استراحت در صورت قتل 4 دانش آموز آیداهو

بازرسان می گویند به نظر می رسد چیزی از خانه سرقت نشده باشد.

در اینجا نگاهی به آنچه در مورد قتل‌ها و آخرین تحولات در دست است می‌اندازیم.

کالبد شکافی‌ها نشان داد که این چهار نفر احتمالاً در هنگام حمله در خواب بودند، برخی زخم‌های دفاعی داشتند و هر کدام چندین ضربه چاقو خوردند. پلیس گفت هیچ نشانه ای از تجاوز جنسی وجود ندارد.

___

پلیس دو نفر از قربانیان را در طبقه دوم خانه سه طبقه و دو نفر را در طبقه سوم پیدا کرد. یک سگ نیز در خانه بود که آسیبی ندید.

طبق جدول زمانی پلیس در شب، گونکالو و موگن به یک بار رفتند، در یک کامیون مواد غذایی توقف کردند و سپس در حوالی ساعت 2 بامداد روز 13 نوامبر راهی خانه شدند.

شب و صبح حمله چه اتفاقی افتاد؟

گونکالوز فارغ التحصیل ارشد در مطالعات عمومی، عضو انجمن آلفا فی بود و قصد داشت سال آینده به اروپا سفر کند.

مایک بالسامو، نویسنده آسوشیتدپرس از واشنگتن کمک کرد.



منبع

کیلی گونکالوز و مدیسون موگن هر دو 21 ساله و دوستانی بودند که با هم در شمال آیداهو بزرگ شدند. موگن با کرنودل در یک رستوران یونانی در مسکو کار می کرد. او همچنین یکی از اعضای Pi Beta Phi بود.

چاپین، همچنین 20 ساله، اهل کانوی، واشنگتن و سه قلو بود. برادر و خواهر او نیز در UI شرکت می‌کنند و چاپین و برادرش هر دو از اعضای انجمن برادری سیگما چی بودند.

به گفته پلیس، دو هم اتاقی دیگر که در خانه زندگی می کنند نیز عصر آن روز بیرون بودند، اما تا ساعت 1 بامداد به خانه بازگشتند. آن‌ها تا آخر صبح بیدار نشدند.

شکست در این مورد چه بود؟

دانشگاه آیداهو به دانشجویان اجازه داده است تا به یادگیری کاملاً از راه دور روی بیاورند.

پلیس ابتدا گفت هیچ تهدیدی برای جامعه 25000 نفری ساکن در تپه های پالوز وجود ندارد، سپس این بیانیه را پس گرفت. بسیاری از ساکنان از زمان کشتار وحشت داشتند.

پس از بیدار شدن، آنها با دوستان خود تماس گرفتند که به خانه بیایند زیرا معتقد بودند یکی از قربانیانی که در طبقه دوم پیدا شده بود از هوش رفته و بیدار نشده بود. در ساعت 11:58 صبح، شخصی در داخل خانه با استفاده از تلفن همراه یکی از هم اتاقی ها با 911 تماس گرفت. قبل از رسیدن پلیس، چندین نفر با اعزام کننده صحبت کردند.

آیا قربانیان هدف قرار گرفتند؟

یک مورد در چاقو کشی مرگبار ماه نوامبر چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو دستگیر شد، موردی که شهر کوچک کالج را شوکه کرد و به نظر می رسید که بازپرسان را برای هفته ها گیج کرده است.

به گفته پلیس، چاپین و کرنودل در خانه سیگما چی بودند که در فاصله کمی دورتر بود و حدود ساعت 1:45 بامداد به خانه کرنودل بازگشتند.

مشخص نیست که آیا قاتل یا قاتلان قربانیان را می‌شناختند. پلیس و دفتر دادستانی شهرستان اظهارات گیج کننده – و گاهی متناقض – منتشر کرده اند.

این دانشگاه همچنین یک شرکت امنیتی اضافی را برای کمک به ایمنی محوطه دانشگاه استخدام کرده است. دانش آموزان می توانند در حین حضور در محوطه دانشگاه درخواست اسکورت کنند.

هر چهار نفر از دوستان و اعضای سیستم یونانی دانشگاه بودند. Xana Kernodle، 20 ساله، دانشجوی جوانی بود که در حال تحصیل در زمینه بازاریابی بود. او اهل پست فالز، آیداهو بود و به انجمن پی بتا فی در محوطه دانشگاه پیوست. او در خانه اجاره ای با دو زن دیگر که چاقو خورده بودند زندگی می کرد و با اتان چاپین که در شب قتل ها ملاقات می کرد قرار ملاقات داشت.

یک مقام اجرای قانون روز جمعه گفت که مقامات پنسیلوانیا یک مظنون را دستگیر کردند. اسناد دستگیری که در دادگاه شهرستان مونرو تشکیل شده است، می گوید که برایان کریستوفر کوهبرگر، 28 ساله، برای استرداد به آیداهو با حکم قتل درجه یک بازداشت شده است. یک مقام مجری قانون دستگیری را به شرط ناشناس ماندن به آسوشیتدپرس تایید کرد، زیرا این مقام نمی توانست به طور علنی درباره جزئیات تحقیقات پیش از اعلام رسمی که قرار است اواخر روز جمعه منتشر شود، صحبت کند. دکتری دانشجویی با همین نام در دپارتمان عدالت کیفری و جرم شناسی دانشگاه ایالتی واشنگتن، که با ماشین کوتاهی از دانشگاه آیداهو در سراسر خط ایالتی فاصله دارد، فهرست شده است.

قربانیان چه کسانی بودند؟

پاسخ پلیس و جامعه چه بود؟