وایکینگ ها فریب خوردند تا از ستاره پورن برای خدماتش در جامبوترون تشکر کنند

حساب رسمی وایکینگ ها در روزهای منتهی به بازی یکشنبه نوشت: “ما در بازی یکشنبه مقابل دالاس از اعضای خدمات کشورمان، کهنه سربازان و خانواده های آنها قدردانی می کنیم.” «عکس‌ها و داستان‌های عزیزانتان را که خدمت کرده‌اند یا در حال حاضر در حال خدمت هستند، به اشتراک بگذارید #سلام مدرسه برای فرصتی برای نمایش آنها در صفحه ویدیویی یکشنبه.”

استیون ولف که بیشتر با نام هنری خود جانی سینز شناخته می شود، حرفه های بی شماری را در طول زندگی حرفه ای خود در فیلم بزرگسالان به تصویر کشیده است. در یک فیلم خاص، این مرد 43 ساله برای ایفای نقش یکی از سربازان، لباس های خستگی را به تن کرد. تصاویر حاصل – جانی با استتار قدیمی بدون نوار نام – در سال‌های پس از آن برای فریب شخصیت‌های محبوب و فریب دادن گاف‌های «از خدمات شما متشکرم» به کار گرفته شده است.

در این میان، حادثه روز یکشنبه قطعاً منفرد نیست. فریب دادن دیگران برای تشکر از افراد تخیلی یا بی لیاقت، به یک تلاش محبوب توسط برخی به دنبال شرمسار کردن شخصیت های برجسته تبدیل شده است.

“نماینده کنگره، پدربزرگ من یکی از طرفداران بزرگ شماست و یک کهنه کار است، اگر بتوانید این عکس او را برای روز یادبود RT کنید، بسیار هیجان زده خواهد شد.” کلیپنشتاین نوشت روی عکسی از قاتل جان اف کندی، لی هاروی اسوالد. “اینجا او به عنوان یک جوان خصوصی درجه یک است.”

“این پسر عموی من جوئل است که در ارتش خدمت کرده است.” کاربر توییتر @kylerulz4h نوشت. او همیشه یک الهام بخش بوده است و من برای قهرمانی اش به او نگاه می کنم. او همچنین یک طرفدار بزرگ Vikes است #سلام مدرسه

اپراتور Jumbotron Stadium بانک ایالات متحده آخرین قربانی است که آرزوهای نادرست یکی از کاربران توییتر را در صفحه بزرگ ورزشگاه برای دیدن همه به اشتراک می گذارد.

گاتز بعداً این توییت را با یک ایموجی پرچم آمریکا به اشتراک گذاشت که از آن زمان تاکنون آن را حذف کرده است.





منبع

یکی از کاربران در پاسخ به دیگری نوشت: «پیتزا تحویل، کابلی، لوله کش، افسر پلیس، آتش نشان، این لیست ادامه دارد و ادامه دارد. به بازیگر زنگ زد “جک از تمام معاملات.”

دیگران گردآوری حرفه‌های مرد رنسانسی را که در طول فیلم‌شناسی گسترده‌اش به عهده گرفته بود، جشن گرفتند.

پاسخ ها سریع بود، از جمله یکی از بازیگر برجسته، که نوشت، “ها! این عالی است!»

در سال 2021، کن کلیپنشتاین، گزارشگر The Intercept، مت گیتز، نماینده جمهوری خواه کنگره را فریب داد تا در روز یادبود فردی که کلیپنشتاین ادعا می کرد پدربزرگش است، عکسی به اشتراک بگذارد.

انگار شکست 40-3 به دست دالاس کابوی ها به اندازه کافی شرم آور نبود، یک اپراتور جامبوترون بدبخت استادیوم، تحقیر وایکینگ های مینه سوتا را یک قدم جلوتر برد و یک عکس تقلبی «سلام به خدمت» را که در آن یک ستاره پورن حضور داشت، پیش برد.