پرسش و پاسخ لورن بوبرت در دبیرستان کلرادو توسط روزنامه محکوم شد

هرالد در مورد بوبرت، یکی از طرفداران دونالد ترامپ که در گذشته تئوری های توطئه QAnon را پذیرفته بود، گفت: “بوبرت مانند او یا غیر آن، یک سیاستمدار قطبی است.” پیش از این رویداد، نمایندگان بوبرت اسلحه‌دوست در میان ترس والدین مجبور شدند تأیید کنند که او در طول ملاقات اسلحه حمل نخواهد کرد.

سرمقاله کامل را اینجا بخوانید.

مربوط…



منبع

هیئت مدیره آن روز جمعه در سرمقاله نوشت: سخنرانی و جلسه پرسش و پاسخ بوبرت با دانش‌آموزان دبیرستان دولورس در دولورس در روز چهارشنبه، رسانه را «ناراحتی» کرد زیرا «گفت‌وگوهای او فراتر از حکومت به قلمرو سیاسی بود».

در عوض، او “خود و سیاستش را از سازوکارهای حکومت جدا نکرد”، آن را متهم کرد.

هیئت مدیره افزود: “ظاهراً، او همچنین به دانش آموزان گفت که باید در مورد این مسائل بدانند و اجازه دهند تا آنها را تشویق کند تا برای آزادی خود دفاع کنند.” “بیا دیگه! این برند بوبرت روی صحنه در مقابل دانش آموزان بدون حضور والدین است.

هرالد پیشنهاد کرد که بوبرت می‌توانست الهام بخش دانشجویان با «سفر شخصی خود از مدیر مک‌دونالد به یک نماینده در سالن‌های مقدس کنگره باشد».

بر اساس این روزنامه، بوبرت در مورد “انحطاط اخلاقی” صحبت کرد و علیه آزادی های دانش آموزانی که “در طول همه گیری همه گیر” نقض شد، انتقاد کرد.

روزنامه کلرادو، دورانگو هرالد، بازدید جنجالی اخیر نماینده راست افراطی لورن بوبرت (R-Colo.) از یک دبیرستان را مورد انتقاد قرار داد.