ویدیوی دختری از پدرش که در رستوران خالی‌شان منتظر است، کاربران TikTok را برای حمایت از کسب‌وکار هجوم آورده‌اند

جنیفر لی، 21 ساله، ظاهراً از تحصیلات تکمیلی در خانه بود و به والدینش در کسب و کار خانوادگی آنها کمک می کرد. خانه نودل لی در خیابان هاپر در سانتا روزا.

خانواده لی اولین بار رستوران خود را در سال 2003 افتتاح کردند. مادر لی، ها تران، سرآشپز است، در حالی که پدرش نیز آشپزی می کند و سرو می کند. خواهر بزرگترش قبل از اینکه پرستار شود سال ها در رستوران کار می کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی با استخدام ویلیام هانگ در اینترنت برنده شد تا به همکاران سابقش اطلاع دهد که شرکت را ترک می کند.

بیشتر از NextShark: ویدیوی ویروسی از پسری در چین که در را مسدود می کند و از پدر سرباز التماس می کند که آن را ترک نکند، قلب کاربران اینترنت را می شکند

یک رستوران ویتنامی در کالیفرنیا پس از اینکه دختر صاحبش ویدیویی از پدرش را در انتظار مشتریان در تجارت خالی خود در TikTok به اشتراک گذاشت، در فضای مجازی پخش شد.

لی در توضیح ویدیو نوشت: «این که می بینم پدر و مادرم فقط منتظرند مشتریان برای صرف غذا در رستوران ویتنامی شان از در بگذرند، بسیار ناراحتم می کند.

[Source]

لی به اشتراک گذاشت ویدئو از پدرش در TikTok در 18 ژانویه، و از آن زمان تاکنون بیش از 900000 بازدید و بیش از 111000 لایک داشته است.

TikTok کار خود را انجام دهد و به حمایت از رستوران ویتنامی پدر و مادرم کمک کند. والدین من آنقدر مشتری نداشته اند و در مواجهه با مسائل مالی احساس استرس می کنند. اگر می خواهید آن را بررسی کنید، غذاهای ویتنامی خوشمزه درست می کنند

در مصاحبه با دموکرات مطبوعات، ووونگ گفت که کسب و کار خانواده اش در سال 2020 در طول همه گیری کووید-19 دچار رکود شد.

او در توضیح ویدیویی که در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشته شد، نوشت:

در ویدیویی، لی پدرش ووونگ را ضبط می‌کند که یک کت قرمز زمستانی پوشیده و به پیشخوان رستوران خالی آنها تکیه داده است. Vuong را می توان دید که به بیرون درب رستوران خیره شده است و به نظر می رسد که به دلیل کمبود مشتری در حالتی غمگین و متفکر است.

میزان محبت و پاسخ های انجمن TikTok دیوانه کننده بوده است! همچنین، از مشتریانی که سال هاست آمده اند، تشکر می کنم! بخش نظرات اشک من و پدر و مادرم را در آورده است. ما از همه حمایت ها و همه کسانی که بیرون می آیند بسیار سپاسگزاریم! امیدواریم بتوانید به گسترش این خبر برای کسب و کار کوچک خانوادگی ما ادامه دهید. پدر و مادرم سخت کوش ترین افرادی هستند که می شناسم و من فقط برای آنها خوشبختی و سلامتی می خواهم. لطفاً به یاد داشته باشید که صبور باشید، زیرا آنها تنها کسانی هستند که کار می کنند!

@jennif3rle در پاسخ به @matthwlewis میزان عشق و پاسخ‌های انجمن TikTok دیوانه کننده بوده است! همچنین، از مشتریانی که سال‌هاست که آمده‌اند، متشکرم! بخش نظرات من و پدر و مادرم را به گریه انداخته است 🫶 ما از همه حمایت ها و همه کسانی که بیرون می آیند بسیار سپاسگزاریم! امیدواریم بتوانید به گسترش این خبر برای کسب و کار کوچک خانوادگی ما ادامه دهید. والدین من سخت کوش ترین کارگرانی هستند که می شناسم و من فقط برای آنها خوشبختی و سلامتی می خواهم. لطفاً به یاد داشته باشید که صبور باشید، زیرا آنها تنها کسانی هستند که کار می کنند! دوباره، ما از همه بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانید در ارسال مجدد و دنبال کردن ما در ig کمک کنید: @leesnoodlehouse! #غذاهای ویتنام #بایاره #سانتاروسا #سونوماکانتی #فو #رستوران #fyp ♬ صدمه دیده – ♡

او مرا بسیار شگفت زده کرد. من نمی دانستم او این کار را کرده است. اما این یک واقعیت است. چطور است که شب ها هیچ کس شام نمی خورد؟ خیلی استرس داره ما معمولا ساعت 9 تعطیل می کنیم، اما اکنون ساعت 7:30 تعطیل می کنیم زیرا شما توانایی پرداخت هزینه گاز و برق PG&E و این موارد را ندارید و نمی توانید منتظر مشتریان باشید.

بیشتر از NextShark: Thai Smile Airways به دلیل درگیری ویروسی در حین پرواز عذرخواهی کرد

اطلاعات بیشتر از NextShark: ریمیکس یک آهنگ پاپ ویتنامی، کاربران TikTok را در سراسر جهان به رقصیدن واداشت

پس از انتشار ویدیوی TikTok، خانه نودل لی با هجوم مشتریان جدیدی روبرو شد.





منبع

ووونگ با توضیح اینکه از ویدیوی دخترش متعجب شده بود، اعتراف کرد که لحظه ای که دخترش را گرفت، لحظه ای غمگین بود.

در مورد این دختر 21 ساله، او همچنین در تمام دوران دبیرستان در تجارت خانوادگی کار می کرد. خانواده ابراز امیدواری کردند که بتوانند موفقیتی را که از طریق TikTok کشف کرده اند حفظ کنند.

به دنبال حمایت گسترده در رسانه های اجتماعی، لی سه ویدیوی TikTok دیگر برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد رستوران خود، از جمله فیلم ها و عکس های غذاهای ویتنامی خود، ساخته است.