مقامات میشیگان می گویند شکارچی جایگاه درخت رقیب را خراب می کند و او را از ارتفاع 15 فوتی به زمین می اندازد.

مقامات گفتند که میشیگان یکی از اعضای پیمان بین ایالتی نقض کننده حیات وحش است، به این معنی که حقوق شکار این مرد تقریباً در تمام ایالت های ایالات متحده لغو خواهد شد.

رقیب به شکارچی پیام داد، مقامات گفتند: “آیا برای این نقطه کاری انجام می دهیم یا چه؟ من دیروز عکسی از شما گرفتم که با چوب های کوهنوردی وارد آنجا شده اید. فقط نمی‌خواهم به من احترام بگذارم که اول آنجا بودم؟»

یک افسر حفاظت در مورد این حوادث تحقیقاتی را آغاز کرد.

“اثر در تله”

بر اساس این خبر، دو افسر حفاظت از محیط زیست به همراه افسران ایمنی عمومی دانشگاه شمالی میشیگان با این مرد ملاقات کردند.

به گفته مقامات میشیگان، یک شکارچی پس از اینکه یک رقیب با یک “تله خطرناک” وی را خراب کرد، از پایه درخت خود به پایین سقوط کرد و 15 تا 20 فوت به سمت زمین افتاد.

علاوه بر زندان و لغو امتیاز شکار، مرد موظف است هزینه های درمانی شکار دیگر را از پاییز جبران کند و یک سال مشروط را بگذراند.

مقامات گفتند که یک شکارچی Upper Peninsula به جایگاه درختی خود – در زمین شکار ایالتی در Marquette County – رسیده بود و یادداشتی را در دوربین دنبال خود پیدا کرد. به گفته مقامات، این یادداشت توسط یک دانشجوی دانشگاه میشیگان شمالی باقی مانده است و از شکارچی دیگر خواسته بود که او را صدا کند زیرا پایه درخت در “محل شکار” او بود. عکس ها نیز از دوربین ردیابی پاک شده بودند.

به گفته مقامات، این مرد 23 ساله اکنون با 911 تماس گرفت تا دوربین گم شده خود را گزارش دهد.

مقامات IN می گویند شکارچیان متجاوز به سرایداری که به آنها گفته بود ملک را ترک کنند شلیک می کنند

او در سال 2021 متهم شد، سپس به جنایات تجاوز شدید و آزار شکارچیان اعتراف کرد.

دیو شاو، رئیس بخش اجرای قانون منابع طبیعی میشیگان، در یک خبر در 26 ژانویه گفت: “آزار شکارچی واقعی است و بسیار جدی گرفته می شود.” “بیشتر شکارچیان به زمین و یکدیگر احترام می گذارند و به شکار اخلاقی افتخار می کنند.”

“محل شکار” او

پلیس مریلند می گوید شکارچی پس از سقوط 14 فوتی از درخت در مرداب گیر افتاده است.

مقامات گفتند: «او کارت حافظه را از دوربین دنباله‌اش برداشت، سپس شروع به بالا رفتن از درخت خود کرد. با پریدن روی چوب‌های کوهنوردی، همه چیز امن بود. او به بالای آن صعود کرد، که دست نخورده به نظر می‌رسید، سپس روی سکوی جایگاهش رفت و بلافاصله 15 تا 20 فوت روی زمین افتاد.

مقامات نیویورک می گویند که پست فیس بوک هانتر پلیس را به کشتن غیرقانونی گوزن سوق می دهد

بر اساس این خبر، هفته‌ها بعد، شکارچی به همان نقطه بازگشت و در حالی که مرد دیگر با دوربین از او جاسوسی می‌کرد، پایه درخت خود را با تسمه‌های جدید نصب کرد.

بر اساس این انتشار، “از طریق تلفن، (مرد) اصرار داشت که شکارچی از زمین دور بماند.” سرانجام شکارچی صبر خود را از دست داد و به (او) گفت که از او دوری خواهد کرد.

طبق این انتشار، این مرد ابتدا در اکتبر 2020 شروع به آزار و اذیت یک شکارچی رقیب کرد.

مقامات نیویورک می گویند مردی که همراه پدرش شکار می کرد پس از سقوط از درخت جان خود را از دست داد



منبع

در میشیگان، شکارچیان نمی توانند در زمین های شکار عمومی ادعا کنند. مقامات گفتند که درختان باقی مانده در زمین دولتی ممکن است توسط هر کسی استفاده شود.

بنابراین چند هفته پس از تماس تلفنی، شکارچی به پایه درختی خود بازگشت که دست نخورده به نظر می رسید اما در واقع برای ایجاد یک “تله خطرناک” به هم ریخته بود.

به گفته مقامات، پشت و مچ پا او پس از فرود آمدن روی پاهایش آسیب دیدند و او پس از بریده شدن تسمه ها، ایستاده خود را دید که حدود 8 فوت به بالا آویزان شده بود.

مقامات گفتند که وزارت امور خارجه حکمی برای دوربین ردیابی مظنون گرفت و سپس آن را از زمین دولتی خارج کرد. مرد فکر می کرد که شکارچی دیگر آن را حذف کرده است، بنابراین شروع به تهدید او در پست های صوتی کرد.

شاو گفت: “DNR امیدوار است که با به اشتراک گذاشتن جزئیات این پرونده، ما بتوانیم از عواقب رفتار غیراخلاقی و خطرناک این فرد آگاه شویم و بدانیم که تحمل نخواهد شد.”

مقامات گفتند که این مرد اعتراف کرد که در جایگاه درخت شکارچی دیگر خرابکاری کرده است.

جاش بودرو، افسر حفاظت از محیط زیست، در این بیانیه گفت: «تسمه‌ها به گونه‌ای بریده شده بودند که وزن پایه درخت را تحمل کنند، اما به محض اعمال وزن اضافی به آن‌ها می‌شکنند و اثر درب تله‌ای دارند.» “قربانی 15 تا 20 فوت روی زمین افتاده بود.”

به گفته مقامات، تسمه های پایه درخت یک شکارچی در اقدامی خرابکارانه بریده شده است.

مقامات گفتند: «با نگرانی از اینکه (مرد دیگر) او را با دوربین تماشا می‌کرد، شکارچی به سرعت از جنگل خارج شد. یک بار در خانه، با 911 تماس گرفت و کارت حافظه خود را که برای دومین بار از تصاویر پاک شده بود، بررسی کرد.

او که قبلاً از کالج تعلیق شده بود، قبل از اخراج، بر اساس این انتشار، کناره‌گیری کرد.

به گفته مقامات، تسمه های پایه درخت یک شکارچی در اقدامی خرابکارانه بریده شده است.

پیام‌های صوتی تهدیدآمیز

حالا پس از گذشت سال ها، یک مرد 23 ساله از چلسی به 60 روز زندان محکوم شده است. مقامات گفتند که امتیازات شکار او نیز «برای مدت نامشخصی لغو شده است».

مقامات گفتند که شکارچی با دانشجوی کالج تماس گرفت و “از اینکه او نمی دانست کسی از منطقه استفاده می کند عذرخواهی کرد.”

افسران حفاظت از پایه درختان را زیر نظر گرفتند و شواهدی یافتند که نشان می دهد تسمه ها برای بار دوم بریده شده است.