فروش خاطرات کلیان کانوی پس از انتقاد ترامپ از او و “شوهر دیوانه” در Truth Social کاهش یافت.

همچنین بخوانید:
کلیان کانوی مدعی است که دونالد ترامپ در نظر دارد از رقابت 2016 بر سر نوار “دسترسی به هالیوود” کناره گیری کند.

واشنگتن اگزمینر با استناد به اسکن کتاب NPD ارائه شده به Secrets گزارش داد که خاطرات مک کین «جمهوری خواه بد» در چند روز اول 244 نسخه فروخت.

در زمان انتشار گزیده، لیز هرینگتون، سخنگوی ارشد ترامپ به دیلی بیست گفت که یادآوری کانوی از آن لحظه «کاملاً نادرست بود». پس از انتشار آن، در 26 مه، ترامپ نظرات خود را در پلتفرم رسانه اجتماعی خود Truth Social منتشر کرد.

کتاب خاطرات کلیان کانوی «اینجا معامله است»، که جزئیات دوران او به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی و مشاور سیاسی دونالد ترامپ را شرح می دهد، از زمان اولین نمایش خود در 24 می، 25003 نسخه فروخته است.

اگر اعداد دقیق باشند، کتاب خاطرات کانوی در حال حاضر 100 برابر بیشتر از مک کین فروش داشته است.

همچنین بخوانید:
تاکر کارلسون، بایدن را متهم کرد که می‌خواهد روسیه را «به‌عنوان تلافی انتخاب ترامپ» مجازات کند (ویدئو)





Source link

با این حال، “اینجا معامله” بسیار بهتر از خاطرات منتشر شده توسط دیگر چهره های کاخ سفید، از جمله کریس کریستی (کمتر از 3000 فروخته در هفته اول انتشار) و اخیراً مگان مک کین بود.

با وجود رسیدن به رتبه 1 در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، فروش این جلد 500 صفحه‌ای در مقایسه با دیگر خاطرات کاخ سفید کمتر بود.

ترامپ برای خاطرات کانوی سخنان تندی داشت، که شامل حکایتی در مورد اینکه چگونه فرمانده سابق کل قوا چند هفته قبل از روز انتخابات در نظر داشت از رقابت در سال 2016 کناره گیری کند. در گزیده ای که قبل از انتشار کتاب منتشر شد، کانوی می نویسد که پس از انتشار نوار بدنام Access Hollywood به فکر کناره گیری بود، اما او را متقاعد کرد که در رقابت باقی بماند.

ویدیوی مرتبط: کلیان کانوی در خاطرات جدیدش می گوید ازدواجش ممکن است زنده بماند

همچنین بخوانید:
کلیان کانوی و آلیسا فرح گریفین با کلین کانوی و آلیسا فرح گریفین، کارکنان سابق ترامپ در «نما» با هم درگیر می شوند: «این عکس بسیار ارزان است!» (ویدئو)

مک کین، مجری سابق برنامه The View و دختر جان مک کین، این کار را انجام داده است ادعا کرد که “Bad Republican” یک کتاب صوتی موفق است و نسخه چاپی آن فقط به عنوان “کلکسیونی برای افرادی که قبلا آن را دانلود و مصرف کرده اند” در نظر گرفته شده است.

همانطور که توسط Intelligencer گزارش شده است، کتاب انفجاری مری ترامپ در مورد عمویش “بیش از حد و هرگز به اندازه کافی” با فروش 950000 نسخه در 24 ساعت اول از قفسه ها خارج شد. “خشم” روزنامه نگار پیشگام باب وودوارد در هفته اول 600000 واحد فروخت.

«کلیان کانوی هرگز به من نگفت که فکر می‌کند ما در انتخابات شکست خورده‌ایم. ترامپ با اشاره به جورج کانوی، همسر کانوی که به شدت در مورد ضد ترامپ صحبت می کرد، نوشت: «اگر او بود، دیگر با او برخورد نمی کردم – اشتباه می کرد – می توانستم به شوهر دیوانه اش برگردم. “نوشتن کتاب می تواند باعث شود مردم چیزهای بسیار عجیبی بگویند.”