منکر آب و هوای جمهوری خواه که یهودی ستیزی را برانگیخت، برنده مسابقه کلیدی تنظیم کننده نفت و گاز تگزاس شد

اما بومی ساحل شرقی، که چندین سال پیش به آستین نقل مکان کرد، این فرصت را دید که کریستین را به عنوان فردی فاسد معرفی کند که با صنعت او که تنظیم می کند بیش از صدها تن از تگزاسی ها کشته شدند.

با حداقل یک نظرسنجی که پتانسیل رقابت تنگاتنگ با وارفورد را در روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی نشان می‌دهد، کریستین به تلویزیون هیوستون رفت ایستگاه و خود را به عنوان “تنها مسیحی، به نام، در برگه رای برای کمیسر راه آهن” به رای دهندگان رساند.

طوفان سال گذشته سرمای فاجعه‌باری را در تگزاس به ارمغان آورد، جایی که مقررات ضعیف و هوای معمولی گرم به این معنی است که خانه‌های کمی برای حفظ گرما در دمای انجماد ساخته می‌شوند. همانطور که تگزاسی ها تقاضای گرما، برق و گاز را افزایش دادند، درست زمانی که خطوط لوله ای که گاز را در اطراف ایالت می فرستند یخ زدند و باعث کمبود شد که باعث خاموشی های ناگهانی شد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

آ تحقیقات BuzzFeed News تخمین می زند که حداقل 700 نفر – تقریباً پنج برابر آمار رسمی کشته شدگان ایالت – در بدترین هفته خاموشی در طوفان کشته شدند.

لوک وارفورد، 33 ساله، یکی از کارکنان سابق حزب دموکرات تگزاس است که اکنون برای یک کرسی در کمیسیون راه آهن تگزاس نامزد می شود. (عکس: لوک وارفورد)

وارفورد با نامزدی به عنوان یک دموکرات در ایالتی که علیرغم میلیون ها رای دهنده لیبرال، همچنان در کنترل حزب جمهوری خواه است، با یک نبرد دشوار روبرو شد. این به ویژه در یک انتخابات میان دوره ای که در آن حزب جمهوری خواه عموماً مورد حمایت قرار گرفت، صادق بود.

کریستین در نوشت: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم دستور کار رادیکال بایدن، مبتنی بر علم غیر اثبات‌شده و سیاسی، در تگزاس ریشه دواند، ما به تولید نفت و گاز داخلی بیشتری نیاز داریم تا هزینه بنزین و مواد غذایی را کاهش دهیم و از قابلیت اطمینان شبکه خود اطمینان حاصل کنیم.» آ توییت اعلام پیروزی

در اواسط اکتبر، وارفورد گفت که هنوز تصمیم نگرفته است که دوباره نامزد شود یا خیر.

این که مسیحی به هر حال پیروز شد، ممکن است بیش از هر چیزی در مورد سابقه یا پیام او یا رقیبش در ایالتی که حتی برخی از رای دهندگان اصلی دموکرات به حزب جمهوری خواه هجوم آورده اند، به R در کنار نام او مربوط باشد.

سخنگوی کمپین کریستین به این خبر گفت آژانس تلگراف یهود این اظهارات “شوخی برای مردم بود که به خاطر بسپارند” و گفت که نامزد متوجه نشده بود که وارفورد یهودی است.

به عنوان نماینده ایالت در سال 2009، کریستین رای به معافیت داد خانه ساحلی خودش و همسایگانش از قانون ایالتی مبنی بر ممنوعیت ساخت و ساز در سواحل عمومی.

با نزدیک به 55 درصد آرا به جمهوری خواهان، نیویورک تایمز، تگزاس تریبون و مجله تگزاس همگی کریستین را برنده اعلام کردند.

ارتباط با کریستین ممکن است ضعیف بوده باشد، اما خواننده انجیل نامزد جایزه گرمی، که برای اولین بار در سال 1998 قانونگذار ایالت تگزاس شد، سابقه طولانی در رفتار با خود و اخلاق منعطف دارد.

