کوری میلز، نماینده جمهوری‌خواه فلوریدا، جوک‌هایی درباره حمله شیطانی به پل پلوسی می‌کند

میلز با صراحت به سوالول پاسخ داد: «تو به آمریکا یک عذرخواهی بدهکار هستی».

میلز ظاهراً بعداً این توییت را حذف کرد، اما قبلاً توسط تعداد بی‌شماری فالوور غمگین بازنشر شده بود.

مربوط…



منبع

نماینده جدید کوری میلز (راستی فلوریدا) گفت: «در نهایت، یک گاوچر کمتر در خانه پلوسی که پل با لباس زیرش با آن مبارزه کند.»

نمی توان فوراً برای اظهار نظر با میلز تماس گرفت.

توطئه گران حزب جمهوری خواه در آن زمان تئوری های توطئه وحشیانه را گسترش دادند و بیهوده تلاش کردند که خشونت را بی اساس بچرخانند، زیرا تلاش همجنس گرایان اشتباه می شود.

این توییت زشت ظاهراً نسخه میلز از جشن صعود کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) بود.

سوالول افزود: “او مدیون پلوسی رئیس مجلس است که عذرخواهی کند.”

میلز به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. به نظر می‌رسد که پاسخ‌های کاربران توییتر به میلز تقریباً به طور کلی منفی بوده است.

پیام میلز، که یک کهنه سرباز رزمی ارتش است، توسط نماینده اریک سوالول (دولت کالیفرنیا) بازنشر شد، که گفت او می‌خواهد مردم «بی‌حیایی را ببینند که حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان را تشکیل می‌دهد».

یکی از اعضای جدید جمهوری‌خواه کنگره از فلوریدا در توییتر شوخی تکان‌دهنده‌ای درباره ضرب و شتم پل پلوسی ۸۲ ساله، همسر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد.

مقامات گفتند که دیپاپ قصد داشت نانسی پلوسی را که در زمان حمله در واشنگتن بود، ربوده بود که به خانه این زوج در سانفرانسیسکو نفوذ کرد. در عوض، مقامات انتظامی گفتند که متهم 42 ساله در حمله ای که دو مامور پلیس شاهد آن بودند، شوهرش را به شدت با چکش کتک زد. این حمله آمریکا را شوکه کرد.

مظنون دیوید دیپاپ ماه گذشته در مورد شش اتهام جنایی در این حمله، از جمله اقدام به قتل و سوء استفاده از سالمند، بی گناه بود.

میلز همچنین حمله وحشیانه به پل پلوسی را مسخره می‌کرد که در نیمه‌شب اکتبر گذشته توسط یک هوادار خشن جمهوری‌خواه که گفته می‌شد برای دریافت فهرستی از اهداف دموکرات‌ها بیرون آمده بود، با چکش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

پلوسی بیهوش شد و در استخر خون خود از خواب بیدار شد. او برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت.