مارجوری تیلور گرین به دلیل اینکه حقوقش «خیلی کم است» با واکنش شدید مواجه شد.

کاربر دیگری اضافه: «واقعا؟ قرار نیست حضور در کنگره پول باشد. و من تضمین می‌کنم که سالانه بیشتر از اکثر شرکت‌کنندگان درآمد کسب می‌کنید. اگر زندگی و شغل را دوست ندارید، از کاندیداتوری خودداری کنید.»

علاوه بر این، گرین از مدت زمانی که کارش در کنگره می‌گذرد، شکایت کرد و گفت: «طبیعت این کار، اعضای کنگره و سناتورها را در واشنگتن نگه می‌دارد، آنقدر وقت می‌گذارد که ما نمی‌توانیم آن را دریافت کنیم. به خانه برویم و زمان بیشتری را با خانواده‌هایمان، دوستانمان بگذرانیم یا شاید فقط افراد عادی باشیم زیرا این شغل بسیار سخت است. عملاً در تمام طول سال تبدیل شده است.»

این نماینده مجلس گفت: من افرادی را دارم که به سراغ من می آیند و در مکان های عمومی به من چیزهای دیوانه کننده ای می گویند که آنها معتقدند چون آن را در اینترنت خوانده اند یا در برنامه های خبری درباره من دیده اند.





منبع

اوایل این هفته، نماینده جمهوری‌خواه از گرجستان در پادکست روزنامه‌نگار گلن گرین‌والد ظاهر شد و درباره حقوق خود در کنگره ابراز نگرانی کرد که طبق سوابق عمومی سالانه 174000 دلار است.

گرین – که قبلاً از گروه توطئه گر راست افراطی QAnon ابراز حمایت کرده و اظهارات نژادپرستانه، یهودی ستیزانه و ضد مسلمانان کرده است – همچنین به گرین والد گفت که مردم از زمان کار در کاپیتول هیل او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

گرین که پیش از انتخاب شدن در کنگره در سال 2020 صاحب یک باشگاه ورزشی وابسته به کراس فیت در جورجیا بود، افزود: «این زندگی شبیه چیزی نیست که من از آن لذت ببرم، زیرا از آن لذت نمی برم».

عکس: کوین دیچ/گتی ایماژ

او ادامه داد: برای ما که در مجلس نمایندگان هستیم، باید هر دو سال یک بار برای کنگره نامزد شویم. بنابراین شما تقریباً در تمام مدتی که به عنوان نماینده اینجا هستید، در حال مبارزات انتخاباتی هستید.»

شخص دیگری توییت کرد: “گرین گرین، شما نمی توانید به قانون اساسی و مردم آن خدمت کنید که منتظر سود هستند. یک کار پاره وقت یا بهتر از آن، فقط ترک کنید.»

مربوط: رقابت برای انتخابات 2024 ادامه دارد. اما چه کسی با ترامپ مقابله خواهد کرد؟

گرین به گرینوالد گفت: «عضو شدن در کنگره زندگی من را بدبخت کرده است. قبل از اینکه به اینجا برسم، پول خیلی بیشتری به دست آوردم. از زمانی که به اینجا رسیده ام پول از دست داده ام.

مارجوری تیلور گرین، نماینده راست افراطی کنگره ایالات متحده، پس از شکایت از اینکه دستمزد منتخبش “خیلی کم” است، با واکنش های منفی مواجه شده است.