پیشنهادات از انتشار بازده های طولانی مدت به دنبال

این غول قدیمی املاک و رسانه با منافع تجاری در قاره های مختلف در جریان مناظره ریاست جمهوری 2020 درباره داشتن حساب بانکی در چین سوال شد. او گفت که قبل از شروع مبارزات انتخاباتی خود برای کاخ سفید در سال 2016 آن را بسته است.

___

طبق اظهارنامه های مالیاتی، ترامپ سالانه 77808 دلار مستمری از انجمن بازیگران سینما و همچنین 6543 دلار مستمری در سال 2017 از یک اتحادیه سینما و تلویزیون دیگر دریافت کرد و طبق اظهارنامه مالیاتی، باقیمانده بازیگری را در سال 2015 به 14141 دلار رساند.

___

بازده ها میزان پولی که در آن حساب ها نگهداری می شود را با جزئیات مشخص نمی کند.

در سال 2015، ترامپ گزارش داد که 750000 دلار هزینه برای سخنرانی دریافت کرده است.

چند نکته از بررسی اسناد:

بازده حساب‌های موجود در سایر کشورهای خارجی را در طی سال‌ها نشان می‌دهد، از جمله بریتانیا، ایرلند جنوبی و کشور جزیره‌ای در دریای کارائیب، سنت مارتین. تا سال 2018، ترامپ ظاهراً تمام حساب‌های خارجی خود را به غیر از حساب‌های موجود در بریتانیا، که محل یکی از گلف‌های گلف او بود، بسته بود.

در یکی از آخرین اقدامات خود تحت کنترل دموکرات ها، مجلس نمایندگان روز جمعه شش سال از اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را منتشر کرد که مربوط به سال 2015 است، سالی که وی نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام کرد.

جمهوری خواهان در کمیته راه و روش مجلس نمایندگان که صلاحیت رسیدگی به امور مالیاتی را دارند و اسناد ترامپ را منتشر کردند، هشدار دادند که این کمیته در آینده می تواند اظهارات رهبران کارگری یا قضات دیوان عالی را منتشر کند. دموکرات ها با پیشنهادی مبنی بر الزام انتشار اظهارنامه مالیاتی توسط هر نامزد ریاست جمهوری مخالفت کردند – قانونی که با توجه به اینکه جمهوری خواهان هفته آینده کنترل مجلس نمایندگان را در دست خواهند گرفت، بعید است تصویب شود.

با این حال، اظهارنامه مالیاتی با این حساب در تضاد است. ترامپ در اظهارنامه های مالیاتی خود در سال های 2015، 2016 و 2017 یک حساب بانکی در چین را گزارش کرد.

ترامپ در آخرین سال ریاست جمهوری خود گزارش داد که هیچ کمک خیریه ای انجام نداده است.

ترامپ با عدم انتشار اظهارنامه مالیاتی خود به عنوان رئیس جمهور، سنت سیاسی را شکست. اکنون جمهوری‌خواهان هشدار می‌دهند که دموکرات‌ها با انتشار آنچه معمولاً اطلاعات مالیاتی محرمانه است، بهای سیاسی را خواهند پرداخت.

ترامپ در فیلم‌های مختلفی از جمله «تنها در خانه 2: گمشده در نیویورک» ظاهر کوتاهی داشته است، اما بزرگترین موفقیت او روی پرده با برنامه‌های تلویزیونی واقعی «شاگرد» و «شاگرد سلبریتی» به دست آمد، جایی که هر قسمت به پایان می‌رسد. در یک اتاق هیئت مدیره در حالی که ترامپ یک شرکت کننده را با عبارت علامت تجاری خود اخراج می کند: “تو اخراج شدی!”

ترامپ همچنین گزارش داد که از سال 2015 تا 2017 کمی بیش از 400000 دلار به عنوان هزینه «نویسنده کتاب» پرداخت کرده است. در سال 2015، ترامپ کتاب «آمریکا فلج: چگونه آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» را با یک نویسنده ارواح منتشر کرد.

او 1.1 میلیون دلار در سال 2016 و 1.8 میلیون دلار در سال 2017 اهدا کرده است.

___

خود ترامپ در بیانیه‌ای صبح جمعه پس از علنی شدن بازگشتش بر این موضوع تاکید کرد. ترامپ گفت: “شکاف بزرگ ایالات متحده اکنون به مراتب بدتر خواهد شد.”

ترامپ قول بازپرداخت

این برخلاف دو سال قبل بود که ترامپ از کمک های مالی به ارزش 500000 دلار خبر داد. مشخص نیست که آیا هیچ یک از این ارقام شامل تعهد او برای بازگرداندن حقوق ریاست جمهوری 400000 دلاری خود به دولت ایالات متحده می شود یا خیر.

ترامپ در جریان مناظره گفت: “حساب بانکی در سال 2013 بود. فکر می کنم در سال 2015 بسته شد.” برای انجام این.”

قابل توجه است که جمهوری‌خواهان نمی‌توانند اظهارنامه‌های مالیاتی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را افشا کنند، زیرا این اظهارنامه‌ها از قبل عمومی هستند. بایدن سنت دیرینه دو حزبی را در انتشار سوابق مالیاتی خود از سر گرفت و ارزش 22 سال پرونده خود را در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود فاش کرد.



منبع

پول از دنیای هنر

هزاران صفحه از اسناد مالی موضوع یک نبرد حقوقی طولانی‌مدت پس از شکست ترامپ در عدم انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی خود در حین کاندیداتوری و سپس اشغال بالاترین مقام در این سرزمین بود.

هیچ اهدای خیریه در سال 2020 گزارش نشده است

یک حساب بانکی در چین