24 اینچ افزایش یافته است.

یافتن پناهگاه امن در آینده تغییرات آب و هوایی: جنوب شرقی

دانیل سواین، دانشمند آب و هوای UCLA، در مورد کل کشور یاهو نیوز گفت: «فکر نمی‌کنم املاک و مستغلات ساحلی در فاصله چند فوتی از سطح دریا سرمایه‌گذاری هوشمندانه یا حتی ایده خوبی برای شروع در این نقطه باشد». Swain همچنین برای ClimateCheck، شرکتی که ارزیابی ریسک تغییرات آب و هوا را در مورد املاک و مستغلات در سراسر کشور ارائه می دهد، مشاوره می دهد. اساساً 100 درصد احتمال وجود دارد که سطح دریاها طی چند دهه به میزان قابل توجهی بالاتر و شاید بسیار بالاتر باشد. ما واقعاً آن نرخ تغییر را نمی‌دانیم.»

با طوفان ایان، من فکر می‌کنم که ما شاهد گفت‌وگوی بسیار شدیدتری بوده‌ایم و با سرعت بیشتری در جهت «اینجا را بازسازی نکن». اینجا برنگرد. ما نباید پول مالیات دهندگان را در این کار قرار دهیم. و این خانواده‌ها نباید دوباره کل دارایی خالص خود را در آن مکان قرار دهند. فرکانس فزاینده این بلایا به تغییر خلق و خوی کمک می کند که آنچه را که سیاست گذاران می دانند باید انجام دهند را تقویت می کند.

امیلی فرانسوا پس از طوفان آیدا در ژان لافیت، لا، از میان آب سیل در کنار خانه آسیب دیده سیل خود عبور می کند.

در این قسمت به یکی از در معرض خطرترین مناطق کشور نگاه می کنیم.

کینان گفت: «هیچ مکانی از تأثیرات تغییرات آب و هوایی مصون نیست، مطمئناً در قاره ایالات متحده، و در سراسر ایالات متحده این تأثیرات بسیار شدید خواهد بود». آنها در بعضی جاها شدیدتر و در جاهای دیگر شدت کمتری خواهند داشت. برخی مکان‌ها از نظر دما معتدل‌تر و برخی مکان‌ها شدیدتر خواهند بود، اما همه ما در خطر افزایش حوادث شدید سهیم هستیم.»