پوردو در نظرسنجی AP مقام اول را دارد و UConn به رتبه 2 صعود می کند

ویسکانسین بزرگترین حرکت را در این نظرسنجی انجام داد و پس از پیروزی خود در مقابل Lehigh، پنج پله صعود کرد. اما این پیروزی پس از پیروزی های چشمگیرتر مقابل مریلند و در وقت اضافه هفته قبل در آیووا به دست آمد تا بازی ده بزرگ را باز کند.

داخل و خارج

ایلینویز در حالی که ویسکانسین و ایندیانا درست پشت سر آن قرار دارند، دویدن برای ده بزرگ را در شماره 16 آغاز کرد. کنتاکی پس از سومین باخت خود در 10 بازی اول خود، شش پله سقوط کرد و به شماره 19 رسید، در حالی که TCU پس از پیروزی مقابل می سی سی پی ولی استیت، 20 بازی برتر را تکمیل کرد.

تامی لوید، مربی گربه‌های وحشی، گفت: «برای اینکه ما مقابل تیمی مانند تنسی یک «W» سخت بگیریم، شب فوق‌العاده‌ای بود.

هفت لیگ مختلف هشت جایگاه اول را در 25 تیم برتر پر می کنند، اگرچه SEC با شش تیم این هفته بیشترین تیم را در نظرسنجی دارد. کنفرانس های Big Ten، American Athletic و Big 12 دارای چهار کنفرانس هستند.

بویلرسازان پس از شکست دیویدسون در تنها بازی خود در هفته گذشته، 40 رای از 60 رای اول را از پنل رسانه ملی دریافت کردند و به آنها اجازه داد برای دومین هفته متوالی در صدر جدول قرار گیرند. اما پس از آن – نه. 2 ویرجینیا به هیوستون باخت، کانکتیکات به مقام دوم جهش کرد و 20 رای باقی مانده رتبه اول را به دست آورد.

بالا آمدن و سقوط

این بالاترین رتبه ای است که هاسکی ها در پیش فصل رتبه بندی نشده اند و در نظرسنجی AP از زمانی که در 2 مارس 2009 شماره 1 بودند، بوده اند.

مریلند پس از باختش مقابل یو سی ال ای شکست خورد. همینطور ایالت اوهایو که در وقت اضافه به کارولینای شمالی در نیویورک شکست خورد.

بیلور پیش از دوک در رده 13 قرار گرفت، تنها تیم 25 برتری که هفته گذشته بازی نکرد، در حالی که ایالت می سی سی پی – یکی از پنج شکست ناپذیر باقیمانده در بسکتبال دسته اول مردان – در رده 15 قرار گرفت.

پیروزی 69-61 کوگارها در جاده مقابل کاوالیرز، همراه با پیروزی قبلی بر کارولینای شمالی A&T، به آنها اجازه داد تا دو پله به شماره 3 صعود کنند. کانزاس پس از شکست دادن شماره آن زمان، چهار پله صعود کرد. 14 ایندیانا در آلن فیلدهاوس، در حالی که آریزونا پس از شکست در آن زمان، رتبه پنج را به پایان رساند. 6 تنسی

بسکتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-basketball و https://apnews.com/hub/ap-top-25-college-basketball-poll و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

ساعت کنفرانس

پوردو در نظرسنجی 25 برتر بسکتبال مردان کالج در روز دوشنبه، همچنان در رتبه 1 قرار دارد.

با این حال، یک شکست ناپذیر دیگر این فاصله را کم می کند.

ویرجینیا تک، میامی، مارکیت، آبرن و ایالت آریزونا نظرسنجی را به پایان رساندند.

___

ویرجینیا به رتبه ششم سقوط کرد در حالی که تگزاس که اولین بازی خود را بدون مربی محروم کریس بیرد انجام داد، پس از پیروزی مقابل استنفورد در شماره 7 باقی ماند. داوطلبان به رتبه هشتم سقوط کردند تا دور تیم های کنفرانس جنوب شرقی را آغاز کنند و آلاباما پس از شکست مقابل گونزاگا و آرکانزاس به رده نهم سقوط کرد و برای دومین هفته متوالی در رده دهم ایستادند.

میک کرونین، مربی UCLA، که تیمش باخت های متوالی را با هفت برد متوالی دنبال کرده است، گفت: «هفته طولانی است. ما می دانیم که اگر دفاع کنیم و با سختی این هفته بازی کنیم، می توانیم چه کارهایی انجام دهیم.”

کنتاکی پس از باخت 63-53 مقابل بروینز بزرگترین سقوط را تجربه کرد. دو باخت دیگر گربه‌های وحشی به ایالت میشیگان و گونزاگا است و آنها در بازی‌های این فصل در Rupp Arena فقط 1-3 هستند.

بولداگ ها، که قبل از پیروزی جاده ای 100-90 بر کریمسون تاید، ایلینوی شمالی را نیز شکست دادند، در رده 11 قرار گرفتند در حالی که UCLA پس از مسلماً تاثیرگذارترین هفته در بین سایرین، چهار پله به شماره 12 صعود کرد. Bruins در آن زمان 87-60 پیروز شد. 20 مریلند قبل از شکست در آن زمان – نه. 13 کنتاکی در مدیسون اسکوئر گاردن.

مارکت برای اولین بار در این فصل پس از شکست دادن کریتون برای باز کردن بازی بیگ ایست، در رتبه 23 قرار گرفت، در حالی که ایالت آریزونا پس از پیروزی خود بر بلوجی ها و پیروزی دیگر مقابل سن دیگو وارد مرحله نهایی شد.

آدام سانوگو، ستاره یوکان، که روز شنبه در بازی 68-48 در باتلر 27 امتیاز و 14 ریباند داشت، گفت: “ما فقط باید به هویت خود پایبند باشیم.” فشاری وجود ندارد، فقط همانطور که من بازی می کردم بازی کنید.