مادر دانش‌آموز مقتول آیداهو می‌گوید زمانی که دیگران از سرنخ «بحرانی» در پرونده حل‌نشده مطلع شدند.

“هر بار که دور می زنیم، یکی دیگر وجود دارد، یک چیز جدید وجود دارد – نمی دانم که آنها جدید هستند یا قدیمی – من فقط با آنها روبرو می شوم، و من فقط می گویم، خدای من، چند تا از اینها را انجام داد؟” گونکالوس گفت. گونکالوز با یادآوری برخی از نظرات مابوت گفت: متاسفم، این یک تصویر را ترسیم می کند.

این درخواست – که وکیل گونکالوز آن را اولین درخواست اداره پلیس مسکو از جامعه برای کمک به ردیابی یک مدرک خاص توصیف کرد – همچنین خانواده را امیدوار کرد که این قتل چهارگانه در نهایت حل شود.

کیلی گونکالوز  (@kayleegoncalves از طریق اینستاگرام)

گونکالوز همچنین از کتی مابوت، پزشک قانونی شهرستان لاتا انتقاد کرد و گفت مصاحبه‌های تلویزیونی که او در مورد این قتل‌ها انجام داده بود مانند “نمک در زخم” بود.

گری اضافه کرد که توصیف مابوت “به یاد ماندنی و نه به خوبی” بود.

کریستی گونکالوز، مادر کیلی گونکالوز، در مصاحبه با برنامه NBC “TODAY” گفت که از درخواست 7 دسامبر برای کسب اطلاعات در مورد سرنشینان یک خودروی سدان هیوندای از دخترش که در مقالات خبری در مورد آن خوانده بود، مطلع شد.

مابوت به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

مقامات مظنونی را شناسایی نکرده اند یا سلاح قتلی را که تصور می شود چاقویی با تیغه ثابت است، پیدا نکرده اند.

کیلی گونکالوز (@kayleegoncalves از طریق اینستاگرام)

وی با بیان اینکه چنین جزئیاتی نباید به این نوجوان داده می شد، گفت که احتمالاً نباید به والدین او نیز داده می شد.

جانسون به درخواست جزئیات بیشتر درباره زمان ارسال پیام برای عموم پاسخی نداد.

پلیس مسکو در بیانیه‌ای اعلام کرد که این خودرو که گمان می‌رود النترا 2011-2013 باشد، در منطقه خانه سه طبقه و شش خوابه که در آن جسد دانش‌آموزان در 13 نوامبر پیدا شد، دیده شد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

یک سخنگوی پلیس ایمیلی را ارسال کرد که شامل انتشار آن بود که در ساعت 2:24 بعدازظهر 7 دسامبر برای گری ارسال شد. سخنگوی، رابی جانسون، گفت که این ایمیل نمونه ای از پیامی است که هدف آن آگاه نگه داشتن خانواده گونکالوز است.

در این بیانیه آمده است: «بازرسان بر این باورند که سرنشینان این وسیله نقلیه ممکن است اطلاعات مهمی در مورد این پرونده به اشتراک بگذارند. “اطلاعات شما، خواه فکر می کنید مهم هستند یا نه، ممکن است قطعه ای از پازل باشد که به بازرسان کمک می کند تا این قتل ها را حل کنند.”

گری گفت، خانواده ها “باید آماده باشند تا بتوانند به هر سوالی در مورد آن چیزها پاسخ دهند. این به خانواده قربانیان اجازه می دهد تا زمانی که بدانند و اطمینان دارند که پلیس آنها را در اولویت قرار می دهد بخوابند.”

شانون گری، وکیل گونکالوس، پلیس مسکو را به خاطر عدم اطلاع خانواده قبل از انتشار اطلاعات مورد سرزنش قرار داد.

گونکالوز گفت که مابوت جراحات کیلی را در یک تماس تلفنی با خانواده توصیف کرد و دختر 17 ساله او به او پاسخ داد. او گفت مابوت از دخترش پرسید: “آیا مطمئنی که می‌خواهی این را بدانی؟ و دخترم که فکر می‌کرد به هر دلیلی این کار را انجام داده، گفت بله.”

اولین فکر من این بود که چه مدت است که آنها این اطلاعات را دارند؟ آنها این اطلاعات را از کجا به دست می آورند؟ روی دوربین بود؟» او به یاد آورد و افزود که وقتی متوجه شد که همراه با دیگران از این سرنخ مطلع شده است، یک انفجار اولیه خوشحالی جای خود را به سردرگمی داد.

گونکالوز گفت: «ما فکر می‌کردیم که این یک بسته‌بندی است. ما واقعاً به عنوان یک خانواده، واقعاً احساس می‌کردیم که همینطور است.»

“من فکر می کنم که پزشکی قانونی فکر می کرد که او به نوعی کمک می کند – مطمئن نیستم – اما [she] وی گفت: جزئیات تحقیقات و صحنه جنایت و مواردی از این دست را به خانواده ها ارائه کرد.

کیلی گونکالوز، 21 ساله، با دو قربانی دیگر، مدیسون موگن، 21 ساله، و زنا کرنودل، 20 ساله، در خانه زندگی می کرد. قربانی چهارم، اتان چاپین، 20 ساله، دوست پسر کرنودل، یک شب در خانه مانده بود. مقامات معتقدند که آنها در خواب کشته شده اند و گفته اند که برخی از آنها زخم های دفاعی داشته اند.

او گفت: «ایالات متحده همین بار متوجه شد که من متوجه شدم.

مادر یکی از چهار دانشجوی کالج آیداهو که ماه گذشته کشته شدند، روز سه‌شنبه گفت که مقامات قبل از اینکه از مردم اطلاعاتی در مورد یک سدان سفید بخواهند به او اطلاع نداده‌اند، پلیس خودرو آن را سرنخ بالقوه حیاتی توصیف کرده است.