مارجوری تیلور گرین گفت سخنرانی بایدن در محکومیت جمهوری خواهان MAGA “سوت سگی خشونت” علیه او بود.

این سخنرانی با واکنش شدید جمهوریخواهان برجسته مواجه شد. به عنوان مثال، سناتور جان کندی، سخنرانی بایدن را به عنوان “تلاش بسیار بدبینانه برای پر کردن سرمان از احمقانه” توصیف کرد.

بایدن در این سخنرانی گفت: «در آمریکا جایی برای خشونت سیاسی وجود ندارد». او همچنین از ایدئولوژی MAGA انتقاد کرد و گفت که این یک “تهدید” برای ایالات متحده است.

گرین این اظهارات را در اولین گردهمایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از اعلام پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) برای تحقیق در مورد اقامتگاه مار-آ-لاگو در فلوریدا بیان کرد.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، پشت یک لپ‌تاپ، در ویدئویی که در فیس‌بوک آپلود شده است، صحبت می‌کند.  لوگویی در گوشه ای با عنوان "MTG LIie»

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان روز شنبه گفت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن پس از ایراد سخنرانی در محکومیت ایدئولوژی MAGA، او را هدف قرار داده است.

بایدن در این سخنرانی گفت که حزب جمهوری خواه تحت سلطه، هدایت و ارعاب جمهوری خواهان MAGA است، اما تصریح کرد که او درباره اکثر رای دهندگان جمهوری خواه صحبت نمی کند.

بایدن گفت: “نیروهای MAGA مصمم هستند که این کشور را به عقب برگردانند. به عقب به سمت آمریکا که در آن نه حق انتخاب وجود دارد، نه حق حریم خصوصی، نه حق پیشگیری از بارداری، نه حق ازدواج با کسی که دوستش دارید.” آنها رهبران اقتدارگرا را تبلیغ می کنند و آتش خشونت سیاسی را شعله ور می سازند.»

او گفت: دموکرات‌ها از موقعیت قدرت خود استفاده می‌کنند و به همه ما اعلان جنگ داده‌اند زیرا جو بایدن اساساً در سخنرانی خود گفت که ما دشمنان دولت هستیم. و او ما را افراط گرا خطاب می کند. و بنابراین این یک سوت سگی برای خشونت علیه جمهوری خواهان MAGA است و این یک سوت سگی ادامه دار خشونت علیه من است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، در حال صحبت در ویدیویی که در 29 می 2022 در فیس بوک آپلود شده است.نماینده مارجوری تیلور گرین/فیسبوک

  • بایدن در سخنرانی خود گفت که جمهوری‌خواهان تحت سلطه، هدایت و ارعاب جمهوری‌خواهان MAGA هستند.

اظهارات او پس از ایراد سخنرانی بایدن در فیلادلفیا است که بسیاری از قانونگذاران جمهوری خواه از جمله گرین از آن انتقاد کردند.

رئیس جمهور تاکید کرد: “برای مدت طولانی، ما به خود می گوییم که دموکراسی آمریکا تضمین شده است. اما اینطور نیست. ما باید از آن دفاع کنیم. از آن محافظت کنید. از آن دفاع کنید. تک تک ما.”

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان روز شنبه گفت بایدن “سوت سگی خشونت آمیز علیه من” را به صدا درآورد.

  • او گفت که سخنرانی بایدن در محکومیت ایدئولوژی MAGA می تواند او را به یک هدف تبدیل کند.