پلیس می گوید که آنها برای قرار ملاقات در فلوریدا رفته بودند. دوست پسرش درست پشت سرش رانندگی می کرد

ساعاتی بعد، نمایندگان شهرستان بروارد به دلیل اصابت گلوله به ناحیه کتف راست و کمر به بیمارستانی که مقتول در آن بستری بود، مراجعه کردند. او به نمایندگان گفت که بلر عامل تیراندازی بود و حکم دستگیری دوست پسر صادر شد.

مردی پس از آن دستگیر شد که نمایندگان می گویند او به یکی از دوستان قدیمی اش که زنی را به قرار ملاقات برده بود شلیک کرد. معلوم شد که این فقط یک زن نبوده است.

بیشتر بخوانید: پلیس می گوید مرد فلوریدا به دلیل تلاش برای رابطه جنسی با سگ دستگیر شد | میامی هرالد

کامنت‌کنندگان فیس‌بوک از اینکه مظنون پشت میله‌های زندان بود آسوده خاطر شدند و همچنین از توانایی‌های داستان سرایی کلانتر آیوی قدردانی کردند.

این جوان 23 ساله بدون هیچ وثیقه ای به زندان شهرستان بروارد، مستعار در “آیرون بار لژ” کلانتر بروارد وین آیوی محکوم شد. او به تلاش برای قتل جنایتکارانه، باطری تشدید شده با اسلحه گرم و تخلیه اسلحه از یک وسیله نقلیه در فاصله 1000 فوتی یک نفر متهم شد.

در گزارش پلیس آمده است که به زودی در سواری انفرادی خود، مرد صدای “پاپ” بلندی را شنید، سپس صدای دیگری را شنید که معلوم شد دو گلوله است. مرد توانست به خانه برگردد، جایی که هم اتاقی اش با 911 تماس گرفت. بنا بر گزارش ها، بلر پرواز کرده بود.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت: «این شبیه فصل اول یک کتاب واقعاً خوب بود. من از همان جمله اول درگیر بودم و باید ادامه می دادم.



منبع

کلانتر شهرستان بروارد داستانی کاملاً در مورد یک حادثه خشونت آمیز در میمز، فلوریدا، در اوایل این ماه به اشتراک گذاشت.

پس از اینکه نمایندگان گفتند که بلر پس از آن دو شروع به سرعت کرد، راننده موتور سوار بر اساس پست فضولانه کلانتر در FB کنار آمد.

کمی قبل از ساعت 2 بامداد، سوار موتورش شد، او را بلند کرد و آن دو شروع به سوار شدن کردند. ناگهان ماشینی پشت سرشان آمد و آنها را تعقیب کرد. زن فریاد زد: “اوه s-t!” جونیور است!» شکایت می‌گوید و راننده را دوست پسرش توماس بلر جونیور معرفی می‌کند.

او گفت: “برای اثبات این که جوانمردی نمرده است، او آنقدر سرعتش را کم کرد تا دوست خانمش بپرد و به سواری ادامه داد، فقط به اندازه کافی سریع نبود.”

کلانتر روز یکشنبه در یک پست فیسبو گفت که در ساعات اولیه 11 نوامبر، قربانی از سوی زنی که او می دید و می خواست “قطعه معاشرت” کند، تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: پلیس می گوید سه دختر در یک تجارت فوم در فلوریدا “فاجعه” ایجاد کردند

خوشبختانه قربانی در حال بهبودی است و در آینده سعی نخواهد کرد از موتور سیکلت برای فرار از کسی که قصد کشتن او را دارد استفاده کند! پست به پایان می رسد.