پلیس اکنون می‌گوید «پارتی خصوصی» دو قربانی را به خانه برد

یک قتل چهارگانه در آیداهو در حال بررسی است.

پلیس خانه ای را در مسکو، آیداهو، دوشنبه، 14 نوامبر 2022 بازرسی می کند، جایی که چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در یک قتل ظاهری چهارگانه کشته شدند.

بعد از آن روز، در ساعت 11:58 صبح، پلیس مسکو به تماس 911 در مورد یک فرد بیهوش در خانه قربانیان پاسخ داد و چهار دانشجوی مرده را در بدو ورود کشف کرد.

گونکالوس و موگن عصر شنبه را در کلاب کرنر، یک پاتوق محبوب برای دانشجویان دانشگاه آیداهو گذراندند. بعداً در اوایل صبح یکشنبه، آنها از کامیون گراب، یک کامیون مواد غذایی، در میدان دوستی، غذا سفارش دادند، جایی که آخرین بار قبل از قتل در فیلم‌های ویدئویی دیده شدند.

پلیس روز جمعه گفت که یک “پارتی خصوصی” دو نفر از قربانیان قتل دانشگاه آیداهو را چند ساعت قبل از قتل در تخت خود به خانه برد.

قتل های آیداهو: داخل خانه ای خارج از دانشگاه که در آن 4 دانشجو کشته شدند

زیاد دانشجویان دانشگاه را ترک کردند زود برای تعطیلات شکرگزاری پس از فاجعه.

قتل های آیداهو: پلیس هم اتاقی ها و ناظران کامیون مواد غذایی را به عنوان مظنون رد کرد

در برنامه FOX NEWS بخوانید

کرنودل و چاپین در یک مهمانی در انجمن برادری سیگما چی در محوطه دانشگاه قبل از بازگشت به خانه در خیابان کینگ حوالی ساعت 1:45 بامداد یکشنبه بودند.

افسران مستقر در خانه پس از حمله صحنه خونینی را در داخل خانه توصیف کردند.

مقامات از هر کسی که اطلاعاتی در مورد قتل ها دارد می خواهند با شماره 208-883-7180 ​​تماس بگیرند یا به [email protected] ایمیل بزنند.



منبع

پزشکی قانونی شهرستان لطح روز پنجشنبه نحوه فوت چهار دانش آموز را قتل/قتل و علت مرگ آنها را چاقو اعلام کرد. پلیس روز جمعه تصریح کرد که دانش آموزان در تخت خود کشته شده اند.

جدول زمانی قتل های دانشگاه آیداهو: آنچه در مورد کشتار چهار دانشجو می دانیم

دانشجویان دانشگاه اتان چاپین 20 ساله، زانا کرنودل 20 ساله، کیلی گونکالوس 21 ساله و مدیسون موگن 21 ساله در حوالی ساعت 3 یا 4 صبح یکشنبه 13 نوامبر در خانه خارج از دانشگاه خود در مسکو، آیداهو با ضربات چاقو کشته شدند. بعد از اینکه شنبه شب را با دوستانشان بیرون رفتند.

نویده فرقانی، مدیر ارتباطات اوبر در پاسخ به این سوال که آیا اوبر برای موگن و گونکالوز سواری ارائه کرده است، به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «این یک تراژدی وحشتناک و دلخراش است. “به نظر می رسد پلیس مسکو این نسخه را به روز کرده است تا بگوید “یک مهمانی خصوصی”. ما هیچ سابقه ای از قربانیانی که دستور سفر داده اند نداریم.”

پلیس در دانشگاه آیداهو صحنه قتل

قتل دانش‌آموزان آیداهو: پزشکی قانونی یافته‌های کالبد شکافی را منتشر کرد

اداره پلیس مسکو در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: “پزشک قانونی اعلام کرد که چهار قربانی احتمالاً در خواب بودند، برخی از آنها جراحات دفاعی داشتند و هر کدام چندین ضربه چاقو خوردند. هیچ نشانه ای از تجاوز جنسی وجود نداشت.”

ماموران تحقیق در محل

پلیس ابتدا در یک بیانیه مطبوعاتی جمعه گفت که گونکالوز و موگن، که دوستان صمیمی بودند، با سواری Uber از مرکز شهر به خانه رفتند و در ساعت 1:40 بامداد به خانه خود در جاده کینگ نزدیک محوطه دانشگاه رسیدند و بعداً بیانیه خود را به “خصوصی” تغییر دادند. مهمانی» آنها را به خانه برد، اما مشخص نیست که مهمانی خصوصی فردی بوده که قربانیان می‌شناختند یا خیر.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید