پس از رانش زمین که خودروها و ساختمان‌ها را در دریا در سواحل ایتالیا فرو برد، 12 نفر ناپدید و یک نفر کشته شد.

مقامات گفتند که برخی از مردم احتمالا زیر گل و لای ناشی از رانش زمین مدفون شده اند.

  • به گزارش تایمز، آب و هوای نامساعد موانع بیشتری را برای امدادگرانی که تلاش می کردند با هلیکوپتر و قایق به جزیره برسند ایجاد کرد، اما 70 آتش نشان و 44 پزشک خود را به جزیره رساندند.

    یک امدادگر در کنار وسایل نقلیه ای که پس از بارش شدید باران منجر به رانش زمین شد که باعث فروریختن ساختمان ها و ناپدید شدن 12 نفر شد، در Casamicciola، در جزیره جنوبی ایسکیا ایتالیا، شنبه، 26 نوامبر 2022، حرکت می کند.

    فابریزیو کورچیو، رئیس آژانس حفاظت مدنی، گفت که انتظار می‌رود تلاش‌های نجات تا شب ادامه داشته باشد. این منبع گزارش داد که حدود 70 ساکن در حال حاضر از خانه های خود تخلیه شده اند.

    پیانتدوسی به تلویزیون دولتی RAI به نقل از آسوشیتدپرس گفت: «وضعیت بسیار پیچیده و بسیار جدی است زیرا احتمالاً برخی از این افراد زیر گل و لای هستند.

    مردم گل و لای یک خانه را پس از بارندگی شدید که باعث رانش زمین شد که باعث فروریختن ساختمان‌ها و مفقود شدن 12 نفر شد، در Casamicciola، در جزیره جنوبی ایسکیا ایتالیا، شنبه، 26 نوامبر 2022، برمی‌دارند.

    به گزارش آسوشیتدپرس، پس از آنکه ماتئو سالوینی، معاون نخست‌وزیر ایتالیا در ابتدا اعلام کرد که هشت نفر کشته شده‌اند، تعداد کشته‌ها باعث سردرگمی شد، اما ماتئو پیانتدوسی، وزیر کشور بعداً گفت که در آن زمان هیچ مورد مرگ تایید شده‌ای وجود نداشته است.

    به گزارش آسوشیتدپرس، رانش زمین ساختمان‌ها، خودروها و اتوبوس‌ها را به دریا در جزیره ایسکیا در بندر کازامیچیولا برد و برخی از خیابان‌ها را غیرقابل عبور کرد. شهرداران محلی از ساکنان جزیره خواستند در خانه بمانند.

    مقامات روز شنبه گفتند رانش زمین در سواحل ایتالیا حدود 12 نفر مفقود و حداقل یک کشته بر جای گذاشته است.

    رانش زمین در جزیره ایسکیا ایتالیا یک کشته و حداقل 12 مفقود برجای گذاشته است.

  • کورسیو گفت: «ساعات شب در راه است. “این کار ما را آسان نمی کند. امروز به خصوص به دلیل شرایط آب و هوایی و دریا دشوار بود.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    این رسانه گزارش داد که بین 10 تا 12 نفر مفقود هستند و حداقل 100 نفر سرگردان هستند.

    نیویورک تایمز گزارش داد که حداقل یک نفر در این رانش زمین کشته شده است.

    آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه کشورمان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ما می‌خواهیم از تمام امدادگرانی که در شرایط بسیار سخت و با به خطر انداختن جان خود، امروز در جزیره فرود آمدند، تشکر کنیم.»

    مردم گل و لای یک خانه را پس از بارندگی شدید که باعث رانش زمین شد که باعث فروریختن ساختمان‌ها و مفقود شدن 12 نفر شد، در Casamicciola، در جزیره جنوبی ایسکیا ایتالیا، شنبه، 26 نوامبر 2022، برمی‌دارند.سالواتوره لاپورتا/AP

    یک امدادگر در کنار وسایل نقلیه ای که پس از بارش شدید باران منجر به رانش زمین شد که باعث فروریختن ساختمان ها و ناپدید شدن 12 نفر شد، در Casamicciola، در جزیره جنوبی ایسکیا ایتالیا، شنبه، 26 نوامبر 2022، حرکت می کند.سالواتوره لاپورتا/AP

    • شرایط جوی نامساعد باعث شد تا امدادگران نتوانند به این جزیره برسند و تلاش های امدادی ادامه دارد.