کارشناسان می گویند غلاف چاقو به هدف احتمالی اشاره می کند

جدول زمانی ضربات چاقوکشی دانشجویان دانشگاه آیداهو

کوهبرگر می تواند بگوید که چاقوی مشابهی را با غلاف فروخت یا داد.

مور افزود که پلیس ممکن است شواهد DNA بسیار قوی تری از صحنه جرم داشته باشد – مانند خون کوهبرگر – که در سوگندنامه فاش نکرده است.

دو قربانی دیگر، زانا کرنودل و اتان چاپین، هر دو 20 ساله، در طبقه دوم با ضربات چاقو کشته شدند.

او گفت: “این هنوز هم شواهد قوی در ارتباط با هر چیز دیگری است.”

پلیس مسکو Cpl. بازپرس در سوگندنامه ای که روز پنجشنبه منتشر شد، نوشت: برت پین متوجه شد که “به نظر می رسد یک غلاف چرم برنزه بر روی تخت در کنار سمت راست موگن قرار داشته باشد.”

قتل های آیداهو: بیران کوهبرگر بدون بند و بار در میان قتل های دانشجویی در میان جزئیات جدید وحشتناک برگزار شد

سی سی مور، ژنتیک شناس ارشد ژنتیک در Parabon Nanolabs و بنیانگذار کارآگاهان DNA، گفت که شواهد DNA باقی مانده روی غلاف احتمالاً “DNA لمسی” است که از سلول های پوست می آید.

کیلی گونکالوز و مدیسون موگن، هر دو 21 ساله، در 13 نوامبر در طبقه سوم یک خانه اجاره ای در مسکو، آیداهو، در رختخواب با ضربات چاقو به قتل رسیدند.

وی همچنین گفت که بازرسان برای قرار دادن تلفن و خودروی متعلق به کوهبرگر در ساعات اولیه صبح روز 13 نوامبر از طریق سوابق به دست آمده از طریق احکام بازرسی، تلاش زیادی کردند.

کوهبرگر با لباس قرمز رنگ مخصوص زندان

در این سند برایان کوهبرگر – دانشجوی 28 ساله جرم شناسی در دانشگاه ایالتی واشنگتن – به عنوان مظنون این قتل چهارگانه نام برده شده است.

او توضیح داد: “وکلای مدافع احتمالاً می خواهند استدلال کنند که DNA ممکن است منتقل شده باشد.” DNA لمسی می تواند برای مدت طولانی روی چیزی باقی بماند.

سوگندنامه را در زیر بخوانید. کاربران برنامه: اینجا کلیک کنید.

“این واقعیت که یک منبع DNA واحد وجود داشت – به نظر می رسد روی غلاف … و روشی که آنها آن را به مظنون بستند این است که آنها در سطل زباله در پنسیلوانیا جستجو کردند، و آنها مقایسه کردند و متوجه شدند که این کار باعث حذف پدر نمی شود. گراگوس گفت: به یک عدد بسیار خوب.

تلفن او درست قبل از ساعت 3 صبح در محل اقامتش در پولمن – هشت مایلی دورتر از خانه کینگ رود – پینگ زد و تا ساعت 4:48 صبح تاریک شد.

پین نوشت، آزمایشگاه پلیس ایالت آیداهو بعداً DNA کوهبرگر را روی دکمه چاقو شناسایی کرد.

مورگان لحظه ای را توصیف کرد که ممکن است حمله قاتل ادعایی آغاز شده باشد. او گفت: «وقتی به آن فکر می‌کنید، چیز بسیار دراماتیکی است. “او نزدیک تخت است، دسته تیغه را می گیرد و دکمه روی غلاف را می زند [while] دست دیگرش پس از کشیدن چاقو، غلاف را در تخت می‌اندازد.»

این غلاف دارای برچسب “Ka-Bar” و “USMC” بود و یک نشان تفنگداران دریایی ایالات متحده در بیرون آن مهر شده بود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

در سوگندنامه آمده است که یک پروفایل DNA که از یک تکه زباله ایجاد شده است متعلق به پدر بیولوژیکی پروفایل DNA است که روی غلاف پیدا شده است.

بر اساس سوگند نامه، تلفن او بعد از ساعت 9 صبح روز 13 نوامبر ساعت 13 نوامبر در نزدیکی محل جنایت پینگ شد و پلیس به خانه پاسخ داد.

خودروی کوهبرگر، هیوندای الانترا 2015 سفید رنگ، بین ساعت 4 صبح تا 4:25 صبح – زمان قتل – در فیلم های نظارتی در نزدیکی محل جنایت مشاهده شد.

مورگان رها کردن غلاف را یک «اشتباه عظیم» نامید که DNA کوهبرگر را در اختیار پلیس قرار داد و می‌توانست آن‌ها را به منبع سلاح برساند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

اسناد دادگاه: صدای گریه هم‌خانه قربانیان قتل در آیداهو شنیده شد، مردی را در شب قتل‌ها در نقاب دیدم

پلیس انگیزه این قتل جمعی یا ارتباط بین قاتل ادعایی و قربانیان را فاش نکرده است.



منبع

جوزف اسکات مورگان، محقق برجسته پزشکی قانونی کاربردی در دانشگاه ایالتی جکسون‌ویل در آلاباما، به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «فکر می‌کنم این حمله از آنجا آغاز شد و این مهم است.[It] به سمت پیشرفت می رود و به این می رسد که هدف چه کسی بوده است. شاید این مکان خاصی بود که او به آنجا می رفت.”

پس از اینکه کوهبرگر و پدرش برای تعطیلات زمستانی بیش از 2500 مایل به خانه خانواده‌اش در آلبرایتزویل، پنسیلوانیا رفتند، محققان زباله‌های خانه‌شان را پیدا کردند.

برایان کوهبرگر پیش از جلسه استرداد خود به دادگاه شهرستان مونرو می رسد. او به چهار فقره قتل درجه یک برای قتل چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو متهم است.

وکیل مدافع جنایی مارک گراگوس خاطرنشان کرد که اگرچه DNA یافت شده روی غلاف قابل توجه است، اما کارهای DNA بسیار بیشتری وجود دارد که هنوز باید پردازش و تجزیه و تحلیل شود.

مسکو، آیداهو به گفته کارشناس پزشکی قانونی، غلاف چرم برنزه رنگی که در کنار اجساد دو دانشجوی مقتول دانشگاه آیداهو پیدا شد، می تواند نشان دهد که قاتل آنها را هدف قرار داده است.