نامزد مجلس نمایندگان کلرادو در مجلس سنا می گوید ترامپ نباید در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شرکت کند.

بنت در نظرسنجی ها پیشتاز اودی است و سایت جمع آوری نظرسنجی FiveThirtyEight از روز سه شنبه 7.9 امتیاز برتری را پیش بینی کرده است.

جو اودی گفت که ترامپ باید قاطعانه تر برای توقف خشونت در 6 ژانویه 2021 عمل می کرد و از هر کسی که مسئول رویدادهای آن روز است، خواست پاسخگو باشد.

اودی به عنوان یک جمهوری خواه تا حدودی میانه رو در انتخابات میان دوره ای نوامبر شرکت می کند و امیدوار است که سناتور فعلی مایکل بنت (دکولومتر) را برکنار کند.

کمیته 6 ژانویه روز پنجشنبه رای به احضار ترامپ برای شهادت داد.

دموکرات ها تلاش کردند تا رقیب اولیه اودی، نماینده ایالتی ران هنکس، منکر انتخابات را تقویت کنند که در قیام 6 ژانویه 2021 نیز شرکت کرده بود و میلیون ها دلار صرف تبلیغات کرده بود.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

اودی گفت جمهوری خواهانی مانند ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا، نیکی هیلی سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل و سناتور تیم اسکات (RS.C.) می توانند دو دوره متوالی به عنوان رئیس جمهور پیروز شوند.

اودی به دانا باش از سی‌ان‌ان گفت: «من وظیفه‌ام را به‌عنوان یک سناتور آمریکایی انجام می‌دهم تا مطمئن شوم که آنها کمپین‌های خوبی در انتخابات مقدماتی در اینجا خواهند داشت تا ما انتخاب خوبی از نامزدها برای سال 2024 داشته باشیم.

لیز چنی (R-Wyo.)، نایب رئیس هیئت، در طول جلسه گفت: “ما باید تحت سوگند، به دنبال شهادت بازیکن کلیدی 6 ژانویه باشیم.”

اودی در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: «من به طور فعال علیه دونالد ترامپ کمپین می‌کنم و مطمئن می‌شوم که در حال حاضر چهار یا پنج جمهوری‌خواه واقعاً بزرگ داریم.

نامزد جمهوری خواهان برای کسب کرسی مجلس سنای آمریکا در کلرادو روز یکشنبه گفت که تلاش خواهد کرد تا مطمئن شود دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، یک دوره دیگر را در قدرت نگیرد.

اودی در پاسخ به این سوال که آیا قیام خشونت آمیز در ساختمان کنگره آمریکا باید ترامپ را از نامزدی در سال 2024 محروم کند، گفت که رئیس جمهور سابق باید از رقابت خارج شود.