والدین سیاهپوست، بچه‌ها «صحبت می‌کنند»

او ادامه داد: «واضح است که افسران این کار را انجام نمی دهند.» این ناعادلانه است، اما ما باید مالکیت آن را بپذیریم. احمقانه است اما رسیدن به خانه، اکنون هدف شما این است.»

“همیشه به پلیس احترام بگذارید. باهاش ​​حرف نزن رابینسون، که 13 سال را به عنوان افسر پلیس دیترویت گذراند، گفت: آنچه او می گوید را انجام دهید. خلاصه داستان این است که پلیس ها تمایل دارند که احساسات خود را در این برخوردها آشکار کنند. آنها باید هشت ساعت به سرپرستان خود بگویند “آقا”، بنابراین وقتی در خیابان می‌روند می‌خواهند کسی آنها را آقا صدا کند، و این تفاوتی در برخورد ما با پلیس ایجاد می‌کند. این پیام را می فرستد که شما یک تهدید نیستید.»

دیوید رابینسون، وکیل منطقه دیترویت و افسر پلیس سابق دیترویت، که همچنین ضرب و شتم ضبط شده را تماشا کرد، گفت: «او آرام‌تر از پلیس‌ها بود.

برانچ گفت که پیشنهاد او، مگر اینکه تغییراتی در فرهنگ ایجاد شود و افسران بد از بین بروند، “تلاش های خود را برای تنش زدایی” بیشتر در بحث با جوانان انجام دهیم.

ایوری افزود: «حتی رئیس پلیس می‌گوید که ما هنوز نتوانسته‌ایم تشخیص دهیم که او به چه نوع تخلف رانندگی متهم شده است».

میدان های گزارش شده از واشنگتن دی سی



منبع

لی آیوری، مشاور رسانه ای 64 ساله و مدیر ارشد سابق رسانه ای در منطقه واشنگتن دی سی نیز این ویدئوها را تماشا کرد.

آیوری می‌گوید نیکولز سعی کرد از همان تکنیک‌هایی استفاده کند که در طول سال‌ها به پسر ۲۹ ساله‌اش داده بود.

«(نیکلز) پنجره اش را پایین انداخته بود. او متوقف شد. او آرام بود. او بعداً در بیمارستان درگذشت.

رابینسون گفت: “این فقط به من می گوید که قبل از اینکه آنچه را در ابتدای ویدئو می بینیم ببینیم، اتفاقی در حال رخ دادن بود.” “تاریخی در آنجا وجود دارد. چیزی در حال دم کردن است چی؟ من هنوز نمی دانم.»

بونز گفت که او با دو پسر و دخترش تا زمانی که در مدرسه ابتدایی بودند بحث کرده است. الان بالغ شده اند

حتی زمانی که یکی از افسران فریاد زد: «او را آزار بده! چشش کن!» نیکولز با آرامش گفت: “باشه، من روی زمین هستم” و “بچه ها شما واقعاً در حال حاضر کارهای زیادی انجام می دهید. من فقط سعی می کنم به خانه برگردم.»

این ویدئوها جمعه شب توسط پلیس ممفیس منتشر شد. آن‌ها نشان دادند که نیکولز پس از توقف خودرو، به سختی از ماشین بیرون کشیده می‌شود. هنگامی که گروهی از افسران شروع به کشتی گرفتن او روی زمین کردند، شنیده شد که نیکولز می گفت: “من هیچ کاری نکردم”.

رابینسون، 68 ساله، گفت که او “گفتگو” را دریافت نکرد زیرا برادرش افسر پلیس بود و پدر آنها در اجرای قانون مشارکت داشت.

واحدی که افسران بخشی از آن بودند روز شنبه منحل شد.

او گفت: «با این پیشینه تصور می‌شد که من تا حدودی امن هستم. “اما واقعیت واقعیت است.”

او گفت: «نمی‌دانم به یک جوان سیاه‌پوست که فقط پنج یا شش سال است که دیشب آن را تماشا کرده است، چه می‌گویید. آیا در اولین برخورد روی زمین دراز کشیدید. و فقط اجازه دهید آنها را شکست دهند؟ یا سعی می کنید دور شوید و امیدوار هستید که در مسیر با افسر سطح بالاتری برخورد کنید؟ من نمی دانم.”

