قاضی ستاره یانکیز به شصت و یکمین مسابقه خانگی دست یافت و رکورد ماریس را به تساوی رساند

آرون بون، مدیر یانکیز، گفت: “او به اندازه آنها محبوب است.” “من فکر می کنم همه برای او بسیار هیجان زده هستند.”

___

او تنها پنجمین بازیکنی شد که سهمی از رکورد فصل AL را در اختیار دارد. Nap Lajoie در اولین فصل لیگ برتر لیگ برتر در سال 1901 14 را به ثمر رساند و سال بعد هم تیمی فیلادلفیا اتلتیک، Socks Seabold، 16 امتیاز کسب کرد، این رقم تا زمانی که بیب روث در سال 1919 به عدد 29 رسید. روث در مجموع چهار بار رکورد را ثبت کرد. 54 در سال 1920، 59 در سال 1921 و 60 در سال 1927، نمره ای که تا 61 سالگی ماریس در سال 1961 پابرجا بود.

او باید به خاطر قهرمان واقعی یک فصل خانگی مورد احترام قرار گیرد. ماریس جونیور گفت: اگر به 62 برسد، واقعاً این همان کسی است. “من فکر می کنم بیسبال باید به رکوردها نگاه کند. و من فکر می کنم بیسبال باید کاری انجام دهد.”

او گفت: «آنها چوب بازی من را از اولین بازی من گرفتند و من بعد از آن دچار رکود شدید شدم، بنابراین نمی‌دانم هنوز چیزی به آنها خواهم داد یا نه.»

سپس با نتیجه مساوی در اینینگ هفتم چهارشنبه شب، او یک سینکر با سرعت 94.5 مایل در ساعت به سمت چپ راند که بدون شک موشکی بود. او رکورد راجر ماریس را در لیگ آمریکا با 61 بازی خانگی در یک فصل به دست آورده بود، چیزی که بسیاری از طرفداران آن را استاندارد “پاک” بیسبال برای این ورزش می دانند.

توپ به توپ تورنتو افتاد و توسط مت بوشمن مربی بلو جیز برداشته شد. او و جوردن رومانو به تورنتو نزدیکتر شدند قبل از اینکه توپ را به دستان تسکین دهنده یانکیز، زک بریتون بسپارند، که مطمئن شد توپ به دست قاضی می رسد.

او گفت: «این فرصت برای نشستن در 60 سالگی برای مدتی با بیب خوب بود. خیلی باحال.”

کل تیم یانکی ها به قاضی تبریک گفتند و پس از عبور او از بشقاب او را در آغوش گرفتند.

ماریس جونیور گفت: «این نهمین روز است که اینجا هستم. او 99 می پوشد. پدر 9 می پوشد. بنابراین اکنون به این فکر می‌کنم، باشه، می‌خواهیم به استادیوم یانکی برویم و او احتمالاً در 1 اکتبر به 62 می‌رسد، زمانی که پدر به 61 سالگی رسید.

قاضی با 130 RBI به 0.313 می رسد، همچنین مجموع های برتر در AL. او این شانس را دارد که اولین برنده تاج سه گانه AL بعد از میگل کابررا از دیترویت در سال 2012 شود.

هومر دو ران قاضی، یانکی ها را به پیروزی 8-3 بر تورنتو بلو جیز رساند و باعث آسودگی خاطر این بازیکن 6 فوتی 7 بود که اعتراف کرد که باید سعی کند جلوی حواس پرتی را بگیرد.

رومانو گفت: “ما فقط می خواستیم آن را در دستان درست قرار دهیم.”

مک گوایر استفاده از استروئیدهای ممنوعه را اعتراف کرد، در حالی که باندز و سوسا استفاده آگاهانه از داروهای تقویت کننده عملکرد را انکار کردند. لیگ برتر بیسبال در سال 2004 شروع به آزمایش با پنالتی برای PED کرد.

هواداران در برانکس در آخرین بازی خانگی روی او متمرکز شدند.

قاضی و ماریس جونیور پس از بازی برای اولین بار در خارج از باشگاه یانکیز با هم ملاقات کردند. ماریس جونیور از زمانی که قاضی در 20 سپتامبر به شماره 60 رسید، در هر بازی حضور داشته است.

