ویدیویی که زن جیغ می‌کشد که به کمپ قرنطینه در چین کشیده می‌شود

در Douyin، نسخه چینی Tiktok، کاربران کلیپ هایی از آن را به اشتراک می گذارند کانتینرهای حمل و نقل ساخته شده است پناهگاه های موقت در یک مرکز انزوا در شهر گوانگان، سیچوان.

تصویر ویژه از طریق سونگ پینگانک





منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: رئیس پلیس هاوایی به اتهام تبعیض نژادی علیه افسر آسیایی با شکایت روبرو می شود

اطلاعات بیشتر از NextShark: گزارش می‌گوید که کمپین ریاست‌جمهوری اندرو یانگ فرهنگ برادری «سمی» داشت که زنان را به سمت درمان سوق داد.

این کاربر همچنین کلیپی را منتشر کرد که ظاهراً نشان می دهد که یک کمپ قرنطینه COVID-19 در شانگهای چگونه است. داخل اتاق ایزوله، اتاق شامل یک میز، یک تخت دو طبقه، یک تلویزیون و یک سرویس بهداشتی با سینک می باشد.

سختگیر خط مشی صفر کووید اجرای آن در چین مستلزم آن است که همه افراد مبتلا به کووید و همه افراد نزدیک به آنها حداقل به مدت یک هفته در چنین مراکز ایزوله قرار گیرند.

در ماه مه، هزاران نفر از روستای Liuanzhuang در شمال تیانجین پس از قرنطینه دستور داده شد ده ها مورد COVID-19 در منطقه شناسایی شدند.

این ویدئوها زمانی که چین از سر گرفته بود، ظاهر شد محدودیت های سختگیرانه COVID-19 بر اساس گزارش بانک ژاپنی Nomura، بر روی 232 میلیون شهروند تخمین زده می شود. طبق گزارش‌ها، از 27 اکتبر، حدود 31 شهر چین تحت نوعی قرنطینه قرار گرفته‌اند و از هر شش نفر یک نفر در این کشور محدود شده‌اند.

کاربر توییتر «در حکومت شی جین پینگ، هر شب هزاران نفر به کمپ های قرنطینه کووید کشیده می شوند. سونگ پینگانک در پستی همراه با ویدئو نوشت.

این کلیپ کوتاه که گمان می‌رود در ماه اکتبر گرفته شده باشد، زن را روی زمین نشان می‌دهد در حالی که صدای جیغ و فریاد در پس‌زمینه شنیده می‌شود.

فیلم تکان‌دهنده‌ای در چین منتشر شده است که نشان می‌دهد زنی که ظاهراً توسط مقامات با لباس‌های هضمات به کمپ قرنطینه COVID-19 کشیده می‌شود.

در همین ویدیو، افراد دیگری نیز دیده می‌شوند که با لباس‌های هزمت توسط مقامات بلند شده یا کشیده می‌شوند.