آیا Kaylee Goncalves هدف اصلی قاتل بود؟ پلیس پاسخ می دهد

او افزود: “اگر کسی اطلاعاتی دارد، ما علاقه مند هستیم.” “ما معتقدیم که آنچه در نوار نظارت تصویری احتمالی وجود دارد به همان اندازه مهم است که ممکن است در آن نباشد تا به ما کمک کند تصویر واضح‌تری داشته باشیم.”

قتل های آیداهو: کارآگاهان، اف بی آی به صحنه چاقوکشی دانشگاه، جمع آوری شواهد و ملاقات با دادستان

پلیس در مورد جزئیات صحنه جرم سکوت کرده است تا از یکپارچگی تحقیقات در حال انجام خود محافظت کند. با این حال، روز جمعه، بازرسان برخی از دلایل خود را در مصاحبه با فاکس نیوز دیجیتال روشن کردند.

او گفت اما یک چیز روشن است. او به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «او واقعاً، واقعاً یک وحشی است، بدون نگرانی یا همدلی یا چیزی شبیه به این.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

قتل های آیداهو: دادستانی در مقر پلیس در مراسم شکرگزاری به دلیل تشدید شکار قاتل پردیس

اسنل گفت: ما هیچ یک از این اطلاعات را منتشر نکرده ایم. “ما معتقدیم که این به تحقیقات مربوط می شود. سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد، و ما آن را می دانیم، و می خواهیم در صورت امکان آن اطلاعات را ارائه دهیم – اما در این مرحله از تحقیقات، ما نمی توانیم.”

اداره پلیس مسکو، آیداهو.

جان کلی، یک نمایه گر جنایی و روان درمانگر با تجربه مصاحبه با قاتلان زنجیره ای، گفت که به دلیل فقدان جزئیات در دسترس عموم، او در مورد اینکه آیا مهاجم یک دزدگیر تصادفی بوده است یا فردی که با داخل خانه آشنا بوده، “در هوا” است.

با قتل های آیداهو حل نشده و طول تحقیق “معلوم”، به دانش آموزان اجازه داده شد از راه دور یاد بگیرند

مدیسون موگن یک جفت چکمه دختر گاوچران صورتی داشت که هنوز در پنجره خانه اجاره ای او در نزدیکی پردیس دانشگاه آیداهو به نمایش گذاشته می شود.

دو هم اتاقی که در سطح زمین خوابیده بودند مورد حمله قرار نگرفتند. سگ خانگی هم در خانه نبود.

مقامات و مدیر املاک تایید نکرده اند که اتاق خواب چه کسی کجا بوده است. چکمه های موگن در پنجره سطح بالایی در کنار حرف صورتی “M” قابل مشاهده بود که نشان می دهد او طبقه سوم را اشغال کرده است.

بازرسان اف بی آی و پلیس در 25 نوامبر، چند روز پس از اینکه چهار دانش آموز در خواب به طرز وحشیانه ای چاقو خوردند، به صحنه جنایت آیداهو بازگشتند.

«وقتی رئیس این را گفت [the slayings were targeted]، و [investigators] آرون اسنل، مدیر ارتباطات پلیس ایالت آیداهو، گفت: “در حال حاضر، به نظر نمی رسد که هیچ ورود اجباری به محل سکونت وجود داشته باشد.” و پس از آن نیز، بر اساس شواهد داخلی در صحنه، کارآگاهان به این باور رسیده اند که این یک رویداد هدفمند بوده است.”

اسنل گفت: «ما در همه زوایا نگاه می کنیم. مفهوم ما این است که اگر شروع کنیم به یک ایده خاص، ممکن است نکات دیگری را در سایر بخش‌های این تحقیق از دست بدهیم.

بازرسان FBI در صحنه
پزشک قانونی شهرستان لطح بعداً گفت که هر چهار نفر قربانی قتل با چاقو بوده اند – و زخم های آنها احتمالاً در خواب ایجاد شده است.

چکمه های دختر گاوچران صورتی مدیسون موگن

خانه ای که در آن چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در 13 نوامبر به قتل رسیدند.

دو نفر از قربانیان در طبقه دوم می خوابیدند و دو نفر در طبقه سوم بودند، اما پلیس تایید نکرده است که چه کسی در کجا پیدا شده است – یا اینکه آیا درهای اتاق خواب بعد از قتل قفل شده است یا خیر.

او از صحبت در مورد جزئیات صحنه جنایت خودداری کرد، اما گفت که هیچ ابایی از صحبت خانواده ها ندارد.

