پوتین در حال اختراع “نوع جدید ارتش” پس از اینکه اوکراین تقریباً کل ارتش خود را منحل کرد

در همین حال، به گفته میخایلو پودولیاک، مشاور رئیس جمهور، مزدوران واگنر 38244 زندانی را تحت فشار قرار دادند تا از آنها در جنگ تمام عیار علیه اوکراین استفاده کنند. تا اواسط ژانویه، 29543 نفر از آنها قبلا خنثی شده بودند.

همچنین بخوانید: گارد ملی سوخو-25 روسیه را در نزدیکی باخموت سرنگون کرد

“یعنی، کارگران قراردادی آموزش دیده حرفه ای که چندین سال خدمت کرده اند، وظایف تهاجمی را تمرین می کردند. شایان ذکر است که نیروهای تهاجمی هوابرد ارتش روسیه که تقریباً به عنوان مشت شوک اصلی در هر نوع عملیات در نظر گرفته شده بودند، تقریباً بودند. کاملاً حذف شده است.»

طبق اعلام ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین تا 3 فوریه تقریباً 130000 سرباز روسی از جمله 840 نفر را در 24 ساعت گذشته از بین برده اند.

همچنین بخوانید: پایگاه نظامی روسیه در نزدیکی ملیتوپل تخریب شد

به گفته اولگا رومانوا، رئیس سازمان غیردولتی روسیه پشت میله‌ها، تنها 10000 زندانی از 50000 زندانی روسی که توسط گروه واگنر کرملین برای شرکت در جنگ تمام عیار علیه اوکراین استخدام شده‌اند به خدمت خود ادامه داده‌اند، در حالی که بقیه کشته شدند. مجروح، مفقود، تسلیم شده یا متروک.

به نوشته روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، از آغاز تهاجم همه جانبه به اوکراین، ارتش روسیه تا 200000 نظامی را از دست داده است که هم کشته و هم زخمی شده اند.

او گفت: “اگر حتی یک محاسبه ساده انجام دهید، معلوم می شود که در طول سال خصومت ها، نیروهای مسلح اوکراین تقریباً کل ارتش متعارف فدراسیون روسیه را از بین برده اند.”

همچنین بخوانید: پوتین ممکن است توانایی‌های ارتش روسیه برای تصرف دنباس تا ماه مارس را دست بالا برآورد کرده باشد – ISW

مقاله اصلی را در صدای جدید اوکراین بخوانید



منبع

“اگر قبل از آن پرسنل بودند که به طور حرفه ای خدمت می کردند، اکنون یک سرباز معمولی یا “واگنریت” (عضو گروه مزدور واگنر) یا یک “قزاق” بسیج شده پنهانی است که قبلاً تحت سیستم به اصطلاح رزمی آموزش دیده است. این کارشناس گفت: ذخیره ارتش.

کیریچفسکی خاطرنشان کرد که از آنجایی که پرسنل ارتش روسیه “تقریباً به طور کامل تخلیه شده است”، رژیم پوتین “باید نوع جدیدی از سرباز را اختراع کند که خدمت کند.”

کلاه ایمنی یک سرباز روسی در ویرانه‌های مرکز آموزش حرفه‌ای در ماکییوکا، که روسیه بسیجیان را در آن مستقر کرده بود و در حمله نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد.

کلاه ایمنی یک سرباز روسی در ویرانه‌های مرکز آموزش حرفه‌ای در ماکییوکا، که روسیه بسیجیان را در آن مستقر کرده بود و در حمله نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد.