معلم دبیرستان تگزاس و کشیش جوان در میان نزدیک به 50 نفر دستگیر شده در نیش فحشا: “آفت زمین”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

به گفته مقامات، مردان ظاهراً به صورت آنلاین برای ملاقات در هتل‌هایی که قصد داشتند برای سکس پول پرداخت کنند، ملاقات کردند. در تگزاس، درخواست فحشا جرم محسوب می شود و مجازات آن تا دو سال زندان و 10000 دلار جریمه است.

بیل ویبورن، کلانتر شهرستان تارانت به فاکس 4 گفت: “با قربانیان این جنایات شنیع مانند کالاهایی رفتار می شود که برای به دست آوردن هر چه سریعتر پول استفاده می شود.” به هدف قرار دادن مسئولین قاچاق و کسانی که از آنها تقاضای رابطه جنسی می کنند ادامه خواهد داد.”

افراد دستگیر شده همچنین شامل یک آتش نشان داوطلب، یک بازیکن نیمه حرفه ای هاکی و مدیر عملیات یک شبکه بیمارستانی بزرگ در تگزاس بودند.

لستر هیز، مامور ویژه تحقیقات امنیت داخلی شعبه دالاس، به فاکس 4 توضیح داد که اغلب کارگران جنسی تجاری قربانی قاچاق جنسی می شوند، زیرا آنها یا زیر سن قانونی هستند یا مجبور به این نقش شده اند.

بر اساس گزارش منطقه مدرسه مستقل لوئیسویل (ISD)، سیسیل تیم موریسون، معلم دبیرستان مارکوس و هماهنگ کننده تهاجمی تیم فوتبال، پس از دستگیری به دلیل درخواست از یک فاحشه استعفا داد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

تقریباً دوازده سازمان مجری قانون در عملیات 2 روزه در 12 و 13 ژانویه در هیلتون در میدان ساوت لیک تاون و Hyatt Regency در نزدیکی مرکز استونبریار در فریسکو، تگزاس شرکت کردند.

به گفته مقامات فدرال در شعبه تحقیقات امنیت داخلی دالاس، یکی از 46 مرد، کشیش فورت ورث، لامارکوس استریکلند بود.

آگاهی در مورد قاچاق و استثمار جنسی در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است که با تعداد انگشت شماری از موارد پرمخاطب افزایش یافته است.

مرد ویسکانسین متهم به کار اجباری در مورد یک زن که به مدت دو سال بر خلاف میل خود نگهداری می شود

تیم موریسون

به گفته کلانتر شهرستان تارانت، کشیش جوان فورت ورث، لامارکوس استریکلند نیز دستگیر شد.

لامارکوس استریکلن

اگرچه اسامی 46 مظنون منتشر نشده است، اما منطقه مدرسه مستقل لوئیسویل تأیید کرد که معلم دبیرستان مارکوس و مربی فوتبال سیسیل تیم موریسون در میان آنها حضور دارد.

آماندا بریم، مدیر ارشد ارتباطات لوئیسویل ISD، دوشنبه گفت که موریسون پس از اطلاع منطقه از دستگیری او به مرخصی اداری سپرده شد و هفته گذشته استعفای خود را ارائه کرد.

هیز گفت: “با هدف قرار دادن افراد درگیر در این جنایت، ما امیدواریم که این فعالیت را مختل کنیم و به قربانیان قاچاق انسان از طریق برقراری ارتباط آنها با حامیان و منابع مورد نیازشان کمک کنیم.”

در ماه ژوئن، مقامات تگزاس در یک عملیات سه هفته ای که به عنوان “عملیات ارواح گمشده” شناخته می شود، شرکت کردند. مقامات ال پاسو، میدلند، اکتور و تام گرین 70 کودک 10 تا 17 ساله را که قربانی قاچاق جنسی، آزار جسمی و جنسی بودند، بهبود بخشیدند. وزارت امنیت داخلی.

مقامات محلی و فدرال اعلام کردند که یک معلم دبیرستان و مربی فوتبال و یک کشیش جوانان محلی در میان 46 مردی بودند که در یک روسپیگری مخفی گسترده در تگزاس دستگیر شدند.

مقامات دالاس تحقیقات امنیت داخلی (HSI) گفتند که این عملیات مخفی همزمان با کمپین آبی وزارت امنیت داخلی برای برجسته کردن ماه آگاهی از قاچاق انسان است.

آتلانتا: معترضان پس از تیراندازی، خواستار خشونت علیه پلیس شدند، 1 کشته و افسر مجروح بر جای گذاشت

بریم گفت: «ما هیچ نشانه‌ای نداریم که شرایط دستگیری او مربوط به دانشجویان باشد.

از هر کسی که قربانی است یا اطلاعاتی در مورد سایر موارد قاچاق جنسی محلی دارد، درخواست می‌شود با خط تلفن ملی قاچاق انسان به شماره 1-888-373-7888 تماس بگیرد یا HELP یا INFO را به BeFree (233733) پیامک کند.



منبع