کریستی گونکاولز گفت: “مدی در عروسی دختر بزرگ ما بود.” او گفت: “همه خواهران من ساقدوش من هستند” و مدی یکی از آن ساقدوش ها بود و همه خواهران آلیوآ از جمله مدی بودند.”

مسکو، آیداهو – انحصاری: پلیس ابتدا مرگ تکان‌دهنده چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو با چاقو در خانه خارج از دانشگاه را یک حمله “منزوی و هدفمند” نامید، اما در حالی که به جستجوی مظنون خود ادامه می‌دهد، بیشتر جزئیات را مخفی نگه داشته است.

به گفته وی، تا کنون بیش از هزار نکته در این مورد به بازپرسان رسیده و در حال بررسی آنها هستند.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد یک استالکر یا به طور کلی در مورد پرونده دارد، خواسته می شود که با خط راهنمایی تماس بگیرد 208-883-7180 یا به ایمیل [email protected].



منبع

دانشگاه آیداهو گفت که چاپین یکی از اعضای انجمن برادری سیگما چی بود که در رشته مدیریت تفریح، ورزش و گردشگری تحصیل می کرد. Kernodle و Mogen هر دو بخشی از انجمن Pi Beta Phi بودند و از متخصصان بازاریابی بودند. Goncalves، یک رشته مطالعات عمومی، متعلق به Alpha Phi.

کیلی گونکالوز، 21 ساله; مدیسون موگن، 21; Xana Kernodle، 20; و اتان چاپین 20 ساله بودند مرده پیدا شد در خانه‌ای درست چند متری محوطه دانشگاه، ساعاتی پس از اینکه پلیس می‌گوید فردی در 13 نوامبر در خواب به آنها حمله کرده است.

پلیس و اف‌بی‌آی، که در طول روز شکرگزاری تلاش می‌کردند تا پاسخ‌هایی را در رابطه با قتل پیدا کنند، از هر کسی که هر اطلاعاتی در مورد این پرونده دارد – هر چقدر هم کوچک باشد – می‌خواهد که با آنها تماس بگیرد.

قتل های آیداهو: تد ویلیامز، فاکس نیوز، نظریه «شخصی تر» «پیپینگ تام» را پس می زند

موسو، آیداهو، خانه ای که چهار دانشجوی کالج آیداهو در آن کشته شدند.

کشته شدن دانشجویان دانشگاه آیداهو: جدول زمانی وقایع

ساختمان پلیس مسکو

قصد قاتل از ورود هر چه بود، مظنون یا مظنونان ناشناس تا پس از هک کردن چهار جوان، آنجا را ترک نکردند.

تماشا کنید: والدین قربانی قتل آیداهو کایلی گونکالوز صحبت می کنند

در یک مصاحبه تلویزیونی، پدر گونکالوز، استیو گونکالوز، به سی ان ان گفته است که به او اطلاع داده شده است که در میان چهار قربانی تنها یک هدف وجود دارد. به طور جداگانه، او هفته گذشته به فاکس نیوز گفت که مهاجم “درخت” بوده و شواهد فراوانی را پشت سر گذاشته است.

آنها همچنین به دنبال این هستند که آیا گونکالوز ممکن است یک استالکر داشته باشد یا خیر – پیشنهادی که تاکنون نتوانسته‌اند آن را تأیید کنند.

او از بحث در مورد شواهدی که در داخل صحنه به دست آمده یا شناسایی اینکه چه کسی و چه تعداد از قربانیان به طور خاص هدف قاتل بوده است خودداری کرد.

اسنل گفت: “اعضای خانواده، آنچه می گویند به آنها بستگی دارد.” “اطلاعاتی که ما سعی می کنیم منتشر کنیم تا حد امکان، بررسی شده و دقیق و صحیح است – و همچنین برای محافظت از یکپارچگی تحقیقات.”

خانواده گونکالوز هفته گذشته به فاکس نیوز گفتند که او و موگن مانند خواهران بسیار صمیمی بودند.

خودروهای نیروی انتظامی در صحنه قتل چهارگانه آیداهو.

قتل های آیداهو: پلیس به عنوان کاوشگر به “مسئله استالکر” نگاه می کند که بدون مظنون وارد روز دوازدهم می شود

بازرسان در صحنه

اسنل گفت: «این کاملاً قابل درک است که او بخواهد نظر بدهد، و این به او بستگی دارد. “خوبه.”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

چندین تماس گیرنده 911 حوالی ظهر 13 نوامبر به مقامات هشدار دادند و مأموران در ابتدا در پاسخ به گزارش یک فرد بیهوش وارد شدند. آنها چهار قربانی را در داخل پیدا کردند.