میشل اوباما در مورد افزایش وزن در دوران یائسگی صحبت می کند

من هرگز خودم را وزن نمی کردم. اوباما گفت: من سعی نمی‌کنم به اعداد و ارقام پایبند باشم، اما وقتی در دوران یائسگی هستید، خزش کندی دارید که متوجه نمی‌شوید. «همه ما در دوران یائسگی هستیم با بندهای کشدار (کمر) و لباس‌های ورزشی‌مان، و شما به بالا نگاه می‌کنید و نمی‌توانید لباس‌هایی را که سال گذشته داشتید به تن کنید.»

اوباما همچنین به مردم گفت که در مجموع، او در این دوران از زندگی احساس “برکت” می کند. من فکر می کنم که پوست من هنوز سالم است. موهام هنوز تو سرم هست اینها چیزهایی است که من باید برای آنها برکات خود را بشمارم.

اوباما گفت که با بزرگتر شدن، تمرینات تناسب اندام او تغییر کرده است. او توضیح داد: “بعضی از آن یائسگی است، برخی دیگر پیری. من متوجه می شوم که نمی توانم مانند گذشته به خودم فشار بیاورم. این برای من مفید نیست. وقتی عضله ای را پاره می کنم یا چیزی را می کشم. و سپس من بیرون هستم. زمان ریکاوری یکسان نیست.

میشل اوباما در

در آگوست 2020، اوباما در «پادکست میشل اوباما» درباره یائسگی صحبت کرد، جایی که او فاش کرد که در زمانی که در کاخ سفید زندگی می‌کرد، شروع به استفاده از درمان جایگزینی هورمونی (HRT) کرده است.

او در مورد نظارت بر افزایش وزن خود گفت: “من باید حواس‌تر باشم، نه وسواس، بلکه حواس‌تر باشم.”

“من متوجه می شوم که وقتی دور هم جمع می شویم و حرکت می کنیم و می خندیم، پس از آن زمان کمی را صرف صحبت در مورد آنچه داریم می گذرانیم. او گفت: «گرش داغ چیست؟» او گفت: «ما دوست دخترانی دور میز داریم که پزشک زنان هستند و اطلاعات واقعی دارند. همه اینها ما را بالا نگه می دارد.»

این وکیل متولد شیکاگو فاش کرد زمانی که با همسرش، باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق در کاخ سفید زندگی می‌کرد، او و نزدیک‌ترین دوستانش در کمپ‌های تناسب اندام شرکت می‌کردند.

مانند بسیاری از زنان در دوران یائسگی، اوباما و برخی از دوستانش چاق شده اند.

او می‌توانست آن را در کسی ببیند، زیرا عرق شروع به ریختن می‌کرد، و او مانند “خب، چه خبر است؟” اوباما به یاد می آورد که نه، ما اینگونه زندگی می کنیم. “او از هم نپاشید زیرا متوجه شد که چندین زن در کارمندانش هستند که در حال یائسگی هستند. چیزی شبیه به “اوه، خوب، کولر گازی را بچرخانید.”

میشل اوباما در “شدن: گفتگوی صمیمی با میشل اوباما” (پاراس گریفین / گتی ایماژ)

میشل اوباما در مورد تغییرات فیزیکی بدنش از زمان رسیدن به یائسگی صریح است.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

او افزود: “من هنوز از نظر بدنی فعال هستم، و هدف من اکنون، به جای داشتن “بازوهای میشل اوباما”، فقط می خواهم به حرکت ادامه دهم.

بانوی اول سابق، 58 ساله، با مردم درباره تجربه یائسگی خود در تلاش برای حذف انگ از بحث عمومی تغییرات هورمونی در بدن زنان صحبت کرد. صحبت های زیادی در مورد یائسگی وجود ندارد. من در حال عبور از آن هستم و می دانم که همه دوستانم از آن عبور می کنند. و اطلاعات پراکنده است، “او توضیح داد.

اوباما اکنون بر حرکات کششی برای انعطاف پذیر ماندن تمرکز می کند تا اینکه خود را با تمرینات قلبی سنگین فشار دهد. او گفت: “شما بین تناسب اندام به اندازه کافی و مهربانی با بدن خود برای ماندن در بازی تعادل برقرار می کنید.”

اوباما گفت که چندین زن از کارکنان کاخ سفید همسرش نیز گرگرفتگی و سایر علائم تغییرات هورمونی را تجربه کردند. بنابراین تصمیم گرفت به رئیس جمهور بگوید که در زندگی زنان اطراف او چه می گذرد.

اوباما توضیح داد: «قبل از شروع مصرف هورمون، چند گرگرفتگی داشتم. من به یاد دارم که یکی را در Marine One داشتم. من لباس پوشیده ام، باید بروم بیرون، در یک رویداد قدم بردارم، و به معنای واقعی کلمه مثل این بود که کسی کوره ای را در هسته من گذاشته و آن را روشن کرده و سپس همه چیز شروع به ذوب شدن کرد. فکر کردم “خب، این دیوانه است. من نمی توانم این کار را انجام دهم.»

اکنون، دوستان – که با تمسخر اوباما را “مدیر تمرین” می نامیدند – در حالی که با هم یائسگی را طی می کنند به یکدیگر تکیه می کنند.