من یک معمار و طراح هستم. در اینجا 5 چیز وجود دارد که هرگز نباید در آشپزخانه خود پول هدر دهید.

گزینه‌های سهام و نیمه سفارشی واقعاً جالبی در بازار وجود دارد، بنابراین اگر اصلاً نگران زمان یا بودجه هستید، توصیه نمی‌کنم از مسیر سفارشی بروید.

به جای پرهیز از لوازم خانگی فانتزی، روی جزئیات ظریف تمرکز کنید

قفسه قابلمه آویز در آشپزخانه

به عنوان یک معمار و طراح در Block Renovation، پلتفرمی که روند بازسازی را ساده می کند، روی بیش از 1000 پروژه کار کرده ام و چند ترفند برای کاهش هزینه ها در طول مسیر یاد گرفته ام.

صاحبان خانه هایی که به دنبال حسی لوکس با قیمت پایین تر هستند، باید کوارتز مهندسی شده را انتخاب کنند، محصولی ساخته دست بشر که از مواد طبیعی استفاده می کند.

با توجه به آنچه گفته شد، اگر می‌خواهید کمی از طعم «میز سرآشپز» را به آشپزخانه خانه خود اضافه کنید، روی لوازم ظریفی مانند جا چاقویی مغناطیسی، قفسه‌ای برای آویزان کردن گلدان‌ها یا کابینت ادویه‌ای بیرون‌کش سرمایه‌گذاری کنید.

ارتقاء این جزئیات یک راه نسبتا مقرون به صرفه برای ارتقاء فضای شما است. این موارد می توانند کاربردی نیز باشند و به شما در آشپزی کمک کنند.

به جای کاشی های خانگی از یک بک اسپلش استفاده کنید

علاوه بر این، من پیشنهاد می کنم تا حد امکان از کابینت های سفارشی خودداری کنید. این امر باعث افزایش هزینه ها و تعیین جدول زمانی می شود، زیرا احتمالاً تولید کننده برای تهیه چیزی خاص برای فضای شما زمان زیادی طول می کشد.

من 12 سال به عنوان یک معمار و طراح کار کرده ام و آشپزخانه های بی شماری را بازسازی کرده ام.

  • در بیشتر موارد، این تغییرات ضروری نیستند. شما می توانید با بازی با نسبت ها، مواد و طرح های رنگی فضا به اهداف کاربردی و زیبایی شناختی خود برسید.

    یک آشپزخانه بدون یک پشتی خوب کامل نمی شود. این یک راه عالی برای افزودن یک مولفه رنگی و بافتی هیجان‌انگیز به فضای شما است و معمولاً باعث شکستگی نمی‌شود.

    میزهای مرمری زیبا هستند، اما نگهداری از آنها ممکن است گران و دشوار باشد.شاتر استاک

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    انتخاب در برابر میز سنگ مرمر می تواند هزاران دلار برای شما صرفه جویی کند.شاتر استاک

    • سزارتون ظاهری مشابه با آنچه از سنگ مرمر دریافت می کنید ارائه می دهد، اما به طور کلی هزینه بسیار کمتری دارد و نیاز به نگهداری کمتری دارد. انجام این مبادله در دراز مدت باعث صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه شما می شود.

      تا حد امکان از کابینت های چوب جامد و کابینت های سفارشی خودداری کنید

      میزهای مرمری زیبا هستند، اما قیمت بالایی دارند و می توانند به نگهداری زیادی نیاز داشته باشند.

      حتی اگر کاشی های دست ساز حس گرما را به آشپزخانه می آورند، اما ارزان نیستند. جایگزین های مقرون به صرفه زیادی مانند کاشی های زلیج لعاب دار وجود دارد. این کاشی های ماشینی بدون قیمت بالا ظاهر کاشی های دست ساز را دارند.

      از تغییر چیدمان اتاق خودداری کنید

      قفسه قابلمه آویز در آشپزخانه

      میز سنگ مرمر در آشپزخانه با فلش قرمز که به آن اشاره می کند

      بزرگترین توصیه ای که به صاحبان خانه می کنم که می خواهند هزینه ها را پایین نگه دارند این است که از ایجاد هرگونه تغییر اساسی در چیدمان اتاق خودداری کنند.

      آن‌ها می‌توانند ویژگی‌هایی مانند میزهای مرمری و کاشی‌های خانگی را با جایگزین‌های ارزان‌تر تعویض کنند.

    من متوجه شده ام که کابینت های چوبی کامپوزیت با روکش چوب جایگزین بسیار خوبی هستند. آنها ظاهری گرم و طبیعی مشابه آنچه که از چوب جامد با قیمت بسیار پایین تری دریافت می کنید، ارائه می دهند.

    استفاده از یک اجاق گاز هشت شعله از جنس استنلس استیل احتمالاً به بودجه شما می خورد و جدول زمانی پروژه شما را مشخص می کند. اکثر صاحب خانه ها با وسایل استاندارد که معمولاً هزاران کمتر از وسایل سنگین هزینه دارند، کاملاً خوب عمل می کنند.

    اگرچه کابینت های چوب جامد بادوام هستند، اما بسیار گران هستند.

    ممکن است وسوسه شوید که آشپزخانه خود را به یکی از آشپزخانه های نیمه حرفه ای که در تلویزیون می بینید تبدیل کنید، اما بسیاری از این جزئیات فانتزی معمولاً برای آشپزهای خانگی منطقی نیستند.

    اگر گلدان های خود را آویزان کنید، یک قطعه دکور را دو چندان می کند و یک افزودنی کاربردی به آشپزخانه شما می دهد.شاتر استاک

    هنگام بازسازی آشپزخانه، دانستن اینکه چه چیزی ارزش آن را دارد و چه چیزی ارزش آن را ندارد، می تواند سخت باشد.

    من به مردم توصیه می کنم برای صرفه جویی در هزینه از خرید کابینت سفارشی و تغییر چیدمان اتاق خودداری کنند.

  • برخی از هزینه‌ها، مانند مجوزها یا هزینه‌های جابجایی موقت، اجتناب‌ناپذیر هستند، اما اگر می‌خواهید در هزینه ارتقای آشپزخانه صرفه‌جویی کنید، در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید از آنها صرف‌نظر کنید.

    به جای آن میزهای مرمری را برای میزهای سزارتون جدا کنید

    آشپزخانه با میز سنگ مرمر و وسایل نور سیاه

    هر زمان که لوله کشی خود را تغییر دهید، طرح الکتریکی خود را تغییر دهید یا دیواری را خراب کنید، هزینه های شما افزایش می یابد.