لوک وارفورد، 33 ساله، یکی از کارکنان سابق حزب دموکرات تگزاس است که اکنون برای یک کرسی در کمیسیون راه آهن تگزاس نامزد می شود.  (عکس: لوک وارفورد)

در اوایل امسال، کریستین توصیه کارکنان کمیسیون راه آهن را رد کرد و تخلیه زباله های نفتی را در چند قدمی یک سفره آب شرب حیاتی تایید کرد. شرکت پشت سر این زباله 100000 دلار به کمپین کریستین تنها سه روز بعد اهدا کرد. اودسا آمریکایی گزارش شده است. در حالی که ممکن است غیرقانونی نباشد، کریس تاملینسون، ستون نویس هیوستون کرونیکل در فوریه نوشت مسیحی «بی‌اعتنایی عمیق به اخلاق و در بدترین حالت، درگیر فساد عمومی را نشان داد». (کریستین اصرار داشت که طبق قانون عمل کرده و این اتهامات را رد کرد ماهنامه تگزاس به عنوان “لجن انداختن”)

مقامات فدرال هشدار داده بود کمیسیون راه‌آهن تگزاس در سال 2011 مبنی بر اینکه خطوط لوله باید هوازدگی می‌کردند. اما این کمیسیون از اجرای هر گونه قانون در مورد شرکت های خط لوله خودداری کرد، که به نوبه خود کمک های زیادی به جمهوری خواهانی که سه کرسی کمیسیون را در اختیار داشتند، اهدا کرد. این شامل کریستین بود که در سال 2016 به قدرت رسید.

استروتر پیش از روز انتخابات گفت: “من پتانسیل و قول زیادی از وارفورد می بینم.” او یک مرد جوان باهوش است، دقیقاً همان نامزدی است که حزب ما به آن نیاز دارد، و دقیقاً از آن کاندیدایی است که ما می‌خواهیم در انتخابات شرکت کنیم.»

وین کریستین جمهوری خواه از این کار جلوگیری کرد یک چالش با روحیه از لوک وارفورد، مشاور سابق که امیدوار بود خشم ناشی از قطعی برق مرگبار در ایالت ستاره تنها در فوریه 2021 به او کمک کند تا از حمایت کافی برای تبدیل شدن به اولین دموکرات منتخب در سه دهه اخیر در این ایالت کمک کند.

لوک وارفورد، 33 ساله، یکی از کارکنان سابق حزب دموکرات تگزاس است که اکنون برای یک کرسی در کمیسیون راه آهن تگزاس نامزد می شود. (عکس: لوک وارفورد)

این نوع اصرار می‌تواند برای رقابت‌های رای‌دهی منفی نیز نتیجه دهد. کالین استروتر، یک استراتژیست کهنه کار برای دموکرات های میانه رو در تگزاس که در رقابت کمیسیون راه آهن شرکت نداشت، گفت که مایل است وارفورد متعهد شود که در انتخابات بعدی دوباره برای این کمیسیون شرکت کند.

اما چشم‌انداز دموکرات‌ها لزوماً بدتر نمی‌شود. بتو اورورک، نماینده سابق ایالات متحده از ال پاسو که سناتور تد کروز (تگزاس) را در سال 2018 قبل از شروع یک مبارزات انتخاباتی بدبختانه ریاست جمهوری در سال 2020 به چالش کشید، به سازماندهی دموکرات ها در سراسر ایالت با هر بار انتخابات کمک کرده است.

وین کریستین (عکس: کمیسیون راه آهن تگزاس)

وین کریستین (عکس: کمیسیون راه آهن تگزاس)

وین کریستین (عکس: کمیسیون راه آهن تگزاس)

پیش‌بینی می‌شود که یک منکر تغییرات آب و هوایی جمهوری‌خواه که خود را «تنها مسیحی» در رقابت با یک رقیب یهودی معرفی می‌کند، در کمیسیون راه‌آهن تگزاس، یک هیئت نظارتی کمتر شناخته‌شده که قدرت فوق‌العاده‌ای بر صنعت نفت و گاز دارد، انتخاب شود.

او در سال 2018 نسخه ای منتشر کرد با متهم کردن «رسانه‌های فعال» به دروغ‌گویی درباره علم آب و هوا، تأکید می‌کند: «ما نمی‌دانیم که آیا گازهای گلخانه‌ای انسان‌ساز به شکلی مضر بر آب و هوای ما تأثیر می‌گذارند یا خیر».