پلیس پیتسبورگ در مراسم تشییع جنازه که در آن تیراندازی ۶ نفر را زخمی کرد، شرکت نکردند

پیتسبورگ (AP) – مقامات پیتسبورگ اعتراف کرده‌اند که با وجود درخواست حضور پلیس در مراسم تشییع جنازه هفته گذشته که تیراندازی منجر به زخمی شدن شش نفر شد، هیچ افسری در این مراسم حاضر نشد.

هنگامی که دو تیرانداز در 28 اکتبر در خارج از کلیسای سرنوشت ایمان تیراندازی کردند، شش نفر مجروح شدند. پنج نفر از قربانیان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، در حالی که دیگری در غوغا زخمی شد.

توماس استانگرکی، سرپرست پلیس، روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت که افسران درگیر با اقدامات انضباطی مواجه خواهند شد که به صورت داخلی رسیدگی خواهد شد. با این حال، مشخص نبود که آیا پلیس به درخواست تشییع جنازه پاسخ نداده است یا اینکه پاسخ داده و نشان نداده است.

مراسم تشییع جنازه جان هورنیز جونیور 20 ساله بود که در میان سه نفری بود که در تیراندازی 15 اکتبر در پیتسبورگ کشته شدند. مقامات مکرراً از اظهار نظر در مورد اینکه آیا دیویس و مظنون نوجوان ارتباطی با هورنزس یا هر کسی که در خدمت او بوده است یا خیر، خودداری کرده اند.



منبع

شاون دیویس نوزده ساله از مک کیز راکس و یک جوان 16 ساله از پیتسبورگ هر دو با اتهامات تلاش برای قتل، حمله شدید و شمارش سلاح در ارتباط با تیراندازی روبرو هستند.

سخنگوی این وزارتخانه گفت که دلیل این درخواست محقق نشده همچنان در دست بررسی است.