کار می‌گوید که ضرب الاجل را برای کمک به تجارت Raiders تمدید نخواهد کرد

با این حال، کار گفت که می‌توان تا 15 فوریه به یک معامله دست یافت، اما به نظر نمی‌رسد که او برای انجام آن عجله دارد.

Raiders به ​​کار یا نماینده او، تیم یونگر، اجازه صحبت با تیم های دیگر در مورد یک معامله احتمالی را نداده اند.

کار 9 فصل برای رایدرز بازی کرد و دارای رکوردهای باشگاهی برای پاس های حرفه ای (35222) و تاچ داون (217) است. اما او هرگز در بازی پلی آف پیروز نشد. و پس از تلاش در اواخر فصل، کار در دو بازی باقی مانده روی نیمکت نشست و اذعان کرد که از این تصمیم عصبانی است.

کار در مسابقه پاس دقیق در مقر Raiders به ​​عنوان بخشی از جشن های Pro Bowl شرکت کرد. امتیاز بالای 31 به AFC کمک کرد تا زودهنگام 9-3 پیش بیفتد روی NFC وقتی در برنامه ESPN از او پرسیده شد که آیا تا به حال در لاس وگاس اینقدر داغ بوده است، کار به کنایه گفت: «آنقدرها هم داغ نیست. احتمالاً به همین دلیل است که من به جای دیگری می روم.»

از آنجایی که یک معامله تا 15 مارس که سال جدید لیگ آغاز می شود رسمی نمی شود، یک تیم می تواند از معامله ای که قبل از آن انجام شده بود، صرف نظر کند. کار باید با تمدید ضرب الاجل اواسط فوریه موافقت کند تا اطمینان حاصل شود که هر گونه توافقی به قوت خود باقی است.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

هندرسون، شمال (AP) – درک کار پنجشنبه شب گفت که مهلت 15 فوریه را برای کمک به تسهیل تجارت از لاس وگاس رایدر تمدید نخواهد کرد.

کار گفت که او همیشه خود را به عنوان بخشی از سازمان Raiders در نظر می‌گیرد و احتمالاً برای رویدادهای تیمی در آینده بازمی‌گردد، اما مشتاقانه منتظر اتفاقات بعدی برای دوران حرفه‌ای‌اش است.

کار که بند عدم تجارت در قراردادش دارد، گفت: “فکر نمی کنم این برای من بهترین باشد.”

او گفت که آماده است در صورتی که رایدرها او را آزاد کنند، آژانس رایگان را امتحان کند، و گفت پیتون منینگ پس از گذراندن یک موقعیت مشابه، تجربیات خود را با او در میان گذاشت. ایندیاناپولیس کلتس در سال 2012 منینگ را که مربی تیم AFC در Pro Bowl است آزاد کرد و او با دنور برونکوس قهرمان سوپربول شد.

کار گفت: “من فقط به دنبال تیم هایی هستم که به طور مداوم این تصمیم را گرفته اند و هر کاری که لازم است برای اجرای یک برنامه برنده انجام دهند.” بنابراین برای من، این فقط برای بردن است، قهرمانی. این در خط مقدم ذهن است. این پول نیست.»

کار گفت: “من فقط قوانین را رعایت می کنم.” “اگر به آن تاریخ برسد، به آن تاریخ می رسد و من می توانم با همه دوستانم صحبت کنم.”

او می‌گوید، «مرد، در آن لحظه به نوعی سورئال بود. مثل، وای، شما حتی نمی توانید آن را باور کنید. اما بعد فقط به مکان بعدی می‌روید و ادامه می‌دهید و تمام تلاشتان را در آنجا انجام می‌دهید.» کار گفت: «خوشحال است که این را از کسی می‌شنوم که فکر می‌کنم بهترین بازی برای بازی است.»

Raiders باید تا آن تاریخ – سه روز پس از Super Bowl – معامله کند یا آن را آزاد کند، در غیر این صورت قرارداد Carr تضمین می شود و لاس وگاس باید 40.4 میلیون دلار را طی دو سال آینده به او بپردازد.

___