مایکل کوهن با یک توصیه به وکلای احتمالی ترامپ برخورد کرد

کوهن ادامه داد: درهای گردان وکلایی که اکنون با ترامپ کار می کنند یک «نمایش دلقک» بود. او آنها را تصور کرد که «از یک مینی کوپر با کفش‌های فلفلی و دماغی قرمز بیرون می‌آیند، زیرا چیزی که آنها می‌گویند معنی ندارد».

از آنجایی که گزارش شده است ترامپ با اتهامات قریب‌الوقوعی به خاطر پرداخت پولی به بازیگر بزرگسال، استورمی دانیلز، که باعث محکومیت خود کوهن و زندانی شدن خود شد، مواجه است، این وکیل روز جمعه به کریس هیز از MSNBC گفت:

«تا می توانید سریع بدوید. و به فلوریدا و به خصوص پالم بیچ ندوید. جایی به سمت شرق یا غرب بدوید، اما قطعا با دونالد درگیر نشوید. این چیزی است که من می گویم.

او افزود: «افراد بسیار بیشتری از نظر وکلا در اطراف (ترامپ) هستند، که شوخی بزرگی که در حال حاضر وجود دارد این است که «MAGA» واقعاً مخفف «وکلا را وادار به وکالت کنید» است و متأسفانه این واقعاً حقیقت است. .

مایکل کوهن که بیش از یک دهه به عنوان وکیل و تعمیرکار دونالد ترامپ خدمت کرد، توصیه جدی به وکلایی داشت که ممکن است در فکر همکاری با رئیس جمهور سابق باشند.

کوهن گفت که ترامپ تاکنون از پاسخگویی اجتناب کرده و همیشه اطرافیانش را زیر اتوبوس انداخته است.

«هوشمندانه‌ترین کاری که یک وکیل می‌تواند انجام دهد، اگر دونالد ترامپ از شما بخواهد در این کابوس که قرار است زندگی کند، وکالت او را به عهده بگیرید: فرار کنید.»

ویدئویی از جو تاکوپینا، وکیل جدید ترامپ که در حال تلاش برای گرفتن یک تکه کاغذ از آری ملبر از MSNBC در طول مصاحبه است، این هفته در فضای مجازی پخش شد.

مصاحبه کامل را اینجا ببینید:

مربوط…



منبع