والدین سیاه پوست از مدت ها قبل در مورد بی رحمی افسران پلیس سفید پوست هشدار داده اند. کسانی که در قتل نیکولز دستگیر و متهم به قتل شدند سیاه پوست هستند.

رابینسون رانندگی را در نوجوانی توصیف کرد و پلیس او را زیر گرفت که بدون دلیل ماشین او را بازرسی کردند. رابینسون پس از به دنیا آمدن فرزندان خود که اکنون 41 و 40 ساله هستند، گفت که به آنها آموزش می دهد که چگونه خود را در کنار پلیس قرار دهند.

“گفتگو” در بسیاری از خانواده های سیاه پوست برای نسل ها به عنوان راهی برای آماده کردن فرزندان خود برای تعامل با پلیس منتقل شده است. این بخشی از بی اعتمادی تاریخی به اجرای قانون است که اغلب در برخورد با سیاه‌پوستان یا محله‌های سیاه‌پوستان سخت‌گیرتر و خشونت‌آمیزتر دیده می‌شود.

دیترویت (AP) – حدود 50 سال پیش، به گرگ بوونز “گفتگو” داده شد – توصیه های حکیمانه ای در مورد آنچه که جوانان سیاه پوست باید انجام دهند و مهمتر از آن، وقتی توسط پلیس در دیترویت متوقف می شوند، انجام ندهند.

لحظاتی بعد فریاد زد: “بس کن، من کاری نمی کنم.”

نیکولز، پدری 29 ساله، در 7 ژانویه از گرفتن عکس از آسمان در حال بازگشت به خانه بود که پلیس او را بیرون کشید. او تنها چند دقیقه از خانه ای که با مادر و ناپدری اش مشترک بود فاصله داشت که مورد حمله وحشیانه قرار گرفت.

بوونز افزود: “به نظر نمی رسید که آنها سعی در دستگیری او داشتند. به نظر می رسید که آنها سعی داشتند به او صدمه بزنند.” وحشتناک بود. اشکم در اومد.»

___

بونز گفت: «آنها گفتند از پلیس ها دوری کنید و هر کاری که آنها می گویند انجام دهید. و اگر اتفاقی افتاد، فوراً با ما تماس بگیرید. من شخصاً کسی را نمی‌شناسم که ناپدید شده باشد، اما این همان داستان بوگینگ بود که آنجا بود.»

بونز گفت: “به عنوان یک پسر جوان سیاهپوست، به محض اینکه آنها به این جهش رشد رسیدند، از جذاب بودن به یک تهدید تبدیل می شوید.” “شما در حال رشد به سمت مردانگی هستید. شما بلند قد هستید و پوست قهوه ای دارید و مردم تعصبات خود را دارند و دیگر شما را به عنوان یک تهدید نمی بینند.

بونز، 58 ساله، یک شرکت روابط عمومی در منطقه دیترویت را اداره می کند. بوونز توسط والدین، پدربزرگ و مادربزرگش و سایر بزرگسالان سیاهپوست که موعظه می کردند “نمی خواهی در دردسر بیفتی و نمی خواهی ناپدید شوی” در مورد پلیس هشدار داده شد.

اما درست در همین ماه، تایر نیکولز، یک مرد سیاهپوست، پس از اینکه افسران پلیس در ممفیس، تنسی، او را متوقف کردند، تهدید کردند و به طرز وحشیانه ای کتک زدند، جان باخت، حتی در حالی که به نظر می رسید از همان توصیه هایی که بوونز در دهه 1970 شنیده بود پیروی می کرد.

او افزود: “اولین قانون این است که در تعامل با بزرگسالان در فروشگاه ها، مدرسه و پلیس خونسرد باشید.” “این عادلانه نیست. درست نیست، اما همین طور است.»

جنرال الکتریک برانچ، 65 ساله، و یکی از همکاران سابق روزنامه نگاری آیوری، گفت که توصیه او به پسرانش این بود – و هست – احترام بگذارند و از دستورالعمل ها پیروی کنند. اما با تماشای ویدیو، نیکولز روی زمین بود و پلیس همچنان بر سر او فریاد می زد. “او رعایت می کرد. او بیشتر از این چه می توانست بکند؟» شعبه گفت.