او با سرعت 117.4 مایل در ساعت از سمت چپ دست تیم مایزا (8-1) با تساوی 3-3 شکست خورد و فقط 3.8 ثانیه طول کشید تا در فاصله 394 فوتی از صفحه فرود آمد. قاضی تماشای صدا زدن توپ از جلوی سکوها بود، درست زیر دو هوادار که از بالای نرده‌ای رسیدند و سعی کردند توپ را بگیرند. او درست قبل از رسیدن به اولین دست، یک دستش را پمپ کرد و با مربی تراویس چپمن سیلی رد و بدل کرد.

پتی مادر قاضی و راجر ماریس جونیور از صندلی های ردیف جلو بلند شدند و در آغوش گرفتند. به نظر می رسد که قاضی پس از گرد کردن پایه دوم به آنها اشاره می کند.

این “علامت متمایز” به عنوان “ستاره” شناخته شد و تا 4 سپتامبر 1991 باقی ماند، زمانی که کمیته ای در مورد دقت آماری به ریاست کمیسر فی وینسنت به اتفاق آرا به رسمیت شناختن ماریس به عنوان دارنده رکورد رای داد.

تورنتو (AP) – آرون جاج از آخرین بازی خانگی خود، هفت بازی را پشت سر گذاشته بود، 34 حضور در بشقاب از طرفداران در سکوت و عکس گرفتن در هر زمین.

ماریس در ژوئیه 1961 در ژوئیه 1961 در 35 سالگی بود، برنامه هر تیم از 154 بازی به 162 بازی افزایش یافت، و فورد فریک، کمیسر بیسبال، اعلام کرد که اگر کسی در بیش از 154 بازی از روت بالاتر برود، “باید یک علامت متمایز در کتاب رکوردها وجود داشته باشد. نشان می دهد که رکورد بیب روث تحت یک برنامه 154 بازی به ثبت رسیده است.

قاضی هفت بازی برای شکستن این رکورد دارد، که با شروع یک سری بازی مقابل بالتیمور در ورزشگاه یانکی در جمعه شب آغاز می شود.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

قاضی گفت: “قطعاً برای رسیدن به 61 سالگی کمی تسکین می‌یابد. سعی می‌کنی به آن فکر نکنی، اما در ذهنت فرو می‌رود.” “من امیدوار بودم که از حصار عبور کند. من اول نمی دانستم. نمی خواستم وقتی بشقاب خانه به دیوار برخورد می کند، در خانه بایستم.»

ماریس در 1 اکتبر 1961 در برابر تریسی استالارد، بازیکن بوستون، شماره 61 را برای یانکی ها به ثمر رساند. از علامت ماریس شش بار فراتر رفته است، اما همه آنها توسط بوی بد استروئیدها آلوده شده اند. مارک مک گوایر در سال 1998 70 بازی خانگی و 65 بازی در سال بعد انجام داد و باندز با 73 بازی در سال 2001 در صدر قرار گرفت.

رونالد بلوم، نویسنده بیسبال AP در این گزارش مشارکت داشت.

قاضی گفت: “در زمان هایی که در استادیوم یانکی وجود دارد، مطمئناً زمانی که شما 45000 نفر را روی پای خود در هر زمین می ایستند، سخت است.” “صدا را می شنوید. صدای وزوز را می شنوید. اما وقتی وارد میدان می‌شوم، وقتی وارد میدان می‌شوم، همه هیاهوها، همه سر و صداها کنار می‌رود و باید روی رقابت تمرکز کنید.»

قاضی گفت: “او در تمام این کارها با من بوده است، مطمئناً.” از روزهای لیگ کوچولو، از آماده کردنم برای مدرسه، بردنم به اولین تمرین و بازی‌هایم، حضور در اولین بازی حرفه‌ای‌ام، حضور در اولین بازی‌ام، و بعد از آن اکنون فرصتی برای حضور در اینجا پیدا کردم. ، این خیلی خاص است. ما هنوز تمام نشده ایم.”

___

پس از بازی، برایان اونورا، داور صفحه، کارت ترکیب را به قاضی تقدیم کرد. قاضی مطمئن نیست که تالار مشاهیر را چه خواهد داد.

قاضی از 60 ران خانگی که بیب روث در سال 1927 به ثمر رساند، گذشت، که تا زمانی که ماریس در سال 1961 آن را شکست داد، به عنوان یک امتیاز در لیگ برتر باقی ماند.